Gå til innhold

Ble slutt med forloveden, sa hu kunne beholde ringen, men fant jeg ut at hu var utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var forlovet. Når det ble slutt sa jeg at hun kunne beholde ringen, men så fant jeg ut at hun hadde vært utro. Så nå vil jeg ha tilbake ringen og hun nekter å gi den fra seg. Burde hun gi den fra seg?
M34

Anonymkode: 54b8c...bb1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo gitt den til henne og i tillegg sagt at hun kan beholde den etter at det ble slutt...

• Nyttig 3
Skrevet

- jeg sa hun kunne beholde ringen - 

Koster ringen mangfoldige titusener burde hun ha skam nok til å levere den tilbake , men du har ikke rett på det. 

Skrevet
5 minutter siden, Hensatt said:

Du har jo gitt den til henne og i tillegg sagt at hun kan beholde den etter at det ble slutt...

Ja, men siden hun lå med en annen så føler jeg at hun brøt det løftet.

Skrevet
1 minutt siden, Hill83 said:

- jeg sa hun kunne beholde ringen - 

Koster ringen mangfoldige titusener burde hun ha skam nok til å levere den tilbake , men du har ikke rett på det. 

Den var ganske dyr.

Skrevet

Der var før jeg fant ut at du ikke respekterte meg. Nå skjønner du vel at det er vondt og du vet også du ikke fortjener den ringen. 

Kanskje si noe sånnt om du ikke allerede har?

Anonymkode: a62e0...180

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Der var før jeg fant ut at du ikke respekterte meg. Nå skjønner du vel at det er vondt og du vet også du ikke fortjener den ringen. 

Kanskje si noe sånnt om du ikke allerede har?

Anonymkode: a62e0...180

Hun mishandlet meg psykisk den siste delen av forholdet. Hun fortjener den ikke. 
Jeg har sagt at jeg har hatt det vondt og at hun ikke fortjener den. Men hun bryr seg ikke.

Skrevet

Let it go.

Anonymkode: 6b317...db3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Let it go.

Anonymkode: 6b317...db3

Skulle ønske jeg kunne. Jeg har prøvd. Men fant ut at hun har forsøkt å utnytte meg i lang tid etter vi gjorde det slutt. Til og med etter at hu ble tatt i å være utro.  Og det var grensa mi så nå er jeg bare sint.

Skrevet

Og så går livet videre . Selvskading du driver med. 

• Liker 1
Skrevet

Om hun var alt det du sier synes jeg det er rart at du ville la henne beholde ringen overhode, men med engang du fant ut at hun var utro da ville du ha den tilbake. Ringen ble jo i utganspunktet gitt til henne fra deg når dere forlovet dere, du har en hun har en. La det gå, du har gitt den bort da kan du heller ikke i ettertid kreve den tilbake. Du vil jo ikke bli kvitt henne og du driver og masser om og få tilbake ringen heller. Om hun er alt du sier hun er, så er det beste og bare glemme både henne og ringen. Du bør komme deg vidre, skaff deg hjelp om du ikke klarer. Vi har alle hatt vonde brudd bak oss som vi ikke trodde vi klarte og komme oss vidre fra, men det gjorde vi. Jeg ble forlatt av en mann når vi ventet vår 4, det var et stygt brudd og jeg var i dyp kjærlighetssorg. Det tok lang tid før jeg klarte og komme meg vidre men jeg klarte det. Jeg måtte bare gi slipp pg tenke at jeg var verdt mere en han der. Og skulle jeg møte en ny mann burde det være en som ikke var som han, og det fant jeg også 

Anonymkode: 8d6fa...109

• Nyttig 1
Skrevet

Det spiller jo ingen rolle om vi aller svarer at hun burde gi den tilbake, tror du det ville få henne til å gjøre det om du kan si at en gjeng fremmede på nett er enig med deg?

Hun vil ikke gi den tilbake. Du kan ikke tvinge henne. Altså er det ikke annet å gjøre enn å akseptere, gå videre og glemme henne.

Anonymkode: 6c2f9...195

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Du kan faktisk ikke kreve en ring tilbake. Du ga den til henne. Hun vil beholde den. Sak avsluttet.

Vi kan selvfølgelig diskutere moralen og hva som er rett, men det vil ikke endre faktum når hun vil beholde den.

Om hun har behandlet deg dritt og vært utro er det beste du gjør å gi slipp. Å tenke på en materiell ting og være besatt av å få den tilbake skader kun deg selv og holder deg igjen fra å gå videre.

Bare gi slipp og konsentrere deg om deg selv og din egen lykke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...