AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Basert på følgene punkter, har jeg noen sjans… ? jeg har vært enke i 4 år, og vurderer å prøve å finne kjærligheten igjen… - kvinne, 39 år, 2 tenåringsbarn full omsorg (men god avlastning i egne foreldre og besteforeldre på avdøde manns side), masterutdanning og spennende jobb 100 % stilling, 174 cm/62 kg, trener 3-4 ganget i uka (kondisjon og styrke), liker å kle meg pent/feminint, sminker meg litt og steller håret. Får høre at jeg er snill, omsorgsfull, at jeg er søt/pen og har god humor… Anonymkode: 3a45f...fa1 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Hvorfor skulle du ikke ha hatt sjans? Anonymkode: 30b2e...1ed 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Hva vil du at vi skal svare på det? Du er sikkert en dame for mange Anonymkode: b93d3...ee7
Fjellmannover190 Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 For min del, som mann i 40 årene fra langt samliv(20år+) så er du veldig attraktiv. Ungene er ikke små, du har avstand til bortfallet av din mann og du tar vare på deg selv. Full omsorg er alltid en utfordring, men i en slik situasjon forstår man det. Men som alltid, det er det personlige som avgjør, og det må være bedre match en bare det ytre! Men du har det på plass, så prøv deg ute der, men bli ikke lurt av lovebombere og fuckboys! Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Det med masterutdanning og spennende jobb kan muligens trekke ned for menn som har høye ambisjoner. De foretrekker ofte kvinner som har god tid og overskudd til hjem og relasjoner. Anonymkode: f1327...0c4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Basert på følgene punkter, har jeg noen sjans… ? jeg har vært enke i 4 år, og vurderer å prøve å finne kjærligheten igjen… - kvinne, 39 år, 2 tenåringsbarn full omsorg (men god avlastning i egne foreldre og besteforeldre på avdøde manns side), masterutdanning og spennende jobb 100 % stilling, 174 cm/62 kg, trener 3-4 ganget i uka (kondisjon og styrke), liker å kle meg pent/feminint, sminker meg litt og steller håret. Får høre at jeg er snill, omsorgsfull, at jeg er søt/pen og har god humor… Anonymkode: 3a45f...fa1 Forutsetter at barna er helsøsken, og at de er barn av den avdøde. Du nevner ingen mental uhelse eller somatiske plager så jeg tar for gitt at du er så frisk man kan forvente av ei på snart 40 år. Du har ingen "verditap" i min øyne, så det er bare å rette opp ryggen og skyve brystkassen frem Anonymkode: 4d1db...9b9 1
endo Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Basert på følgene punkter, har jeg noen sjans… ? jeg har vært enke i 4 år, og vurderer å prøve å finne kjærligheten igjen… - kvinne, 39 år, 2 tenåringsbarn full omsorg (men god avlastning i egne foreldre og besteforeldre på avdøde manns side), masterutdanning og spennende jobb 100 % stilling, 174 cm/62 kg, trener 3-4 ganget i uka (kondisjon og styrke), liker å kle meg pent/feminint, sminker meg litt og steller håret. Får høre at jeg er snill, omsorgsfull, at jeg er søt/pen og har god humor… Anonymkode: 3a45f...fa1 Verdien din på datingmarkedet er akkurat den verdien daten din setter på deg. For noen er du kanskje perfekt. For andre ikke. For noen er du sikkert pen, for andre ikke. Personlig om vi skal dømme ut fra slikt så er du sikkert en fantastisk kvinne og du er sikkert kjempe pen. Basert på innlegget ditt her, så ville jeg aldri matchet med deg på en dating app. Ikke at det er noe galt med innlegget ditt. Jeg vet ikke hvorfor men bare noe med vibben innlegget ditt gir meg som får meg til å føle vi ikke hadde matchet.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det med masterutdanning og spennende jobb kan muligens trekke ned for menn som har høye ambisjoner. De foretrekker ofte kvinner som har god tid og overskudd til hjem og relasjoner. Anonymkode: f1327...0c4 Hva i all verden prater du om? Anonymkode: 4d1db...9b9 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 Nå er jeg kvinne, men for meg fremstår du som et kupp! Lykke til på reisen, ønsker deg alt godt og en bra mann. Anonymkode: 5d25e...ccd 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 Lite av det der som er avgjørende. Har du ikke en stil, smak, interesser, meninger? DET er det viktige. At du er i noenlunde grei form, vasker håret iblant og kan forsørge deg selv er selvfølgeligheter. Anonymkode: ae952...0d0
Fremmed fugl Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det med masterutdanning og spennende jobb kan muligens trekke ned for menn som har høye ambisjoner. De foretrekker ofte kvinner som har god tid og overskudd til hjem og relasjoner. Anonymkode: f1327...0c4 Det trekker ned for menn med lave ambisjoner. 1 1
imagineme Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 Jeg lurer på hvorfor du kommer på KG for å spørre om dette? Er det fordi du ber om en egoboost? Jeg kan sikkert si "åh, du er jo superbra, fininga". Føler du deg bedre nå? Du er i din beste alder, tar godt vare på deg selv og har to tenåringsbarn (som tilisier at de kan være hjemme alene mens du er ute og dater). Hvorfor sitter ikke du på Tinder og sveiper venstre på alle de håpløse mannfolka som leter etter kjærlighet på en ekstremt klønete måte? Hva vil du egentlig med dette innlegget? 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #13 Skrevet 8. februar 2024 På nettdating svært høy, nettflørt kjempe høy og i virkeligheten nok høy. Anonymkode: 2caa9...011
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #14 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva i all verden prater du om? Anonymkode: 4d1db...9b9 De leter etter en husmor og ikke ei med egne ambisjoner. Anonymkode: 3b374...0b0
Bombasi Skrevet 8. februar 2024 #15 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Basert på følgene punkter, har jeg noen sjans… ? jeg har vært enke i 4 år, og vurderer å prøve å finne kjærligheten igjen… - kvinne, 39 år, 2 tenåringsbarn full omsorg (men god avlastning i egne foreldre og besteforeldre på avdøde manns side), masterutdanning og spennende jobb 100 % stilling, 174 cm/62 kg, trener 3-4 ganget i uka (kondisjon og styrke), liker å kle meg pent/feminint, sminker meg litt og steller håret. Får høre at jeg er snill, omsorgsfull, at jeg er søt/pen og har god humor… Anonymkode: 3a45f...fa1 Selvfølgelig har du sjanse. Du høres veldig bra ut. Og at du har barn gjør ingenting siden de er såpass gammel. Hva er det du mener er "kneiken" din for å ikke ha sjanse? Du skriver at du er enke. Det var trist å høre. Men et tips angående dating er at du føler deg klar for dating igjen. For er du ikke det så kan du fort få det vanskelig, for slike ting merkes godt på respons, initiativ, grad av flørting, lyst osv.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #16 Skrevet 8. februar 2024 Fremmed fugl skrev (20 minutter siden): Det trekker ned for menn med lave ambisjoner. Det trekker ned for menn som ikke liker stress og som forsøker å nyte livet. Har vært sammen med karriere kvinne i 10 år. Aldrig mer. Alltid noe som skal skje og høye forventninger til alt i livet Anonymkode: 2caa9...011 1
imagineme Skrevet 8. februar 2024 #17 Skrevet 8. februar 2024 (endret) . Endret 9. februar 2024 av imagineme
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #18 Skrevet 8. februar 2024 (endret) Din verdi på datingmarkedet er den verdien du signaliserer til deg og omverdenen. Har du aldri møtt en objektiv kjekk mann som virker helt perfekt på overflaten? Og så blir dere kjent, og så finner du ut at han er dørgende kjedelig, det var ikke noe mer bak det ytre. En faller ikke for stereotypier. En faller for uttrykk, humor, tilfeldigheter, varme, empati, evne til å være seig, til å bygge noe medmenneskelig selv. Endret 8. februar 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #19 Skrevet 8. februar 2024 Du høres jo bra ut på mange måter. Eneste minus er at du kanskje er litt for tynn? Liten rumpe og små pupper? Anonymkode: cfe67...e6d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #20 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Du høres jo bra ut på mange måter. Eneste minus er at du kanskje er litt for tynn? Liten rumpe og små pupper? Anonymkode: cfe67...e6d Menn som deg vil hun nok ikke ha. Anonymkode: b4974...c88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå