Gå til innhold

En mor som ikke vil være med i 17.mai komiteen grunnet «angst»?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vokste opp med en mor som har angst. Hun var ikke med på skoleavslutninger, 17. Mai, kjøpesenter osv. Ingen steder med mange folk. Det er nok hardt for moren og ikke minst barnet. 

Anonymkode: 74089...d1f

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 hours ago, AnonymBruker said:

Den tiden på året og var på møte i kveld.

En mor i klassen var ikke på møtet men skrev i gruppetråden at hun grunnet angst ikke var klar for å stille opp på selve dagen den 17.mai men skulle selvsagt bake, gjerne ta på seg andres baking også.

Er ikke det litt «å kjøpe seg ut»? Jeg kan kanskje ikke nok om angst…

Vet hun er på AAP så det er nok «ekte»

Anonymkode: f6520...a31

Du høres mindre intelligent ut for å være helt dønn ærlig med deg! 
Nedlatende og fæl rett og slett.

at noen er åpen om en psykisk lidelse på denne måten, for så å bli møtt på denne måten og i tillegg hengt ut på KG (ja, det er enkelt å skjønne hvem og hva) er bare så ufattelig at jeg har ikke ord.

Jeg håper for all del du ikke jobber med mennesker…

Anonymkode: 504ed...ced

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun gidder å utlevere seg på denne måten i tillegg til å legge seg på tilbudssiden og tilby seg å bake for andre og så kommer du her og sutrer over at hun sniker seg unna? Er du lite begavet? Man MÅ ikke stille opp, vi har mange som stikker av på "ferie" hvert år de har ansvar for noe. Det er noe annet, her er hun så åpen man kan være og så kommer du her og sutrer over at hun kjøper seg ut?

Er jo bare flott at hun tilbyr seg å bake, det er ikke min greie så jeg skulle gladelig stått og kjedet meg på en eller annen 17 mai stand i stedet for denne mammaen, selv om hun ikke bakte og. Når man har sett hvor preget folk blir av angst så stiller man selvsagt opp.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde svart henne med engang om at det er trist å høre at hun sliter med angst og takket henne for at hun sier i fra og at det naturligvis er nok at hun bidrar med kake på 17. mai. Er jo en grunn til at hun ikke var på foreldremøtet. Er jo ekstremt imponerende for en med angst å fortelle hele foreldregruppa det! 

Anonymkode: 7d50d...df4

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt smålig av deg TS å automatisk tenke så lite om andre når de både tilbyr seg å ta i ekstra der de kan og attpåtil er åpen om at de er syk?  

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

En mor i klassen var ikke på møtet men skrev i gruppetråden at hun grunnet angst ikke var klar for å stille opp på selve dagen den 17.mai men skulle selvsagt bake, gjerne ta på seg andres baking også.

Kudos til denne moren som går på AAP som følge av angst og psykiske problemer, og som klarer å være så åpen rundt det.

Det er ikke enkelt i en fordomsfull verden.

Denne syke moren byr på med baking så det holder, og utover det kan dere ikke forvente noe annet fra henne. Tvert om, vær takknemlig for kakene, for ikke alle er såpass på tilbudssiden heller.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MASSE respekt til denne mammaen som tør å være så åpen🤩🤩🤩

Anonymkode: 33ff8...a28

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor er ts blitt av...?

Anonymkode: c865d...898

Kanskje hun er flau over seg selv. 

Anonymkode: 5ddf6...d19

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var utrolig sterkt av henne å være åpen og ærlig om dette. Det har garantert kostet! Hun ønsker jo tydeligvis å bidra, og jeg selv personlig skulle heller vært med å hjulpet på 17. mai enn å bake, så jeg hadde vært takknemlig for tilbudet. Hvis hun hadde brukket fot på 17. mai og ikke kunne gå, hadde du da sett annerledes på det? 
Uansett - tenk på alle de som gir en god F i å møte opp, gir heller ingen beskjed osv, men møter på 17. mai og storkoser seg? 

Anonymkode: c65bd...479

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller kanskje det er :trolling:

Anonymkode: c865d...898

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller aldri turt å vært med i 17.mai komiteen. Angst er en sykdom på lik linje som feks. Kreft. Hadde du sagt hun kjøper seg ut om hun ikke klarte å være med i 17.mai komiteen pga. kreft?

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananas. skrev (21 timer siden):

Kjøpe seg ut? Hun prøver å gjøre et bytte som gjør at hun også får bidratt. Det tenker jeg at fellesskapet burde prøve å legge til rette for. 

Dette👍🏻 hun prøver jo ikke å snike seg unna. Hun bidrar på det nivået hun kan . 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kjøper seg ikke ut. Hun er åpen om situasjonen sin og hun tilbyr seg å bidra på den måten hun kan. Jeg sliter selv med angst og vet hvor vanskelig det kan være. Det er ikke lett å være åpen om dette til andre, fordi mange tror ikke på det og tror at vi bruker dette som en unnskyldning for å la være å gjøre ting. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hadde du forventet deg en tråd hvor denne angstfylte moren ble skjelt ut, og du ble hyllet som en helt?

Gå og skam deg!! Håper nesten du får et angstanfall som gjør deg paralysert!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal noen kvinner arrestere andre kvinner hele tiden? Ærlig talt, ts.

Anonymkode: 4656c...7d2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Dette handler ikke om annet enn hvor liten «forståelse» du har for mentale helseutfordringer og det er også nytteløst å prøve å forklare. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sannsynligvis ikke, fordomsfulle og fordømmende folk har sjelden så mye skam i seg.

Hun har vel heller søkt støtte for synet sitt i et ekkokammer med sladrekjerringer kun kjenner personlig.

Anonymkode: 0abe1...746

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Herregud….

Håper dette er en trolletråd. 

Hun melder seg ikke ut i det hele tatt, hun tilbyr jo å gjøre en masse utenom selve dagen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% støtte til henne med angst. Og at hun tilbyr seg å kompensere for at hun ikke er med på selve dagen👏👏
Jeg selv, er bare lat når jeg ikke orker delta på 17.mai.

Anonymkode: c5811...71f

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...