mammaemma Skrevet 8. februar #1 Del Skrevet 8. februar (endret) Evigheter siden jeg har kjøpt nytt treningstøy, så er usikker på hvilke merker som er gode nå. Tenker spes at det skal sitte bra under løping og «second skin feeling» med tanke på bevegelighet under Burpees osv. Har sett litt på Aim’n og peach? Erfaringer? Andre merker?? Også må det selvfølgelig se freeesht ut😎 Endret 8. februar av mammaemma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #2 Del Skrevet 9. februar Jeg bruker bare wearefit tights, men generelt synes jeg Levity, Rönisch & Adidas har mye bra topper. Anonymkode: 5b44e...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Del Skrevet 9. februar Når det kommer til second skin følelse med god passform til burpees etc er Born Primitive (typisk crossfitmerke) uslåelig! Anonymkode: 62900...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Del Skrevet 11. februar Jeg holder meg til klassikerne. Mest Adidas, fordi jeg også synes de har mye kult. Bruker en del Under Armour under Adidas, av mer tettsittende undertøy, noe Nike, noe Puma, noe Reebok. Synes fortsatt det er best. Jeg bruker gjerne noe over tettsittende. Er ikke så ekshibisjonist av meg at jeg liker å vise frem alt når jeg er ute blant andre folk. Anonymkode: 1b3c3...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå