Gå til innhold

Jeg er så lei av tafatte og passive menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på folkehøyskole, og hørte før jeg startet at sånn alle får seg kjæreste der. Men på den skolen jeg går på, er vi typ 70 jenter og kun 3 single gutter. Har dere noen tips på hvordan jeg kan utpeke meg? Jeg er DESP!!

Anonymkode: d3179...b16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Utpeke"? Hæ? 

• Liker 2
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

"Utpeke"? Hæ? 

Hehe, dårlig start. Må nok øve seg foran speilet.

Anonymkode: 05b9b...843

Skrevet

Med så mange damer, så er det vel bare å velge og vrake? Siden du er så lei menn?

Anonymkode: 01f5b...42a

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg også få stille spørsmål om hvordan man kombinerer "menn" med "folkehøyskole"? 18-åringer er ikke menn.

• Liker 1
Skrevet

Du burde valgt en annen skole. 

• Liker 2
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden):

Kan jeg også få stille spørsmål om hvordan man kombinerer "menn" med "folkehøyskole"? 18-åringer er ikke menn.

De er myndige og derfor menn.

Skrevet
Flintis skrev (1 time siden):

De er myndige og derfor menn.

Særlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Må det være noen på skolen? Skolen ligger vel sikkert i en by eller ei bygd?

Anonymkode: 82c83...a0e

• Liker 1
Skrevet

Det er viktig at du liker han du vil ha som kjæreste også. Det er det mindre sannsynlighet for med bare 3, men det kan jo skje 😊

Om det er riktig kjemi, tror jeg egentlig noen får følelser av at du bare er degselv. Det er kanskje ikke svaret du ønsker 😅

Anonymkode: 3c0aa...73e

Skrevet

Jeg er også lei av slemme menn. Virker som kun slemme menn oppsøker meg og tar kontakt kun for å være slemme. 

Anonymkode: 317b5...48e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er også lei av slemme menn. Virker som kun slemme menn oppsøker meg og tar kontakt kun for å være slemme. 

Desverre er noen sånn, de er jo tross alt slemme. Prøv å drit i dem, de er ikke verdt tiden din. 

• Liker 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (8 timer siden):

Særlig. 

Hvilken oppfatning har du om når de blir menn?

Skrevet

Hva har 3 single menn på folkehøgskole med at noen menn er passive for noe?

Anonymkode: 3221f...281

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Desverre er noen sånn, de er jo tross alt slemme. Prøv å drit i dem, de er ikke verdt tiden din. 

Sant, men de later ofte lenge som de er snille, plutselig avslører seg som slemme. Da har jeg allerede bortkastet tid 😔🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sant, men de later ofte lenge som de er snille, plutselig avslører seg som slemme. Da har jeg allerede bortkastet tid 😔🤷‍♀️

Man lærer jo hverandre bedre og bedre å kjenne etter som tiden går. Da finner man også ut at den man liker så godt overhode ikke er det glansbildet som hen har virket som. Kanskje du viste deg å være en bitch? Ingen er ufeilbarlig

Anonymkode: 01f5b...42a

Skrevet

Tror mye av problemet ligger i at gutter blir lært opp til å ha enorm respekt for kvinner. Noe som automatisk gjør at de kvier seg mer for å ta kontakt. 

Det norske samfunnet er litt sykt når det kommer til opplæringen av gutter og jenter. Det er ikke særlig hensiktsmessig.

Anonymkode: a375b...7da

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror mye av problemet ligger i at gutter blir lært opp til å ha enorm respekt for kvinner. Noe som automatisk gjør at de kvier seg mer for å ta kontakt. 

Det norske samfunnet er litt sykt når det kommer til opplæringen av gutter og jenter. Det er ikke særlig hensiktsmessig.

Anonymkode: a375b...7da

Men enorm respekt er bra at vi har da, for ellers kan ting ha sett anderledes ut på negative måter også. Som skjer i Norge å, med økende trend. Samtidig som at respekten på nett for kvinner minsker, lurer på om det har sammenheng. 

Skrevet

Det er jo et stort fokus på at menn ikke skal prøve seg på slikt? Merkelig å prøve å rive ned alt det har blitt jobbet for de siste 40 årene

Anonymkode: e90f2...3f3

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...