Gå til innhold

Hvor lenge uten å bæsje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hundepasser i helgen. Grunnet elgku med kalv rett utenfor døra vil ikke jeg gå noen turer mens elgen er her. Hunden har ikke bæsjet siden i går morges, men heller ikke spist frokosten for senere i dag (min feil, ga bare tørrfôr og ikke resten og da ville han ikke ha). Hunden er aktiv nå og vi har lekt inne. Han har bare ikke gjort fra seg enda. Lurer på om dette går bra? Blir hunden til slutt å gjøre fra seg rett utenfor, selv om han ikke er vant med der? Han er vant med å gå tur for å gjøre fra seg men som gravid og hormoner der jeg er pissredd elgen nå vil jeg ikke gå turer men heller slippe løs i hagen. I vært fall i kveld. I morgen er sikkert elgene borte.

Høres teit å hysterisk ut men redd elgen, værtfall elgku med kalv og en hund jeg ikke vet hvordan vil reagere på de. 

Anonymkode: 600ed...be6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du hundepasser hvis du ikke kan gå med hunden? 
det er jo bare utrolig slemt mot et stakkars dyr! 
Det ender vel med at hunden bæsjer inne. 
Min hund bæsjer både morgen og kveld. Aldri annet enn på tur!

Bråk masse når du går så holder elgen avstand

Anonymkode: d1b68...93a

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er du hundepasser hvis du ikke kan gå med hunden? 
det er jo bare utrolig slemt mot et stakkars dyr! 
Det ender vel med at hunden bæsjer inne. 
Min hund bæsjer både morgen og kveld. Aldri annet enn på tur!

Bråk masse når du går så holder elgen avstand

Anonymkode: d1b68...93a

Er du seriøs? Du kan ikke ha truffet en redd/rasende elgku med kalv. 

Ts, det kan godt hende bikkja får litt mageknip, ikke spiser eller driter før du kan gå lenger i morgen, men den dør ikke av det. Du skal ikke utsette deg selv for en potensielt livsfarlig situasjon. 

Anonymkode: 13cfc...542

• Liker 2
Skrevet

Fått gjort fra seg til slutt og glad var jeg. Når det gjelder turer så mangler han ikke noe særlig annet enn vanlig med meg denne gang. Han vil ikke gå tur med meg når jeg passer. Hver en meter er en kamp. Er jeg som vil gå tur da. Må nesten tvinge han ut. Hadde han fått velge hadde han vært hjemme hele tiden å ventet på at eier kommer. Han snur gjerne 50 meter borti veien når han har fått bæsjet, da skal han hjem igjen for å se om eier er kommet tilbake. Men takk for beroligheten anonym 542 :)

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fått gjort fra seg til slutt og glad var jeg. Når det gjelder turer så mangler han ikke noe særlig annet enn vanlig med meg denne gang. Han vil ikke gå tur med meg når jeg passer. Hver en meter er en kamp. Er jeg som vil gå tur da. Må nesten tvinge han ut. Hadde han fått velge hadde han vært hjemme hele tiden å ventet på at eier kommer. Han snur gjerne 50 meter borti veien når han har fått bæsjet, da skal han hjem igjen for å se om eier er kommet tilbake. Men takk for beroligheten anonym 542 :)

Jeg hadde ikke gått ut med hundene jeg heller om det var en elgku med kalv hengende utenfor 😅 

Anonymkode: 30c7f...892

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest jegerrinne
Skrevet

Oftest er elgen mer redd oss. 

Her så gjør hundene fra seg 1 gang om dagen. Men tisser flere ganger om dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...