Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2002 #1 Del Skrevet 9. november 2002 Heia ! Det har vært mange debatter her inne om intimbarbering som mange har gått trett på. Hva med å farge kjønnshåret istedet ? Mange kvinner er jo så flinke å farge håret, men mange mislykte forsøk også. Skulle man mislykkes her eller bli lei av fargen er det jo bare å barbere håret vekk ! ...vips så er man intimbarbert. (Det gjør kvinner jo stort sett ikke på hodet). Dette kan for noen kanskje gi et kick. Jeg vet at kjønnshårene er annerledes enn hodehårene og at man skal være forsiktige med preparater her, men jeg tror nok at noen milde preparater kan egne seg her også. Noen som har erfaring og hvilken farge har du eller ville du foretrekke om du skulle farge kjønnshåret ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 9. november 2002 #2 Del Skrevet 9. november 2002 Artig spørsmål. Tror det måtte blitt grønt med røde striper nå som det nærmer seg jul... Vibeke (en annerledes nissepike) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2002 #3 Del Skrevet 9. november 2002 Lyder spennende !! Hvorfor ikke overaske typen med knallrødt eller noe i den dur?? Har aldri forsøkt, ei tenkt tanken!! Noen som kan anbefale hvilken type hårfarge som kan egne seg til slikt formål ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2002 #4 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg har ingen tilbake men kanskje til jul ??? Far spare til både det ene og det andre :D Farge ? Jeg må tenke........Anbefalinger ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. november 2002 #5 Del Skrevet 9. november 2002 Leopardmønster kanskje. Siden vi er så glad i Afrika og dyrene der/safari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 9. november 2002 #6 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg farga det en gang med hårmascara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. november 2002 #7 Del Skrevet 9. november 2002 JEg har ei venninne i 50 årene som har blitt grå på "dotten". (Jeg har IKKE sett dette selv!!!) Hun farger den jevnlig med vanlig hårfarge, men passer på å "plombere hull" med papir.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2002 #8 Del Skrevet 9. november 2002 Nei huff.... Jeg så et program på tv en gang hvor noen drev med dette profft. Skikkelig salong og greier. Snakk om å pynte seg da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. november 2002 #9 Del Skrevet 11. november 2002 en kamerat av meg bleket pubeshårene; d såg helt vanvittig ut men han og dama fikk ett skikkelig kick av d.... så hvorfor ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yockus Skrevet 11. november 2002 #10 Del Skrevet 11. november 2002 Nå får dere pinadø bestemme dere snart, folk... Her får man inntrykk av at ALLE har hengt seg på moten, og derfor glattbarberer seg, og de som ikke gjør det, er noen utskudd... ...da nytter det ikke å komme nå å si at dere skal la det vokse for å henge dere på en ny "kjønnshårmote"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. november 2002 #11 Del Skrevet 11. november 2002 Åjooooda....forandring fryder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #12 Del Skrevet 12. november 2002 Kunne tenke meg "gullhår", jeg !! Eller på godt norsk ei skikkelig gullforgylt mus !! Det må da være langt mer eksklusivt enn en helbarbert en ??? Alternativt sølvfarget :blunke: Kommer jo an på anledningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå