AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Hei! i fare for å høres helt idiotisk ut: jeg har mista den ene airpodden min hjemme for ca en måned siden. Det siste stedet jeg vet at jeg hadde den var på soverommet og det viser «hvor er» på mobilen også. Jeg har lett meg grønn i flere timer siden den tid og jeg har ikke lyst til å gi meg før jeg finner den. Er den noen her som kan føle eller se for seg hvor den er?😕 Et siste forsøk før jeg kjøper nye.. På forhånd tusen takk❤️ Anonymkode: c2bdf...56e 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 17446...46d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Hadde du airpoden i øret da du mista den? Kan den ha falt inn i putetrekket, mellom overmadrassen og madrassen, bak senga eller bak nattbordet? Anonymkode: f098a...399
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 17446...46d Den har overskrift? Og det går vel ikke Ann å endre den når man har lagt den ut anonymt? Anonymkode: c2bdf...56e 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Inni dyne/putevar. Mellom madrassen og rammna. I støvsugeren. På en list ved senga. Anonymkode: 36c28...3de
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du airpoden i øret da du mista den? Kan den ha falt inn i putetrekket, mellom overmadrassen og madrassen, bak senga eller bak nattbordet? Anonymkode: f098a...399 Ja, jeg er ganske sikker på at jeg sovnet med den i😂 Har sjekka både mellom overmadrassen og madrassen, inne i både putetrekk og dynetrekk, under senga, mellom senga og veggen og bak nattbordet🙈 Anonymkode: c2bdf...56e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 Ta ut absolutt alt fra rommet ditt, og få en skikkelig rydde- og vaskeøkt gjort samtidig. Er den på rommet ditt så finner du den, og når du er ferdig har du et rent og ryddig rom i tillegg. Anonymkode: 01778...a13
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Inni dyne/putevar. Mellom madrassen og rammna. I støvsugeren. På en list ved senga. Anonymkode: 36c28...3de I støvsugeren har jeg ikke sjekka enda, det var et bra tips! Men også noe jeg evt gruer meg til å ta opp, får frysninger bare tanken😂 Anonymkode: c2bdf...56e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta ut absolutt alt fra rommet ditt, og få en skikkelig rydde- og vaskeøkt gjort samtidig. Er den på rommet ditt så finner du den, og når du er ferdig har du et rent og ryddig rom i tillegg. Anonymkode: 01778...a13 Lurt!☺️ Anonymkode: c2bdf...56e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå