AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Jeg og madammen i huset har bestemt oss for å prøve rollespill for å få litt krydder på soverommet. Eneste problemet er at begge syns det var litt kleint. Jeg skulle liksom spille hotellgjest fra storbyen og hun var housekeeper som kom for å vaske rommet, så skulle jeg liksom skru på sjarmen og forføre. Det sagt så er begge villige og klare for å prøve. Hvordan spille rollespill i sengen uten kleinhet? Anonymkode: 8bff8...c23
Fioljenta Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Prøv å se på det som at dere lager en fortelling sammen. Omtrent som når folk spiller Dungeons & Dragons. Jeg pleier å forestille meg at jeg er meg selv, men født på en annen tid og i en annen kultur der det jeg skal gjøre er helt naturlig og ok for meg. Og så lever jeg meg helt inn i rollen. Med selvsikkerhet og innlevelse, så blir det mye bedre! Det beste tipset er egentlig å bare gå all in. Drit i om det blir kleint. Og får dere latterkrampe midt i alt, ja, så forlenger det livet. 😉 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Jeg vrinsker og hun sier yihaaaaa! Hesten. Anonymkode: 6f01b...90c
Irak Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg og madammen i huset har bestemt oss for å prøve rollespill for å få litt krydder på soverommet. Eneste problemet er at begge syns det var litt kleint. Jeg skulle liksom spille hotellgjest fra storbyen og hun var housekeeper som kom for å vaske rommet, så skulle jeg liksom skru på sjarmen og forføre. Det sagt så er begge villige og klare for å prøve. Hvordan spille rollespill i sengen uten kleinhet? Anonymkode: 8bff8...c23 Du kan feks late som du ikke er fornøyd med rengjøringen av rommet. Så må du tilkalle henne for å fortelle hva du er misfornøyd med. Siden hun er så serviceinnstilt så tar hun det der og da... Så er hun så smellvakker at du bare må feie over henne 🤣🤣🤣 Spør om hun kan polere deg også 😉🤣 Fortell henne hva som gjør henne sexy... Hva liker du best ved henne? Fremhev det på en sexy måte.... At du har feks fulgt med på henne og fantasert om henne på forhånd.... Er bare forslag dette her da... Ikke vær redd for å være direkte tenker jeg... 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Da hadde jeg heller rollespillet noe litt nærmere. Hva med å bare rollespille at dere er to som er på ferie. Skru opp varmen, finn frem sommerklærne, lag dårlig pina colada - han kan være den kjekke bartenderen. Kjøp en bordgrill, ta bort stuebordet legg ut madrasser og "sol" deg naken og la bartenderen smugkikke på deg mens du lar en hånd skli ned i bikinitrusen Eller rollespille "french made", bare ikke i helt det kostymet kanskje. Han kan kle seg i dress, du i noe lite eller ingenting. Du må servere ham, stå på teppe for ham for det han ønsker. På denne måten slipper dere å skuespille ordentlig, dere bare tilrettelegger for en setting som innbyr til noe annet enn normalt, en annen rolle som kan fylles uten at dere må prate og være noen tolat andre enn dere selv.. Anonymkode: 17979...f18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå