Gå til innhold

Dere med små barn og ny kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samsover dere med kjæresten og barn(a)? Jeg har ikke ny kjæreste, men lurer litt på hvordan dette vil bli i framtida om jeg får det. Jeg har en 2,5 åring som kommer over i min seng i løpet av natta. Hvis jeg får kjæreste vil jeg selvsagt vente lenge med å introdusere ham for barnet. Men når man blir seriøse og har vært sammen lenge og han har møtt barnet, så vil det jo bli naturlig at han overnatter etterhvert. Hvordan har dere som har opplevd det løst dette? 

Anonymkode: 8aff6...2e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnefar til eldste døde da hun var 3 uker. Når hun var 1 år ble jeg kjent med en ny mann, og når hun var 2 år flyttet vi sammen. Hun samsov da med oss i perioder😊

Anonymkode: def1f...d39

• Hjerte 1
Skrevet

Det ville jeg aldri gjort. Du vet ikke hvem kjæresten din er innerst inne.

Anonymkode: 8a1d7...d76

• Liker 1
Skrevet

Ja, hadde 2 små, de samsov med oss. Gikk helt fint. Men han er som en pappa for de 

Anonymkode: 1792f...88c

Skrevet

Sluttet med samsoving da vi flyttet sammen. Sønnen min var 5 år på det tidspunktet og det har et greit tidspunkt å få han over i egen seng. 

Anonymkode: 34d4a...374

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du vet ikke hvem barnefar er innerst inne heller.

Anonymkode: c6134...47b

• Liker 4
Gjest Jentamedtekopp
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Samsover dere med kjæresten og barn(a)? Jeg har ikke ny kjæreste, men lurer litt på hvordan dette vil bli i framtida om jeg får det. Jeg har en 2,5 åring som kommer over i min seng i løpet av natta. Hvis jeg får kjæreste vil jeg selvsagt vente lenge med å introdusere ham for barnet. Men når man blir seriøse og har vært sammen lenge og han har møtt barnet, så vil det jo bli naturlig at han overnatter etterhvert. Hvordan har dere som har opplevd det løst dette? 

Anonymkode: 8aff6...2e3

Konsentrer deg om barnet du. Ikke når du får deg pikk neste gang. 

Skrevet

Samsov ikke med barnet lenger da nei. Er glad hun lærte å sove på eget rom. Hun var 2 år da og jeg vennet henne til å sove alene før kjæresten flyttet inn så ikke hun skulle koble han til det. Jeg flyttet da ut av rommet vi hadde sovet på så hun fikk beholde rommet. 

neste barn fikk jeg sammen med kjæresten og hun sov bare med oss de første 5 mnd. Greit for meg når de er bittesmå, men sov jo helt elendig med 1 åringen etterhvert husker jeg selv om det var bare oss i en stor seng.. Fint for dem å bli trygge på eget rom uansett og fint når de kan kose seg på overnatting hos venner og familie i stedet for å være redde for å dra fra mamma. 

Anonymkode: ca073...eaf

Skrevet
Jentamedtekopp skrev (1 time siden):

Konsentrer deg om barnet du. Ikke når du får deg pikk neste gang. 

Sier du det til foreldre som bor sammen også? 

Anonymkode: ca073...eaf

• Liker 3
Skrevet

Din er nå 2,5år. Om du får deg ny kjæreste, så kanskje den blir introdusert  for barnet etter et år, da er barnet 3,5år. Innen den tid så kan sikkert barnet sove for seg selv? 

Anonymkode: a436c...fa0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med den tankegangen vet du jo ikke hvem den biologiske faren er innerst inne heller? Er moren for den saks skyld?

Anonymkode: 93df6...2c2

• Liker 3
Skrevet

Sønnen min sov stadig mellom meg og stefar helt fra de møttes - han var ikke så liten da (5 år), men han har likt å sove med oss lenge. 😊 Far var svært lite inni bildet da, og har null kontakt nå, så stefar har tatt papparollen 100 %.

Skrevet

Nei nei og nei. 

Anonymkode: b8e3b...6c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...