Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det stod ingenting at jeg ikke kunne være anonym i en gruppe på Facebook der det står om gruppa.

Inne på gruppe kunne jeg hake av å være anonym ved å dra den knappen bortover.

Trodde det da var lov fordi hva er vitsen med at den er synlig hvis man ikke kan være anonym.

Gjett hva de gjorde der da? Jo en av lederne publiserte hele navnet mitt og det var uthevet og det stod at det ikke er lov til å være anonym i den gruppa? Flere skrev: ååå er det deg? Osv.

Det gjorde mistilliten til Facebook helt for min grunn. Aldri mer jeg publiserer der. 

Admin kunne heller ha skrevet dette i en personlig melding til meg. Det er helt greit. Men sånn som de gjør? 

Aldri mer for å si det sånn. Er en grunn til jeg vil være anonym og at den anonym knappen er der. 

Mange av gruppene så går det ikke an å publisere som anonym og det er greit. Men der man faktisk kan publisere som anonym?

Det blir det samme som denne posten her under anonym knappen plutselig skulle bli avslørt som brukernavn. Ille nok som brukernavn men på Facebook er det jo fullt navn både fornavn og etternavn.

Jeg kjente mange i den gruppa for å si det sånn. Nå tør jeg ikke å publisere på Facebook mere.

Er det flere som har opplevd dette? Det var ganske privat det jeg skrev også. Tenkte bare å advare andre om dette.

Anonymkode: 1d3c7...144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere flytte posten min til generell debatt eller noe annet?

Så nå at dette ikke er en gruppe om data og nettsider men om tekniske dingser? 

Leste bare data og Facebook er data. Derfor ble det feil. Sorry.

Skrevet

Ganske vanlig.
Admin i gruppa er de som bestemmer. Men at de har valgt å ha på funksjonen for anonymt er jo teit.

Uansett... Lite du får gjort. Det er ikke facebook sin feil, men admins.

Anonymkode: a7d4f...811

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ganske vanlig.
Admin i gruppa er de som bestemmer. Men at de har valgt å ha på funksjonen for anonymt er jo teit.

Uansett... Lite du får gjort. Det er ikke facebook sin feil, men admins.

Da kan man ikke være anonym noen steder da. Liker å være anonym.

Skrevet

Men da burde anonym knappen vært fjernet. Jeg hadde ikke publisert innlegget om jeg ikke kunne være anonym. Jeg kjenner tross alt mange personer i gruppa og det jeg skrev var veldig vondt og sårt for meg.

Skrevet

Sånn er det dessverre når grupper administreres av idioter.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Men da burde anonym knappen vært fjernet. Jeg hadde ikke publisert innlegget om jeg ikke kunne være anonym. Jeg kjenner tross alt mange personer i gruppa og det jeg skrev var veldig vondt og sårt for meg.

Lag deg en anonym profil på facebook da, meld deg inn i gruppa og skriv på nytt.

Dessverre er det INGENTING du får gjort med at de som er admins i gruppa er noen idioter. Altså dette er 100% utenfor din kontroll og mulighet til å gjøre noe med. Thats fucking life, it sucks. Men sånn er det. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...