AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Sa min farfar.. evig optimist . Nå er jeg snart førr selv, og vet ikke helt. Virker helt stand still for min del. Folk har nok med unger og sitt. Engasjerer seg i det ene og det andre. Jeg er Anonymkode: cfcc1...149
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sa min farfar.. evig optimist . Nå er jeg snart førr selv, og vet ikke helt. Virker helt stand still for min del. Folk har nok med unger og sitt. Engasjerer seg i det ene og det andre. Jeg er Anonymkode: cfcc1...149 helt på en annen side, virker det som. Ingen venner, Ingenting Anonymkode: cfcc1...149 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #3 Skrevet 9. februar 2024 Hvis du bytter "livet" med "forfallet" så stemmer det ganske bra. Anonymkode: 13634...dee 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #4 Skrevet 9. februar 2024 Jeg antar at din farfar var mann. Som kvinne 40+ med en helvettes overgangsalder så sier jeg nei, det går bare nedover. Jeg er så skuffet over det helvette her. Hadde bygget opp skikkelig bra liv og var klar for å begynne på de gode førtiårene, store barn, god inntekt, tenke på seg selv, ha det gøy, tid til å trene osv. Og så er jeg ikke engang syk! Bare virker ikke. Deprimert, angstfull, puslete, og fylla ekle symptomer som svette og våkenetter. Sorry, er bare så skikkelig skuffa og drittlei. Fy faen! Anonymkode: 643d4...ce5 2 5
Gjest bonna Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg antar at din farfar var mann. Anonymkode: 643d4...ce5 Først, :Hahaha ha haha.Ellers :Det handler om aksept. God helse må man ikke ta for gitt. Kjipt å høre du fikk dårligere liv. Noe hevder de finner roen mer i disse årene
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 For min del har livet aldri vært bedre enn etter 40, men det kommer an på så mange faktorer og forventninger. Rent bortsett fra at ungene er store, økonomien er bedre og jeg har en jobb jeg elsker, er jeg mye mer i vater. Stresser ikke over unødige ting, er langt tryggere på meg selv, og har det mye bedre med meg selv. Jeg trodde livet skulle være dritt når man ble godt voksen - men jeg elsker livet mitt nå. Anonymkode: 25056...57d 4 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #7 Skrevet 9. februar 2024 Livet har aldri vært verre. For en som er alene med småbarn så består livet i å være alene fordi alle på min alder har mer enn nok med sitt. Anonymkode: 16dff...03e 2
Copernicus82 Skrevet 9. februar 2024 #8 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For min del har livet aldri vært bedre enn etter 40, men det kommer an på så mange faktorer og forventninger. Rent bortsett fra at ungene er store, økonomien er bedre og jeg har en jobb jeg elsker, er jeg mye mer i vater. Stresser ikke over unødige ting, er langt tryggere på meg selv, og har det mye bedre med meg selv. Jeg trodde livet skulle være dritt når man ble godt voksen - men jeg elsker livet mitt nå. Anonymkode: 25056...57d Støtter denne 100 prosent! 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #9 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg antar at din farfar var mann. Som kvinne 40+ med en helvettes overgangsalder så sier jeg nei, det går bare nedover. Jeg er så skuffet over det helvette her. Hadde bygget opp skikkelig bra liv og var klar for å begynne på de gode førtiårene, store barn, god inntekt, tenke på seg selv, ha det gøy, tid til å trene osv. Og så er jeg ikke engang syk! Bare virker ikke. Deprimert, angstfull, puslete, og fylla ekle symptomer som svette og våkenetter. Sorry, er bare så skikkelig skuffa og drittlei. Fy faen! Anonymkode: 643d4...ce5 Farfar, sier seg selv at det er mann. Undergangsalder, er det du beskriver. Og, sånn er dessverre realiteten Anonymkode: b2ed8...46a 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #10 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvis du bytter "livet" med "forfallet" så stemmer det ganske bra. Anonymkode: 13634...dee Sånn er det. Kunne sagt 'trist, men sant'. Men, naturens gang må jo tas som den er Anonymkode: b2ed8...46a 1
Yodas Skrevet 9. februar 2024 #11 Skrevet 9. februar 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg antar at din farfar var mann. Som kvinne 40+ med en helvettes overgangsalder så sier jeg nei, det går bare nedover. Jeg er så skuffet over det helvette her. Hadde bygget opp skikkelig bra liv og var klar for å begynne på de gode førtiårene, store barn, god inntekt, tenke på seg selv, ha det gøy, tid til å trene osv. Og så er jeg ikke engang syk! Bare virker ikke. Deprimert, angstfull, puslete, og fylla ekle symptomer som svette og våkenetter. Sorry, er bare så skikkelig skuffa og drittlei. Fy faen! Anonymkode: 643d4...ce5 Har du snakket med legen din om disse plagene? 1 1
apopo Skrevet 9. februar 2024 #12 Skrevet 9. februar 2024 (endret) Ja, nærmer meg 40, og energien er mye lavere. Dørene lukkes for flere ting, venner er opptatt med familie . Men, greit å bli roligere og Endret 9. februar 2024 av apopo 1
NatNat Skrevet 9. februar 2024 #13 Skrevet 9. februar 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Sa min farfar.. evig optimist . Nå er jeg snart førr selv, og vet ikke helt. Virker helt stand still for min del. Folk har nok med unger og sitt. Engasjerer seg i det ene og det andre. Jeg er Anonymkode: cfcc1...149 Jeg syns livet slutta når jeg ble 40.. ok, kansje litt senere men de beste årene uten tvil er ungdommen. 2
apopo Skrevet 9. februar 2024 #14 Skrevet 9. februar 2024 NatNat skrev (8 minutter siden): Jeg syns livet slutta når jeg ble 40.. ok, kansje litt senere men de beste årene uten tvil er ungdommen. Har slutta med festing osv . Føler ikke livet er slutt, men er liksom stillestående. This is it , liksom 1
NatNat Skrevet 9. februar 2024 #15 Skrevet 9. februar 2024 Just now, apopo said: Har slutta med festing osv . Føler ikke livet er slutt, men er liksom stillestående. This is it , liksom Jeg syns livet er ok når man har noe til å se fram. Men det kommer en alder hvor alt man har å se fram er foreldre som blir gamle og dør, Kansje ble syk selv. Og vite at uansett hvor mye man trener for å holde seg i form, det er en tapt kamp. Det er bare små gleder igjen. 1 2
Gjest jessop Skrevet 9. februar 2024 #16 Skrevet 9. februar 2024 (endret) 13 minutter siden, NatNat said: Jeg syns livet er ok når man har noe til å se fram. Men det kommer en alder hvor alt man har å se fram er foreldre som blir gamle og dør, Kansje ble syk selv. Og vite at uansett hvor mye man trener for å holde seg i form, det er en tapt kamp. Det er bare små gleder igjen. For å være han kjedelige :Er det ikke de små gleder som teller? Kino, teater, konserter? Jobb med noe man liker. Små hobbier. Spise god mat. Syns selv at ungdoms-tidlig 20 årene var mer stressete, skulle finne ut av hvem man var, jage etter noe man aldri nådde. Gir mer beng nå Endret 9. februar 2024 av jessop
NatNat Skrevet 9. februar 2024 #17 Skrevet 9. februar 2024 1 minutt siden, jessop said: For å være han kjedelige :Er det ikke de små gleder som teller? Kino, teater, konserter? Jobb med noe man liker. Små hobbier. Spise god mat. Syns selv at ungdoms-tidlig 20 årene var mer stressete, skulle finne ut av hvem man var, jage etter noe man aldri nådde. Gir mer beng nå Ja, de små daglige gleder er meget viktige. Men jeg tror at det kommer en alder når du føler at alt er bak deg liksom.. Og det er lite å hope for i framdida. Det verste er kansje som jeg skrev, når foreldre, familie medlemmer, til og med venner dør, forsvinner... Det kommer en tid i livet hvor alt man har er minnelser. Jeg syns livet er trist egentlig siden ingenting varer. Alt forsvinner med tida. ok, sorry om jeg har gjørt alle deppa, nå, det var ikke meningen 😅 1 3
Gjest jessop Skrevet 9. februar 2024 #18 Skrevet 9. februar 2024 1 minutt siden, NatNat said: Ja, de små daglige gleder er meget viktige. Men jeg tror at det kommer en alder når du føler at alt er bak deg liksom.. Og det er lite å hope for i framdida. Det verste er kansje som jeg skrev, når foreldre, familie medlemmer, til og med venner dør, forsvinner... Det kommer en tid i livet hvor alt man har er minnelser. Jeg syns livet er trist egentlig siden ingenting varer. Alt forsvinner med tida. ok, sorry om jeg har gjørt alle deppa, nå, det var ikke meningen 😅 Ja, jeg mistet min bror i tidlig alder. Og merker mine foreldre ikke har lenge igjen. Har en tristhet ved seg. Men lært å forholde meg til det, og ta livet som det kommer. Var selv i en tristere periode i slutten av 20 årene - midten av 30 årene. Så, ja tok meg mer sammen. Kanskje derfor jeg trives best nå, men har tenkt "faen, skulle ønske jeg hadde tatt til vettet når jeg var yngre". Men koser meg nå. Der hvor jeg trener, er det et par i 80 årene som tar hver dag med et smil
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #19 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvis du bytter "livet" med "forfallet" så stemmer det ganske bra. Anonymkode: 13634...dee Norsk holdning i et nøtteskall. Negativitet, fantasiløshet Anonymkode: 5a58a...e14
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #20 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg antar at din farfar var mann. Som kvinne 40+ med en helvettes overgangsalder så sier jeg nei, det går bare nedover. Jeg er så skuffet over det helvette her. Hadde bygget opp skikkelig bra liv og var klar for å begynne på de gode førtiårene, store barn, god inntekt, tenke på seg selv, ha det gøy, tid til å trene osv. Og så er jeg ikke engang syk! Bare virker ikke. Deprimert, angstfull, puslete, og fylla ekle symptomer som svette og våkenetter. Sorry, er bare så skikkelig skuffa og drittlei. Fy faen! Anonymkode: 643d4...ce5 Dette☝🏼☝🏼☝🏼 40 årene startet bra, godt trent og fortsatt spenstig hud🙌🏼 Og så kom den helvetes overgangsalderen snikende….. fy fader så det fucker opp det meste i kroppen🤯😵💫🙈 Nå forstår jeg hvorfor mange blir skilt i denne alderen….🥴🫠 Anonymkode: 0daf7...688 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå