AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #1 Skrevet 9. februar 2024 Tror dere det går fint å ligge på magen en halvtimes tid i uke 22? Neste uke får vi besøk av en massør på jobb, og jeg har vondt i ryggen og vim gjerne benytte meg av tilbudet. Men kun om det går fint å ligge på den benken, selvsagt. Anonymkode: 84c40...612
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #2 Skrevet 9. februar 2024 Jeg er selv 23+3, og for meg hadde ikke det vært mulig. Har veldig stor mage og det ville gjort vondt å ligge på den. Babyen beveger seg og sparker masse, kan se det utenpå magen også. Tenker lille ville blitt most... Nå er dette tredje barnet da. Men tror ikke jeg ville ligget på magen uansett. Du kan jo ligge på siden? Anonymkode: b0780...7e2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #3 Skrevet 9. februar 2024 Låg på magen frem til jeg var passert uke 30.. la gjerne en pute på hver side for å avlaste litt og gjøre det enklere å snu seg. Fikk ikke sove på siden pga sure oppstøt, og rygg soving var helt glemmesak. Anonymkode: 5ff00...19a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #4 Skrevet 9. februar 2024 Så lenge du ikke opplever ubehag. Anonymkode: 53ffd...e7e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 Det er ingen grunn til at man ikke skal kunne få en massasje i graviditeten, men den bør tilrettelegges for at du er gravid. Gravidmassasje bør utføres av en som er spesialisert i massasje på gravide, og som vet hvordan man skal tilrettelegge på riktig måte, så du bør informere massør om graviditeten slik at det gjennomføres på en trygg måte. Anonymkode: 3b851...caf 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 Det er ikke noe problem, så lenge du ikke får vondt. Anonymkode: 3161a...681
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #7 Skrevet 9. februar 2024 Ja, så lenge du selv synes det er komfortabelt er det ikke noe problem. Anonymkode: 9bcf0...397
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #8 Skrevet 9. februar 2024 Når jeg fikk massasje på spa som gravid fikk jeg alltid beskjed om å ligge på siden. Både i Norge og i utlandet. Anonymkode: 956ce...e54
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #9 Skrevet 11. februar 2024 Vet ikke om det er farlig, men hadde ikke vært behagelig for meg da jeg var gravid. Ville bedt om å få massasjen liggende på siden eller sittende om det ikke er en spesialtilpasset benk. Jeg var forøvrig på gravidmassasje en gang der jeg fikk ligge på puter med rom til magen, og det var helt nydelig. Så om du virkelig trenger massasje vil jeg anbefale å dra på massasje tilpasset gravide. Anonymkode: 55fdb...6f2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #10 Skrevet 11. februar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke om det er farlig, men hadde ikke vært behagelig for meg da jeg var gravid. Ville bedt om å få massasjen liggende på siden eller sittende om det ikke er en spesialtilpasset benk. Jeg var forøvrig på gravidmassasje en gang der jeg fikk ligge på puter med rom til magen, og det var helt nydelig. Så om du virkelig trenger massasje vil jeg anbefale å dra på massasje tilpasset gravide. Anonymkode: 55fdb...6f2 Dette kan jeg også anbefale, slappet veldig godt av og deilig å få en ordentlig massasje av ryggen. Anonymkode: 9287d...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå