AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Vi er en stor vennegjeng med både damer og menn som driver med samme hobby. De fleste av oss er gift eller har partner, men fire- fem stykker er single. En av dem i vennegjengen har vært singel hele livet. Nå er han blitt 50 år, og begynner å bli ganske desp. Problemet er at han er helt ekstremt innpåslitne på damene som er single i gjengen. Han er veldig snill og grei, men ikke akkurat noe catch. Til det er han alt for inngrodd i rigide vaner, og fremstår kanskje som noe barnslig. I det siste har han gått litt over streken når vi har vært på tilstelninger eller på byen der det er alkohol med i bildet. Etter et par glass vin legger han hånda på skulderen, låret etc. til noen av damene. Han har fått TYDELIG beskjed om at det ikke er greit, men det bare gjentar seg. Når vi samles for å utøve denne hobbyen er han veldig selvhevdende, spesielt ovenfor de andre mennene i gjengen. Han styrer mye og vil vise seg frem om det gir mening, skryter og vil alltid ha rett. Han er og sjalu på andre menn som snakker med damene i gjengen. Dette gjør at det begynner å bli ukomfortabelt for dem også å omgås han. Han har hintet om at han synes det er trist å være singel, og at han sitter mye alene i leiligheten. Vi har prøvd å spleise han med flere, men enten vil han ikke ha de, eller så skremmer han de bort. Han er omstendelig og litt umoden og tar ofte ikke helt sosiale hint, som når noen signalisere at de er inne i en samtale så kan han bryte inn. Jeg har kjent denne personen lenge, og han har vært en veldig god kompis som alltid stiller opp. Jeg lurer på om jeg skulle ha prøvd å prate med han, men jeg vet ikke hvordan det skal foregå uten at han blir knust. Noen råd? Han har familie som han er mye med, flere søsken og foreldre. Anonymkode: 1e1fa...c5c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Dere må være flere som prater med han samtidig, be han og noen gutter på bytur. Anonymkode: d1054...f7d
Sparkling_Pink Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Hva med å spørre han om han er interessert i en samtale om hvordan han kan øke sjansene for å finne seg dame fra ditt perspektiv? 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #4 Skrevet 9. februar 2024 Husker den typen fra bygda jeg er fra 🙈 dårlig sosialt, selvopptatt og litt idiot når ham drikker. Det er alltid en sånn en i gjengen. Anonymkode: 902b1...66c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 Høres ikke ut som om han er mottagelig for gode råd. Anonymkode: af444...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #6 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 9.2.2024 den 6.41): Høres ikke ut som om han er mottagelig for gode råd. Anonymkode: af444...a0e Nei.. det er akkurat det. Han turer bare frem uten å ta noen hint. Når vi driver med hobbyen vår (lagsport) så har han sterke meninger om alt, selv om han ikke er så veldig god selv. Anonymkode: 1e1fa...c5c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #7 Skrevet 13. februar 2024 Det er ikke alle som har sosial intelligens. Han kan ha asperger. Hjelp ham. Du kan anbefale ham å prøve å date damer fra Asia. De er mer overbærende med usikre menn...min fetter var 45 og traff en fra Asia gjom nettet. Han var heller ingen catch utseendemessig men fant en fra Thailand som han har giftet seg med. Det går veldig bra med dem de har bygget eget hus og har fått barn. Hadde din kompis tilhørt min menighet som består av mange fillippinere så hadde han blitt rekruttert til single slektninger og venninner. De er veldig flinke til å hjelpe hverandre å finne ektefeller. Anonymkode: bf521...32e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #8 Skrevet 13. februar 2024 Skikkelig typisk for evig single, voksne menn. De blir sære og mangler etter hvert sosiale antenner. Usikker på om det er mulig å få dem til å endre adferd egentlig, de er vanligvis blitt så inngrodde. (Jeg tror ikke kvinner er bedre, men de har vanligvis hakket bedre sosiale antenner) Anonymkode: 338c5...a59 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #9 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 23.56): Vi er en stor vennegjeng med både damer og menn som driver med samme hobby. De fleste av oss er gift eller har partner, men fire- fem stykker er single. En av dem i vennegjengen har vært singel hele livet. Nå er han blitt 50 år, og begynner å bli ganske desp. Problemet er at han er helt ekstremt innpåslitne på damene som er single i gjengen. Han er veldig snill og grei, men ikke akkurat noe catch. Til det er han alt for inngrodd i rigide vaner, og fremstår kanskje som noe barnslig. I det siste har han gått litt over streken når vi har vært på tilstelninger eller på byen der det er alkohol med i bildet. Etter et par glass vin legger han hånda på skulderen, låret etc. til noen av damene. Han har fått TYDELIG beskjed om at det ikke er greit, men det bare gjentar seg. Når vi samles for å utøve denne hobbyen er han veldig selvhevdende, spesielt ovenfor de andre mennene i gjengen. Han styrer mye og vil vise seg frem om det gir mening, skryter og vil alltid ha rett. Han er og sjalu på andre menn som snakker med damene i gjengen. Dette gjør at det begynner å bli ukomfortabelt for dem også å omgås han. Han har hintet om at han synes det er trist å være singel, og at han sitter mye alene i leiligheten. Vi har prøvd å spleise han med flere, men enten vil han ikke ha de, eller så skremmer han de bort. Han er omstendelig og litt umoden og tar ofte ikke helt sosiale hint, som når noen signalisere at de er inne i en samtale så kan han bryte inn. Jeg har kjent denne personen lenge, og han har vært en veldig god kompis som alltid stiller opp. Jeg lurer på om jeg skulle ha prøvd å prate med han, men jeg vet ikke hvordan det skal foregå uten at han blir knust. Noen råd? Han har familie som han er mye med, flere søsken og foreldre. Anonymkode: 1e1fa...c5c Han er en komplett idiot. Håpløs. Sorry. Anonymkode: eb3c6...d3b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #10 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 9.2.2024 den 6.34): Husker den typen fra bygda jeg er fra 🙈 dårlig sosialt, selvopptatt og litt idiot når ham drikker. Det er alltid en sånn en i gjengen. Anonymkode: 902b1...66c Skulle skrive det samme selv, men tenkte jeg skulle lese gjennom tråden først Er det flere enn fire stykker i gjengen, finnes det alltid en sånn fyr. Anonymkode: cf04a...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå