Gå til innhold

Livet begynner ved 40...

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig med farfaren, jeg. Da jeg var 40 hadde jeg penger nok til å skille meg, eksmannen Bøe for første gang nødt til å ha barna annenhver helg, fikk ny energi og nytt livsmot og ble endelig ferdig med mastergraden min fordi han hadde barna annenhver helg.

Nå er jeg over 50, nesten voksne barn, masse selvtillit, klare grenser og ny og bedre mann.

Anonymkode: c66dc...188

...rettelse: ...han BLE nødt til å passe på barna alene..

Anonymkode: c66dc...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke hatt 20- og 30 årene i repeat for å si det slik, men nå har jeg det godt. Så stemmer for meg. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har heller ikke spes god økonomi (lever på mannen akkurat nå) og har barn på barneskolen, arbeidsløs og i tenkeboksen. Men bobler over av ideer og ting jeg har lyst til å gjøre. Føler meg så mye mer «fri» tankemessig enn det jeg var i 20- og 30- årene. Jeg synes det er herlig med mer livserfaring og innsikt. Så for meg føles 40 årene som en ny begynnelse definitivt 😊

Anonymkode: 3fd15...061

Skrevet

50+ er det verste..for gammel til å begynne med noe nytt , for ung til å kaste inn håndkle. Det er en skikkelig mental nøtt som suger mye motivasjon bort.

Gjest WhisperingWind
Skrevet

For min del er det ganske riktig. Vel, ikke at det starter, men en ny start.

Den jeg er i dag er jeg utrolig glad i. Jeg er trygg, stabil, høyt selvbilde, roligere til sinn og sjel, har en sunn gi faen holdning og lar meg ikke påvirke av negative mennesker. Har funnet ut hva jeg vil med livet mitt og lar ingen stå i veien for min lykke.

Gikk ut av et dødt ekteskap, former min egen business, har omringet meg med venner som er støttende og oppløftende og fått meg en kjæreste som viser meg nøyaktig hva ekte kjærlighet handler om.

Heller livet mitt i dag enn da jeg var i 20 årene, forvirret og usikker på alt.

Skrevet
1 hour ago, Baktus said:

50+ er det verste..for gammel til å begynne med noe nytt , for ung til å kaste inn håndkle. Det er en skikkelig mental nøtt som suger mye motivasjon bort.

For sent... vil jeg ikke nødvendigvis si. Spørs hvilke mål du har akkurat der. Mange folk som gjør "nye" ting i pensjonistårene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...