AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #1 Skrevet 9. februar 2024 Samboer har helt sluttet å kysse meg, han trekker seg unna under sex og er generelt ubekvem med kyss. Noen som har opplevd lignende og kan berolige meg? Anonymkode: 8c1fc...2a5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #2 Skrevet 9. februar 2024 Har du opplevd at han har mistet lyst generelt? Om han har redusert sexlyst, men "tvinger" seg til sex, kan jo dette føre til at han forbinder intimitet med ubehag. Ikke bare sex, men all intimitet. Andre årsaker kan være utroskap eller at han ikke ønsker å være i forholdet, men det høres jo ikke ut som det. Anonymkode: 4e086...4bf
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #3 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du opplevd at han har mistet lyst generelt? Om han har redusert sexlyst, men "tvinger" seg til sex, kan jo dette føre til at han forbinder intimitet med ubehag. Ikke bare sex, men all intimitet. Andre årsaker kan være utroskap eller at han ikke ønsker å være i forholdet, men det høres jo ikke ut som det. Anonymkode: 4e086...4bf Lysten er også markant dårligere når jeg tenker meg om. Anonymkode: 8c1fc...2a5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #4 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lysten er også markant dårligere når jeg tenker meg om. Anonymkode: 8c1fc...2a5 Hva sier han når du snakker med han om dette? Anonymkode: b7e65...556
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 Kyss er veldig intimt, og hvis man kjenner at man mister følelser for kjæresten kan kyssing være noe som er vanskelig. Husker selv at jeg ikke klarte å kysse eller ligge i armkroken til kjærsten mot slutten. Anonymkode: b4bdd...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #7 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva sier han når du snakker med han om dette? Anonymkode: b7e65...556 Har ikke snakket om akkurat det men generelt lite interesse. Får vage svar om slitenhet osv. men skjønner ikke hvorfor han ikke ønsker å kysse meg lenger når vi først gjør noe Anonymkode: 8c1fc...2a5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #8 Skrevet 9. februar 2024 Nå minnet du meg på hvordan jeg egentlig oppdaget at samboeren var utro, men lot den tanken gå fordi jeg stolte på han. Han innrømmet det ikke før en god stund etter bruddet. Anonymkode: 24f69...86a 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #10 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kyss er veldig intimt, og hvis man kjenner at man mister følelser for kjæresten kan kyssing være noe som er vanskelig. Husker selv at jeg ikke klarte å kysse eller ligge i armkroken til kjærsten mot slutten. Anonymkode: b4bdd...ea5 Er det jeg frykter! Anonymkode: 8c1fc...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #11 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå minnet du meg på hvordan jeg egentlig oppdaget at samboeren var utro, men lot den tanken gå fordi jeg stolte på han. Han innrømmet det ikke før en god stund etter bruddet. Anonymkode: 24f69...86a Håper virkelig ikke det er årsaken! Anonymkode: 8c1fc...2a5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #13 Skrevet 9. februar 2024 svartkatt skrev (Akkurat nå): Snakk med han. Skikkelig. Har virkelig prøvd men ønsker ikke mase det opp og ned stadig. Han er så unnvikende når jeg prater om forholdet og interesse og at jeg merker en endring. Han vil liksom ikke forholde seg til det og bytter samtaleemne eller starter å gjøre andre ting. Anonymkode: 8c1fc...2a5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #14 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lysten er også markant dårligere når jeg tenker meg om. Anonymkode: 8c1fc...2a5 Kanskje han har hatt redusert lyst lenge, men har "tvunget" seg til sex med deg. Da kan det gå utover psyken ganske hardt, og all intimitet blir vanskelig. Ta en prat med han. Det kan jo også hende at han bare har redusert lyst, og er "redd" for at kyssing fører til noe mer. Anonymkode: 4e086...4bf
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #15 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje han har hatt redusert lyst lenge, men har "tvunget" seg til sex med deg. Da kan det gå utover psyken ganske hardt, og all intimitet blir vanskelig. Ta en prat med han. Det kan jo også hende at han bare har redusert lyst, og er "redd" for at kyssing fører til noe mer. Anonymkode: 4e086...4bf Men når vi har sex er det også et problem. Han ønsker helst bare holde på bakfra og har ingen kontakt med meg slik vi pleide. Anonymkode: 8c1fc...2a5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #16 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har virkelig prøvd men ønsker ikke mase det opp og ned stadig. Han er så unnvikende når jeg prater om forholdet og interesse og at jeg merker en endring. Han vil liksom ikke forholde seg til det og bytter samtaleemne eller starter å gjøre andre ting. Anonymkode: 8c1fc...2a5 Da er valget ditt. Vil du være sammen med noen som ikke viser interesse for å opprettholde et forhold som er basert på ærlighet, respekt og lojalitet? Eller som ønsker at forholdet skal vare og være bra? Anonymkode: b7e65...556
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #17 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Håper virkelig ikke det er årsaken! Anonymkode: 8c1fc...2a5 Har han mye tid ute av hjemmet i helger og kveldstid? Anonymkode: 24f69...86a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #18 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men når vi har sex er det også et problem. Han ønsker helst bare holde på bakfra og har ingen kontakt med meg slik vi pleide. Anonymkode: 8c1fc...2a5 Men det kan jo være et tegn på redusert lyst? Jeg sier ikke at det er det som er problemet, men det kan jo hende. Du får ta en prat med han. Eventuelt så kan du slutte å initiere sex totalt, for å se om han tar initiativ etterhvert. Anonymkode: 4e086...4bf
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #19 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det kan jo være et tegn på redusert lyst? Jeg sier ikke at det er det som er problemet, men det kan jo hende. Du får ta en prat med han. Eventuelt så kan du slutte å initiere sex totalt, for å se om han tar initiativ etterhvert. Anonymkode: 4e086...4bf Takk for tips Anonymkode: 8c1fc...2a5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #20 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har han mye tid ute av hjemmet i helger og kveldstid? Anonymkode: 24f69...86a Nei egentlig ikke, ingen endringer der Anonymkode: 8c1fc...2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå