AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #1 Skrevet 9. februar 2024 Hvis ikke, hvordan fungerer det å ikke være sammen med den beste? Savner du den du hadde best sex med? Anonymkode: df4c2...4c9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #2 Skrevet 9. februar 2024 Exen min er den beste elskeren jeg har hatt. Singel nå og glad for det, men savner nærhet og sex. Kunne aldri tenkt meg forhold med noen som er dårligere i senga enn han var. Anonymkode: 05b0f...7b5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #3 Skrevet 9. februar 2024 Ja faktisk❤️ han jeg var gift med i 14 år var også veldig god i senga, men han kom ikke av penetrering pga omskjæring som barn, og det gjør noe med sex. Anonymkode: 6b96b...b6a 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #4 Skrevet 9. februar 2024 Nåværende var ikke det, men etter to år har det jaggu tatt seg opp. Anonymkode: 56987...8c3 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis ikke, hvordan fungerer det å ikke være sammen med den beste? Savner du den du hadde best sex med? Anonymkode: df4c2...4c9 Min ektefelle er den beste jeg har hatt - heldigvis 😁 Anonymkode: 7787d...c45
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 Hun er ikke det. Hun var bedre før. Men best? Langt i fra. Mange der ute som er bra, så det å bruke sex som eneste variabel for å inngå et forhold er nå et nja. Anonymkode: 5804a...a70 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #7 Skrevet 9. februar 2024 Min x elsker var den beste. Ingen etter kan måle seg. Anonymkode: dbfd4...082
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #8 Skrevet 9. februar 2024 Nei. De beste har vært random ONS jeg aldri har sett igjen. Men klager ikke på nåværende. Anonymkode: c21eb...4f6 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #9 Skrevet 9. februar 2024 Min mann er ikke den beste nei.... Anonymkode: 04ed6...45a 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #10 Skrevet 9. februar 2024 Det går helt greit. Han jeg hadde den aller beste, villeste og råeste sexen med var også den største idioten jeg har møtt. Det er ikke sånn at jeg savner han, ikke tenker jeg på den sexen mens jeg har sex med kjæresten heller.. ikke en gang når jeg onanerer tenker jeg på det. Det er bare en tørr fakta. Anonymkode: c159d...c9c 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #11 Skrevet 9. februar 2024 Nei. Jeg har hatt flere elskere som var bedre enn han jeg har nå, de hadde bare ikke noen av de andre egenskapene jeg vil ha i en partner. Han jeg er sammen med nå er ikke elendig heller, han er bare ikke aller best men vi har alikevel et veldig godt sexliv. Hverdagssexen er kanskje kjedelig sammenligna med en del sex jeg har hatt men den er også fin fordi den nettop er hverdagen. Den er han og meg gjennom ulike livsfaser. Den er helt fri for prestasjonspress og behov for å være sexy. Den er kjærlighet. Anonymkode: 272eb...a46 2 1
-Missi- Skrevet 9. februar 2024 #12 Skrevet 9. februar 2024 Nei absolutt ikke men er noe bra potensiale. Nja funker ikke sånn helt topp er en del frustrasjon men samtidig mange andre gode egenskaper som gjør at det er verdt å jobbe med. Samme erfaring som flere her, der hvor sexen har verdt best har ikke nødvendigvis resten verdt like bra. Hatt mye bra i forhold og nye bra i korte relasjoner, men er jo grunner der hvorfor jeg ikke er sammen med de i dag. Sex betyr mye men likevel ikke alt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #13 Skrevet 9. februar 2024 Nei, den beste jeg har hatt er en tidligere knullekompis som jeg ikke har kontakt med lenger. Samboeren min er ikke dårlig i sengen, men ikke den beste jeg har ligget med heller. Han er jo god fortsatt liksom, men det er nok fordi jeg elsker han sånn🥰 Anonymkode: cabb5...735 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #14 Skrevet 9. februar 2024 Ja. Å det tror jeg kommer av at vi kjenner hverandre så godt. Kan være meg selv 100% og slå meg løs. Og samlivet har bare blitt bedre å bedre. Anonymkode: bb1d8...1da 1
Gjest kvinne 1979 Skrevet 9. februar 2024 #15 Skrevet 9. februar 2024 Min mann er definitivt den beste jeg har hatt. Ble sammen når jeg var 19 år og han var den første som gav meg orgasme. Nå er vi 44 og 46 år og sexen har vært super i alle år. Har forandret seg med alderen der vi bare blir mer og mer kinky og utforskende 🤩😍😛
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #17 Skrevet 9. februar 2024 Nei, beste sexen jeg har hatt var med elskeren, helt til dama fant utav det, så nå ligger vi bare lavt Anonymkode: 835fc...dab 1 1
Gjest Medelsvensson Skrevet 9. februar 2024 #19 Skrevet 9. februar 2024 Den elskerinnen jeg har hatt de siste 25 årene er absolutt den beste av de totalt fem jeg har hatt sex med. Jeg tror det skyldes at vi kjenner hverandre svært godt. Den dårligste jeg har hatt var et helgeligg.
Majer Skrevet 9. februar 2024 #20 Skrevet 9. februar 2024 (endret) Selvfølgelig. Alternativt måtte jeg sagt til henne at jeg har hatt bedre sånn at hun kunne vurdert om det var greit at hun ikke var den beste Det er leit å lese at så mange synes sexen er best når man ikke matcher personlighetsmessig. Det får meg til å forstå menn som unngår damer som har hatt ff. Alle vil vel være kjæresten sin beste? Tror jeg heller vil ha en kjæreste som er utro enn en som ikke var ærlig med meg angående sex Når det er sagt har jeg vært borti jenter med vaginaer som har gjort det enklere å ha sex i enkelte stillinger og folk som ikke har lukt, hverken nedentil eller under armene. Det har selvfølgelig sine fordeler, men det er hele pakken som teller Endret 9. februar 2024 av Majer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå