AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Jeg er betatt av en kollega som er 10 år eldre enn meg… Kan følgende være tegn på at han liker meg litt ekstra? Han er generelt veldig hyggelig med alle…; -Sier ca 1 gang i uken at jeg er fin, sier generelt veldig fine ting til meg hver eneste dag ift jobben jeg utfører, tøyser med meg, terger meg litt, husker ting/detaljer jeg har sagt, snakker positivt om meg i 3.person når jeg hører på, jeg hører fra andre at han snakker fint om meg, han kan bruke veldig fine ord om meg, ser ofte på meg, henvender seg ofte til meg - men han har som regel en grunn til det (men kunne kanskje klart det selv), har sendt meg hjerte-emojie ifb med noe fint han skrev til meg, gir meg klemmer med jevne mellomrom (f.eks for å ønske god helg), har holdt blikket litt ekstra flere ganger, har blunket til meg, jeg har tatt han mange ganger i å betrakte kroppen min, han har gjort ting som gjør at vi får litt tilfeldig fysisk nærhet… Men det er mulig han bare er hyggelig…?? Nei, jeg tør ikke å spørre han (enda)… Anonymkode: 910eb...e75 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Kan hende han er hyggelig, og kan hende han er interessert. Anonymkode: 9142c...777 6
endo Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Hva er alderen her? Virker så ungdomsskole. "Åååh han smilte til meg, da må han like meg." "Puppene hennes kom bort i armen min, da må hun ha lyst på meg" Hva med å. Hmm ja f.eks snakke sammen? 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 Jeg er 35, han er 10 år eldre… TS Anonymkode: 910eb...e75
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Har også en sånn på jobb. Får ofte komplimenter, han kontakter meg oftere enn han må med jobbrelaterte saker og er til stede. For ikke så lenge siden var det en ulykke innen idretten jeg driver med i bydelen jeg bor i, og dette kom i avisene, da sendte han sms for å høre om jeg var ok. Jeg tolker dette som en spenning og litt interesse Anonymkode: 95508...b3d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har også en sånn på jobb. Får ofte komplimenter, han kontakter meg oftere enn han må med jobbrelaterte saker og er til stede. For ikke så lenge siden var det en ulykke innen idretten jeg driver med i bydelen jeg bor i, og dette kom i avisene, da sendte han sms for å høre om jeg var ok. Jeg tolker dette som en spenning og litt interesse Anonymkode: 95508...b3d Er du interessert i han? TS Anonymkode: 910eb...e75
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 Synes han virker litt creepy. Anonymkode: 24cae...6c0 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er 35, han er 10 år eldre… TS Anonymkode: 910eb...e75 Da er dere begge to godt voksne. Om du liker ham, inviter ham på en kaffe eller øl. Behøver ikke å være en formell dateinvitasjon, men noe som slenges inn i en jobbsammenheng. Anonymkode: 9142c...777 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du interessert i han? TS Anonymkode: 910eb...e75 Ja, men føler han er for «bra» Anonymkode: 95508...b3d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 Hvordan er han med de andre? Behandler han deg annerledes enn alle andre? Anonymkode: f5206...324
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 Som mann, så mener jeg du trygt kan gå ut ifra at han er interresert. Legg fra deg frykten om å bli avvist, flørt litt og se hva som skjer, men ut ifra det du skriver, så vil jeg si det er 99% sjanse du får god respons tilbake Anonymkode: d20f7...739 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 Kan være interessert, kan være at han er en flørt Anonymkode: 68d17...0e2 2
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #13 Skrevet 8. februar 2024 Som regel er det bare noen som er veldig hyggelig i seg selv. Jeg husker jeg jobbet på et litt kjedelig sted, men der vi hadde kontakt med forskjellige folk. Det var to utrolig hyggelig fyrer der, som jeg ofte ringte først i bunken i løpet av dagen, fordi de var så hyggelige å prate med, gjorde dagen hyggelig. Kan bare være det. Er du interessert selv, kan du jo bare invitere ut på en kaffe?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #14 Skrevet 8. februar 2024 Og 1000-kroners spørsmålet - er han opptatt? Anonymkode: 68d17...0e2 5 2
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #15 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og 1000-kroners spørsmålet - er han opptatt? Anonymkode: 68d17...0e2 Ja, du kan ikke invitere ut en opptatt mann. 10 år eldre ville jeg også passert
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #16 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er han med de andre? Behandler han deg annerledes enn alle andre? Anonymkode: f5206...324 Det er dette jeg er litt usikker. Jeg observerer at han er veldig hyggelig med alle, men er usikker på om han har det samme «blikket» som jeg føler han ofte gir meg. Litt vanskelig å forklare, men han smiler alltid når han ser meg - og synes han smiler med øynene også med et litt sånt lurt blikk. Jeg har ikke hørt han si til andre damer at de er fine, flotte - men har hørt han gi andre komplimenter for klær… Han er veldig til å fortelle mye av bra ting han har gjort, litt sånn «snikskryting» uten at han er cocky.. vet ikke om han ser over andres kropper heller, slik at jeg opplever han har gjort med meg. Har tatt han i å betrakte meg når jeg går gjennom rommet… men kanskje det bare er tolkningsfeber… TS. Anonymkode: 910eb...e75
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #17 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som mann, så mener jeg du trygt kan gå ut ifra at han er interresert. Legg fra deg frykten om å bli avvist, flørt litt og se hva som skjer, men ut ifra det du skriver, så vil jeg si det er 99% sjanse du får god respons tilbake Anonymkode: d20f7...739 Å, så fint å få en tilbakemelding fra en mann!! Hvordan vil du si at en typisk mann flørter? TS Anonymkode: 910eb...e75
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #18 Skrevet 8. februar 2024 Hoia skrev (2 minutter siden): Ja, du kan ikke invitere ut en opptatt mann. 10 år eldre ville jeg også passert Han er ikke i forhold, han bor alene. Men jeg vet ikke om han dater noen… TS Anonymkode: 910eb...e75
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #19 Skrevet 8. februar 2024 (endret) For å være ærlig, så ville jeg ikke ha gjort noe. Er han interessert, så spør han deg. Det er en jobbsfære, ikke lett å stikke hvis det blir pinlig. Og så slipper du aldersforskjellen. De fleste er bare ordinært hyggelige i jobbsammenheng. Endret 8. februar 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #20 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er dette jeg er litt usikker. Jeg observerer at han er veldig hyggelig med alle, men er usikker på om han har det samme «blikket» som jeg føler han ofte gir meg. Litt vanskelig å forklare, men han smiler alltid når han ser meg - og synes han smiler med øynene også med et litt sånt lurt blikk. Jeg har ikke hørt han si til andre damer at de er fine, flotte - men har hørt han gi andre komplimenter for klær… Han er veldig til å fortelle mye av bra ting han har gjort, litt sånn «snikskryting» uten at han er cocky.. vet ikke om han ser over andres kropper heller, slik at jeg opplever han har gjort med meg. Har tatt han i å betrakte meg når jeg går gjennom rommet… men kanskje det bare er tolkningsfeber… TS. Anonymkode: 910eb...e75 Du får begynne å observere, det kan fort være at han bare er hyggelig med alle og at du feiltolker det. Anonymkode: f5206...324 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå