AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #1 Skrevet 9. februar 2024 Jeg er sammen med en mann som har vært veldig kald mot meg en god stund. Ingen klem, ingen gode ord, ingen sms og ikke et ha det og hei engang. Dette har tært på meg og jeg har sagt fra så mange ganger. Han tar ofte opp dette med at vi kanskje har det bedt hver for oss og jeg føler og vet vel egentlig at han er slik for at han ønsker jeg skal være den som går så han slipper. Jeg gråter hele tiden og har en kjærlighetssorg mens jeg er her. Alle venner og familie vil at jeg flytter ut men jeg klarer det bare ikke, jeg har så mye følelser for han enda. Skulle ønske jeg ikke var så idiot og svak men det er jeg. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre for det går utover hele dagen min også jobb. Anonymkode: c04e8...136
Gjest Sprite Skrevet 9. februar 2024 #2 Skrevet 9. februar 2024 Bare gjør det. Høres kaldt ut men heller det enn å ha det sånn som du har det nå!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #3 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er sammen med en mann som har vært veldig kald mot meg en god stund. Ingen klem, ingen gode ord, ingen sms og ikke et ha det og hei engang. Dette har tært på meg og jeg har sagt fra så mange ganger. Han tar ofte opp dette med at vi kanskje har det bedt hver for oss og jeg føler og vet vel egentlig at han er slik for at han ønsker jeg skal være den som går så han slipper. Jeg gråter hele tiden og har en kjærlighetssorg mens jeg er her. Alle venner og familie vil at jeg flytter ut men jeg klarer det bare ikke, jeg har så mye følelser for han enda. Skulle ønske jeg ikke var så idiot og svak men det er jeg. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre for det går utover hele dagen min også jobb. Anonymkode: c04e8...136 Om dere ikke har barn sammen, så tenker jeg at det ikke er nøye om det er du eller han som slår opp. Hva andre tenker, det er ikke nøye. Men ja, kanskje han vil at du skal slå opp så det skal høres trist ut for han. Men det er ikke nøye. Din familie og dine venner vil jo få høre din versjon her. Lykke til. Ta vare på deg selv og be om hjelp fra familie og venner om du trenger det. Anonymkode: 44da5...86a 3
AlternativX Skrevet 9. februar 2024 #4 Skrevet 9. februar 2024 (endret) Kjærlighetssorg er fælt! Men du vil ikke bo sammen med en person som ikke vil være sammen med deg. Da gjør du det bare mye verre for deg selv. Du må ha litt selvrespekt. Klem❤️ Endret 9. februar 2024 av AlternativX 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 Du har det jo ikke bra nå heller, du har nok et håp derfor du tilater han og behandle deg på den måten. Ingen kan jo gjøre det for deg om du ikke vil, men du utsetter bare ting som unasett vil komme. Du vil klare og komme over han, hvem fortjener og bli behandlet sånn ingen. Det er ikke kjærlighet. Men du må ta gjøre det selv, vil tro venner og familie vil hjelpe deg når du velger og forlate han. Anonymkode: f913c...879 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om dere ikke har barn sammen, så tenker jeg at det ikke er nøye om det er du eller han som slår opp. Hva andre tenker, det er ikke nøye. Men ja, kanskje han vil at du skal slå opp så det skal høres trist ut for han. Men det er ikke nøye. Din familie og dine venner vil jo få høre din versjon her. Lykke til. Ta vare på deg selv og be om hjelp fra familie og venner om du trenger det. Anonymkode: 44da5...86a Dem som virkelig bryr seg om oss er jo dem som vil vite sannheten, hva alle andre måtte tenke det må vi rett og slett lære oss og ikke bry oss om. Var sånn jeg tenke når noen går rundt og juger om hva som har skjedd, ikke trenger jeg og bevise noen for dem heller. Mine venner og familie vet jo sannheten og det er det du må tenke ts Anonymkode: f913c...879
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #7 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er sammen med en mann som har vært veldig kald mot meg en god stund. Ingen klem, ingen gode ord, ingen sms og ikke et ha det og hei engang. Dette har tært på meg og jeg har sagt fra så mange ganger. Han tar ofte opp dette med at vi kanskje har det bedt hver for oss og jeg føler og vet vel egentlig at han er slik for at han ønsker jeg skal være den som går så han slipper. Jeg gråter hele tiden og har en kjærlighetssorg mens jeg er her. Anonymkode: c04e8...136 Kanskje du skal si at du regner dette som at han har slått opp. Anonymkode: 8e5e6...747
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #8 Skrevet 9. februar 2024 Få deg ryggrad og gå ut av forholdet. Vis deg sterk overfor samboer, så kan han sitte igjen og lure på hva som skjedde. Og hvor du fikk styrken fra. Du vil få det mye bedre med å ha en hverdag på egne premisser! Anonymkode: 9e823...aec 1
Romilo Skrevet 9. februar 2024 #9 Skrevet 9. februar 2024 Se for deg livet du kan få med noen som setter pris på deg og gir deg alt du har behov for. Dette her er jo bare pining. 2
Bombasi Skrevet 9. februar 2024 #10 Skrevet 9. februar 2024 Ikke finn deg i et liv med en mann som ikke gir deg det du trenger og som ikke tilfredsstiller dine følelser. Det blir en eviglang spiral med selvpining. Så jo fortere du kommer deg ut ifra dette jo bedre blir det for deg. Du har ingen tid å miste på å ha det fælt. Og tiden flyr fort med mindre du tar tak i problemet. Og problemet må du ta tak i selv. Det er ingen som gjør det for deg. Du vet hva du bør gjøre.
Carrot Skrevet 9. februar 2024 #11 Skrevet 9. februar 2024 TS, du VELGER å ha det dårlig og utsette smerten fordi du er "glad i han" som behandler deg dårlig - tenk på det igjen og igjen, det er DITT VALG å bli et dårlig forhold... Du kan ikke endre han, be han flytte om han ikke vil være i et forhold med deg eller skjerpe seg.
Tantemor Skrevet 9. februar 2024 #12 Skrevet 9. februar 2024 Du er jo sammen med en feig tufs som fryser deg ut. Han er slem med deg, blir du ikke litt arg en gang? Poenget mitt er at du bør hente fram et sinne istedet for å være lei deg. Bli kvitt ham, og vær så glad for at du e blitt kvitt ham! Men du får uansett en god klem av meg 🤗🥰
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #13 Skrevet 9. februar 2024 Dette er trist, men det går seg til skal du se. Finner deg en ny mann, begynn å let nå så du kanskje har noe å gå til. Jeg skrev en lignende tråd tidligere ang samboer. Fikk anklagende svar og spm om jeg ikke har gjort husarbeid. Jeg er mann, så her på dame forum har kjønnet mye å si. Anonymkode: 8112e...627 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #14 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er trist, men det går seg til skal du se. Finner deg en ny mann, begynn å let nå så du kanskje har noe å gå til. Jeg skrev en lignende tråd tidligere ang samboer. Fikk anklagende svar og spm om jeg ikke har gjort husarbeid. Jeg er mann, så her på dame forum har kjønnet mye å si. Anonymkode: 8112e...627 Fordeling av plikter hjemme er vel viktig. Anonymkode: 48f46...fe2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #15 Skrevet 9. februar 2024 Hva er verst, seigpining eller rive av plasteret? Tenker du at han får nye følelser for deg ved å bli? Anonymkode: a31df...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå