Gå til innhold

Må endre meg selv, bli slætrammere, tøffere og få meg mer selvrespekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt sånn jeg tenker akkurat nå. Er så lei at det bikker imot hele tiden. Med ett jeg får interessen for en mann og han i meg så skal det endre seg. Enten blir jeg såret med at jeg vil mer enn han, eller så er han ute etter å holde meg varm så ham kan ha meg der itilfelle "hun" ikke skulle komme. Jo mer jeg gir av meg selv, mer trekker menn seg bort. Hvorfor? Skal man bare leke kostbar hele tiden? Er 36år og kjenner jeg blir gal av å være meg selv. Skal begynne å trene kraftig selvom jeg er slank og flott kropp, men noe må endres. Mulig innstilling,  eller noe annet med meg? Jeg har en farlig dag idag. Så måtte bare få det ut litt. .. 

Anonymkode: 5178f...5d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slætrammere. Er det et nytt begrep?

Anonymkode: 63fbc...0d5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Slætrammere. Er det et nytt begrep?

Anonymkode: 63fbc...0d5

Strammere.... få bedre selvtillit

Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

Tviler på en strammere kropp vil gi mer suksess. 

Det handler om selvtillit, selvbilde og være trygg på seg selv. Jeg er meg. Dønn ærlig, null filter. Ingen problem med å snakke åpent om hva jeg føler og tenker. En mann som ikke aksepterer meg for den jeg er er ikke en mann jeg vil ha. Jeg vil ikke endre meg for noen. Jeg liker den jeg er.

Fant kjæreste etter 7 mnd på datingapp. Han aksepterer meg nøyaktig for den jeg er og respekterer meg, lytter på meg og viser med alt han sier og gjør at jeg er perfekt som jeg er❤️

Ikke aksepter noe annet. En skal ikke måtte forandre den er til fordel for et annet menneske. Da er det dødsdømt fra starten av.

Endret av WhisperingWind
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt sånn jeg tenker akkurat nå. Er så lei at det bikker imot hele tiden. Med ett jeg får interessen for en mann og han i meg så skal det endre seg. Enten blir jeg såret med at jeg vil mer enn han, eller så er han ute etter å holde meg varm så ham kan ha meg der itilfelle "hun" ikke skulle komme. Jo mer jeg gir av meg selv, mer trekker menn seg bort. Hvorfor? Skal man bare leke kostbar hele tiden? Er 36år og kjenner jeg blir gal av å være meg selv. Skal begynne å trene kraftig selvom jeg er slank og flott kropp, men noe må endres. Mulig innstilling,  eller noe annet med meg? Jeg har en farlig dag idag. Så måtte bare få det ut litt. .. 

Samme her. Har en venninne som sliter med det samme. Vi har bare konkludert med at vi er ikke de damene som menn forelsker seg i. 🤷🏻‍♀️ Menn skal ha dopamin. Skal ha det rushet.. Vi er begge veldig rolige, inviterer på dates, prater ordentlig, men er ikke spennende. Opplever å bli dumpet etter første date, blir ghostet, holdt varm og jeg har blitt en som ivrig blokkerer. Føler jeg blir til noe jeg ikke liker, men det handler om å beskytte seg selv. Og jeg vet ikke.. det gjør noe med en når alt menn ser er en tømmestasjon.. og man ikke en gang er et menneske som de orker å si hei til. Jeg har vel egentlig bare gitt opp. ☺️

Anonymkode: be3a5...cd2

Skrevet
8 minutter siden, WhisperingWind said:

Jeg liker den jeg er.

Jeg og. Og det er vel derfor jeg har gitt opp litt 🙂 Jeg orker ikke jobbe for å tilpasse meg datingmarkedet. Kan ingen mann like meg for meg, så hva er poenget? :) 🤷🏻‍♀️ 

Skrevet

Fokuser på eget liv? Fiks boligen, ta kurs, søk ny jobb om du er lei jobben. Ta opp en hobby eller ta kurs. Da treffer du mer folk. 

Trening er fint, men spis sunt og jobb med deg selv på andre måter også. 

Anonymkode: d9c6b...a53

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2024 den 17.38):

Samme her. Har en venninne som sliter med det samme. Vi har bare konkludert med at vi er ikke de damene som menn forelsker seg i. 🤷🏻‍♀️ Menn skal ha dopamin. Skal ha det rushet.. Vi er begge veldig rolige, inviterer på dates, prater ordentlig, men er ikke spennende. Opplever å bli dumpet etter første date, blir ghostet, holdt varm og jeg har blitt en som ivrig blokkerer. Føler jeg blir til noe jeg ikke liker, men det handler om å beskytte seg selv. Og jeg vet ikke.. det gjør noe med en når alt menn ser er en tømmestasjon.. og man ikke en gang er et menneske som de orker å si hei til. Jeg har vel egentlig bare gitt opp. ☺️

Ts her, men det er litt rart, jeg har tydeligvis et attraktivt utseende. Men at menn skal ha meg for å ha meg livet ut, det kan de ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...