Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg syns alltid at jeg ser ut som en panda etter et par timer når jeg har på mascara. Alle mascaraer jeg har prøvd hittil drysser og lager sorte spor under øynene. Noen som har et bra tips til en mascara som ikke drysser, evt en måte jeg kan få macaraen til å sitte bedre på?

Endret av Fantus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker L'oreal sin, den med en hvit base og så sort maskara. Den er i gull og hvit. Den drysser i vert fall ikke.

Gjest Bighilde
Skrevet

jeg bruker l'oreal intensifique.

men jeg bruker vippetang først, da kommer de ikke i kontakt med huden under øynene. :)

jeg vil å anbefale å ikke bruke øyevippebørste, på meg blir det ujevnt da.

jeg bruker en liten knappenål i steden, hvis jeg vil ha de på plass :)

Skrevet

Jeg anbefaler Kanebo 38°. Den vet ikke hvordan det er å drysse, rett og slett.

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har prøvd Chanel extreme cils maskara???

Gjest Gjest
Skrevet

noen mascaraen sverter av på huden til enkelte, men gjør andre storfornøyde. dette er veldig individuelt. to-trinnsmascaraen til l'oreal holdt seg ikke plass på meg, for å ta et eksempel. egentlig tror jeg nok du må prøve deg fram, selv om dette nok er det kjipeste tipset man kan få!

selv var jeg veldig plaget med svertende mascara, siden det poser seg skikkelig til under øynene mine når jeg smiler, men lancome definicils sverter så å si ikke på meg. andre igjen har kalt dette en pandamascara, så det skal ikke være lett!

du bør i alle fall tenke på at du ikke skal ha mye fett eller fuktighet under øynene, så vær forsiktig med concealere og foundation. bruk i alle fall et godt settepudder over.

Skrevet

jeg bruker mascara base (fra shiseido) under mascara (lancome), og da drysser det ikke.

Skrevet
Jeg anbefaler Kanebo 38°.  Den vet ikke hvordan det er å drysse, rett og slett.

Min vet veldig godt hvordan det er å drysse. :)

Jeg har to andre jeg bruker. En vannfast fra Shiseido, den er et mareritt å få av, og den drysser ikke ett eneste partikkel, selv ikke under tvang. Ikke på meg iallfall. Og så bruker jeg Lash Queen fra Helena Rubinstein, og den sitter også kjempebra.

Gjest gjesta
Skrevet
Noen som har prøvd Chanel extreme cils maskara???

Jeg har bare prøvd Chanels "Extracils". Vet ikke om det hjelper deg noe, men den er jeg veldig fornøyd med ;) Drysser ikke.

Har for øvrig planer om å gå til innkjøp av "Extreme Cils" for kveldsbruk om ikke så lenge, så fremt det ikke skulle dukke opp noen svært negative kommentarer om den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...