AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Har sjekket rehabilitering selvfinansiert hos private aktører, og det var veldig dyrt. Vi snakker om 3000 kr døgnet. Har noen erfaring med et rimelig og bra sted på Østlandet jeg kan vurdere? Gjelder opptrening. Anonymkode: 781c4...aff
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #2 Skrevet 9. februar 2024 Nå er ikke jeg sikker på hva du trenger av opptrening. Men er det slik at det holder med at noen kommer hjem till deg og utfører øvelser noen timer om dagen. Eller må du trenes døgnet rundt? Anonymkode: fbaa7...694
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #3 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå er ikke jeg sikker på hva du trenger av opptrening. Men er det slik at det holder med at noen kommer hjem till deg og utfører øvelser noen timer om dagen. Eller må du trenes døgnet rundt? Anonymkode: fbaa7...694 Jeg trener hos fysio. Men trenger et sted å reise til hvor jeg kan være overen periode, uten ar legen min må sende en henvisning. Anonymkode: 781c4...aff
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #4 Skrevet 9. februar 2024 3000 kroner per døgn er jo egentlig ikke kjempedyrt med tanke på hva du får: overnatting i enerom alle måltider inkludert, og de er attpåtil sunne og nærende daglig trening + undervisning fra helsepersonell og eventuelle andre fagfolk nærmest fri tilgang til treningsstudio, basseng og andre fasiliteter under oppholdet Det er ganske mye for pengene, spør du meg. Jeg sjekket et par rehabiliteringssentere jeg kjenner navnet på, og det ene har oppgitt at det koster 2500 kr/døgn, mens det andre oppgir en ukepris på 17500 kr, som jo blir akkurat samme døgnpris. Det er jo litt billigere enn 3000, men jeg vet ikke helt hvor billig du egentlig forventer at slike opphold kan bli. Anonymkode: 62c2e...a0d 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 3000 per natt høres jo veldig rimelig ut. Du får jo god mat, en seng å sove i, og attpåtil behandling og undervisning. Om du skal ha det billigere vil jeg anta du må gå et sted som har avtale med det offentlige, men da må du sikkert ha henvisning. Hva tenker du er en rimelig pris for kost, losji og behandling per døgn, da? Anonymkode: 67ed8...ddd
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #6 Skrevet 10. februar 2024 Offentlig rehab får du for 3000 for hele oppholdet, 3 uker. For 3000 pr døgn ville jeg forventet en høy kvalitet på oppholdet, på rom, mat, og personlig oppfølging. Anonymkode: f6aae...eda
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #7 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 9.2.2024 den 10.54): Jeg trener hos fysio. Men trenger et sted å reise til hvor jeg kan være overen periode, uten ar legen min må sende en henvisning. Anonymkode: 781c4...aff Rart! Lege gir normalt henvisning. Landåsen F.eks. Men,du kan nok betale selv om du vil. Der er det pasienter som har hatt alt fra slag til å ha blitt lammet av ulykker. Anonymkode: fbaa7...694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå