Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg kjøpe til min date / mann på 40 årene? 
Vi har akkurat begynt på dating og har ikke snakket og avtalt noe om den dagen 😅
Men ønsker å overraske ham😊

Hva kan jeg kjøpe ops! Ikke perfime eller drink

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en pen skjorte, en bok eller et abbonnement på spotify om han bruker det?

Anonymkode: f0fbd...e59

• Hjerte 1
Skrevet

Akkurat begynt å date.. vil begge noe seriøst? Hvis du ikke vet, er det nok best å finne ut av det eller finne ut hva han tenker om valentines.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøp en pen skjorte, en bok eller et abbonnement på spotify om han bruker det?

Utrolig gode forslag🙏🏼 tusen hjertelig 

Skrevet
Lillirose skrev (Akkurat nå):

Utrolig gode forslag🙏🏼 tusen hjertelig 

Bare hyggelig 🙂

• Hjerte 1
Skrevet
22 minutter siden, svartkatt said:

Akkurat begynt å date.. vil begge noe seriøst? Hvis du ikke vet, er det nok best å finne ut av det eller finne ut hva han tenker om valentines.

Veldig sant. 
Vi har heller ikke snakket noe om det

Derfor spør jeg … vi treffes lite pga avstand men vi har det fint sammen . Og om jeg gir ham noe på denne dagen så vil betyr noe 😅

vi har ikke sagt noe om oss enda og hvordan går det i forholdet , så jeg er redd å skremme ham

Skrevet

Abo på Spotify litt kjedelig eller? 

Synes heller du skal gi noe med en mer personlig touch. Er en fordel om du vet hva ha. Interesserer seg for eller liker. Sjokolade, vin, noe annet spiselig, en runde på escape room, øl- eller vinsmaking. (finnes småbryggerier som arrangerer det.). 

Anonymkode: 9749c...993

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Abo på Spotify litt kjedelig eller? 

Synes heller du skal gi noe med en mer personlig touch. Er en fordel om du vet hva ha. Interesserer seg for eller liker. Sjokolade, vin, noe annet spiselig, en runde på escape room, øl- eller vinsmaking. (finnes småbryggerier som arrangerer det.). 

Anonymkode: 9749c...993

Det blir jo opp til hver enkelt hva som er "kjedelig". Kommer jo an på hva han trenger. Jeg synes øl og vinsmaking er helt på bånn. For det må ikke alltid være alkohol med i bildet. 

Skrevet
Lillirose skrev (2 timer siden):

Vi har akkurat begynt på dating og har ikke snakket og avtalt noe om den dagen 😅

En liten grønn plante. That's it! Max ..

Anonymkode: 2e8c5...270

• Liker 1
Skrevet

Leveranse fra morgenlevering.

Da får han en hyggelig oppmerksomhet på selve dagen, det er søtt men ikke überromantisk.

"Sweets for my sweet 😉"

• Hjerte 2
Skrevet
Lillirose skrev (3 timer siden):

Hva er akkurat begynt å date?

Hvis en jeg hadde kjent en uke hvor vi ikke har snakket om hva vi er på utkikk etter kjøpt gave til meg på valentines hadde jeg blitt veldig usikker på personen. Men igjen alle er forskjellig.

Anonymkode: 1b6b1...bba

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville trådd litt forsiktig når det kommer til gaver akkurat denne dagen. Klær kan fort bli feil, spesielt om dere ikke kjenner hverandre godt. Hva du synes er pent er ikke nødvendigvis det samme som han synes er pent. 

Kanskje er det bedre å gi en opplevelse i gave? Kinogavekort, gavekort på restaurant, etc? Eller noe annet moro?

Anonymkode: 0dc2d...642

• Liker 1
Skrevet

Synes det er en hyggelig tanke, TS. Ikke forvent alle verden om dere ikke har avtalt noe. Ikke alle menn tenker på denne dagen. Haha. I fjor kjøpte jeg en dyr parfyme (som var ønsket), og tenker ikke å kjøre reprise for å si det slik 🤣 

Har du ikke noen tanker mtp noe han trenger/ønsker seg, hobbyer, trening osv? Noen små hint han kan ha nevnt under samtaler? Liker også ideen med en skjorte eller genser i en farge han kler ekstra godt f.eks  😍

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
On 2/9/2024 at 8:39 PM, Numii said:

Leveranse fra morgenlevering.

Da får han en hyggelig oppmerksomhet på selve dagen, det er søtt men ikke überromantisk.

"Sweets for my sweet 😉"

Han har barna denne dagen 😄

Skrevet
On 2/9/2024 at 8:35 PM, AnonymBruker said:

En liten grønn plante. That's it! Max ..

Anonymkode: 2e8c5...270

Han er glad å lese, så fikk han en bok med hilsen kort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...