AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #1 Skrevet 9. februar 2024 Jeg skal på undersøkelse på mandag formiddag og må ta en dose klyx avføringsmiddel kvelden før og en dose to timer før undersøkelsen. Problemet er bare at på det tidspunktet jeg skal ta den andre dosen er midt i en spinningøkt. Burde jeg droppe trening den dagen?? Pleier å gå på spinning etterfulgt av styrketime på mandager. Men jeg er redd for å bokstavelig talt drite meg ut midt i salen på trening. Jeg lurer på om jeg kanskje kan ta avføringsmiddel en time før trening og få tømt meg før jeg drar å trener? Eller er det sånn at man plutselig må drite i ett sett som om man har diaré? Noen som har erfaring? Anonymkode: 30db8...d98
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #2 Skrevet 9. februar 2024 Jeg tenker at å droppe den spinningøjta en dag er helt logisk og naturlig Anonymkode: 315de...e9b 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #3 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skal på undersøkelse på mandag formiddag og må ta en dose klyx avføringsmiddel kvelden før og en dose to timer før undersøkelsen. Problemet er bare at på det tidspunktet jeg skal ta den andre dosen er midt i en spinningøkt. Burde jeg droppe trening den dagen?? Pleier å gå på spinning etterfulgt av styrketime på mandager. Men jeg er redd for å bokstavelig talt drite meg ut midt i salen på trening. Jeg lurer på om jeg kanskje kan ta avføringsmiddel en time før trening og få tømt meg før jeg drar å trener? Eller er det sånn at man plutselig må drite i ett sett som om man har diaré? Noen som har erfaring? Anonymkode: 30db8...d98 Hadde tatt det etter trening og så dagen etter. Anonymkode: 81bc6...965
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #4 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde tatt det etter trening og så dagen etter. Anonymkode: 81bc6...965 Hun skal jo på undersøkelse rett etter trening... Anonymkode: 315de...e9b 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun skal jo på undersøkelse rett etter trening... Anonymkode: 315de...e9b Ja, fader, leste feil. Tenkte det var dagen før. Da hadde jeg droppet spinningtimen Anonymkode: 81bc6...965
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 Dropp treninga. Snakker av erfaring. Anonymkode: 87c6d...1c4 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #7 Skrevet 9. februar 2024 Klyx er jo et klyster som du setter i endetarmen og så må du holde igjen så lenge du kan (5-20min) og så må du virkelig akutt på do. Kan ikke se for meg at noe menneske kunne tenke seg å gjøre dette ute blant andre og i hvert fall ikke drive med spinning mens dette gjøres.🤪 Anonymkode: 62438...12e 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #8 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Klyx er jo et klyster som du setter i endetarmen og så må du holde igjen så lenge du kan (5-20min) og så må du virkelig akutt på do. Kan ikke se for meg at noe menneske kunne tenke seg å gjøre dette ute blant andre og i hvert fall ikke drive med spinning mens dette gjøres.🤪 Anonymkode: 62438...12e Hahahaha nei 🤣🤣🤣🤣🤣 det var det jeg lurte på om det hadde noe med klyster å gjøre siden det heter klyx. Da hadde jeg rett da. Jeg får se åssen det funker kvelden i forveien. Og hvis jeg rekker å måtte på do i litt god tid før trening så kan jeg kanskje dra på trening. Hvis det bare skjer at man må det en gang og ikke flere? For selv om det står at jeg må ta det to t før undersøkelsen tenker jeg at det ikke burde ha noe å si hvis jeg tar det tre timer før heller. Pleier å trene fra 09.00 - 11.00 også er timen 12.30. Så da hadde det passa fint å bare dra direkte etter trening og dusj. Men jeg tørr ikke hvis jeg plutselig må drite flere ganger på rad 🙈 Anonymkode: 30db8...d98
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #9 Skrevet 9. februar 2024 Du dør ikke av å stå over én trening. Selvfølgelig står du over trening denne dagen. Anonymkode: ac1ad...e27 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #10 Skrevet 9. februar 2024 Er dette noe man virkelig må spørre andre til råds om? Anonymkode: 32469...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #11 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er dette noe man virkelig må spørre andre til råds om? Anonymkode: 32469...ce9 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er dette noe man virkelig må spørre andre til råds om? Anonymkode: 32469...ce9 Vel. Jeg aner ikke hvordan det funker. Mente ikke at jeg hadde tenkt å ta klyster midt i spinning timen. Formulerte meg dårlig. Jeg mente at jeg lurer på om det kan gå bra hvis jeg gjør det hjemme før trening og får virkelig og tømt meg før jeg må dra. Om det er slik at man må på do flere ganger eller om man bare tømmes en gang. Jeg har aldri i livet brukt noe sånt før. Ikke meningen å virke helt blåst tenker heller jeg tar en økt på vei hjem etter legetimen Anonymkode: 30db8...d98
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #12 Skrevet 9. februar 2024 Min erfaring: jeg hadde en «runde» når jeg tok det, og så plutselig måtte jeg springe igjen en halvtime etter ca. Anonymkode: 5a63e...88b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #13 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 9.2.2024 den 17.25): Min erfaring: jeg hadde en «runde» når jeg tok det, og så plutselig måtte jeg springe igjen en halvtime etter ca. Anonymkode: 5a63e...88b Ok jeg skjønner. Da dropper jeg gruppetrening på mandag. Får heller ta en økt på tredemølle og apparater etter jeg har vært hos legen 👍 Anonymkode: 30db8...d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå