AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #21 Del Skrevet 8. februar 2024 Tittelen sier ingen verdens ting - derfor er jeg nøytral til den. Sjekk derfor alltid folks cv, da blir det raskt synlig om det er et helgekurs i et eller annet, eller om vedkommende faktisk har noe å komme med. Anonymkode: 5cd73...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #22 Del Skrevet 8. februar 2024 For meg er forskjellen at hvis samboeren sa til meg at han hadde behov for å gå til psykolog, og trengte å bruke av budsjettet vårt der hadde jeg selvfølgelig sagt ja. Hadde han sagt han hadde behov for coach, da hadde vi hatt en diskusjon gående. Anonymkode: 99929...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #23 Del Skrevet 8. februar 2024 Jeg er på generelt grunnlag lei av alle som skal gi råd og tips hele tiden. Råd om mat, råd om helse, råd om barneoppdragelse, tips&triks, dette må du gjøre, dette må du ikke gjøre. Det virker som om veldig mange ELSKER å gi råd. Er virkelig folk så opptatt av råd og tips? Og da spesielt fra coacher uten relevant utdannelse? Jeg følger noen overordnede, enkle råd fra helsepersonell sånn generelt i livet, ellers har jeg ikke tid eller interesse av at andre skal fortelle meg "gode tips" eller hvordan jeg skal leve. En gang havnet jeg i et mørkt hull på Instagram fylt av stort sett voksne kvinner som ga råd og tips og var "coacher". Spesielt "livstilscoach" Alle hadde ca. 1000 følgere hver, og det var "festlige" reels med "si farvel til energityver" og "lag deg en god dag" og klisjefylte visdomsord 🙈 Anonymkode: 88b9c...a1a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #24 Del Skrevet 8. februar 2024 Coach er en tulletittel. Hvem som helst kan kalle seg det og finne opp et eget pensum som de bruker på kundene sine. Gjerne finner de på litt sånn ekstra, jeg jobber innenfor teknologi og i min bransje heter de gjerne "smidig coach" og "agile coach". Det er kode for "person uten teknisk talent som gjerne vil jobbe med tech likevel". Ubrukelige folk som bare tar opp tiden til de som faktisk gjør ting. Anonymkode: d9f36...b19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå