Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en, og vi er på en måte en greie. Vi bor ikke i samme by, men besøker hverandre. Jeg har kjøpt en t-skjorte og noe annet som jeg skal sende til han på valentine’s day. Har i tillegg skrevet et brev. Er dette for mye? Er redd han synes det er litt mye når vi ikke offisielt er i et forhold.

Anonymkode: 8a850...085

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Brevet er jeg litt nysgjerrig på👀

Skrevet (endret)
WhisperingWind skrev (3 timer siden):

WhisperingWind skrev (3 timer siden):

Ikke et brev, men et kort mente jeg. Vi har en greie etter vi så the notebook og dear john, så skrev litt som det

Endret av KNS
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg holder på med en, og vi er på en måte en greie. Vi bor ikke i samme by, men besøker hverandre. Jeg har kjøpt en t-skjorte og noe annet som jeg skal sende til han på valentine’s day. Har i tillegg skrevet et brev. Er dette for mye? Er redd han synes det er litt mye når vi ikke offisielt er i et forhold.

Anonymkode: 8a850...085

2 hours ago, KNS said:

Ikke et brev, men et kort mente jeg. Vi har en greie etter vi så the notebook og dear john, så skrev litt som det

For meg er dette altfor mye.

Men om dette er er deres "greie" siden dere ser the notebook og dear john og slike romantiske filmer, så er det vel å bare å gønne på?

Hva spiller det noen rolle at kvinneguiden mener? 

Anonymkode: 7a18a...e5b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Gir man ordentlige gaver til Valentine? Som i t-skjorter og lignende? Jeg kjøper noe hjertesjokolade bare, jeg😊

Anonymkode: 17c99...370

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tja, hvis dere bare dater er det nok litt mye. Jeg ville droppet t-skjorta. 

Jeg kjøper lakris og øl til min kjære, det er det han liker best. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er deg å gjøre dette, og det er en god handling - du kan ikke gå galt med det :) 

Anonymkode: 50566...214

• Hjerte 1
Skrevet

Synes det høres kjempekoselig ut!

Anonymkode: 589f4...f51

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg skal gi sjokolade til kjæresten på Valentines. Tviler på jeg får noe av han,  men han kan jo overraske 😄

Anonymkode: 7e3b8...37b

• Hjerte 2
Skrevet

Om han er en ok fyr så ser han at intensjonen er god, selv om han også synes det er kleint. Og vil bare sette pris på initiativet ditt. 

Anonymkode: 9089a...004

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg skal gi sjokolade til kjæresten på Valentines. Tviler på jeg får noe av han,  men han kan jo overraske 😄

Anonymkode: 7e3b8...37b

Hva er formålet med å gjøre noe for han som du egentlig ønsker for deg selv? Du oppnår bare at han synes det er unødvendig, og du blir skuffet fordi det ikke blir gjengjeldt. 

Er det ikke bedre at dere bare blir enige om hvordan dere ønsker å ha det mellom dere? 

Anonymkode: 9089a...004

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...