MiominMio Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Har nå fått Activelle i forbindelse med en haug plager jeg har mtp. overgangsalder. Er spent på hvordan de vil virke nå og håper på det beste. Er det noen her som har brukt Activelle og hva er deres erfaringer med tablettene?
enkefru Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Jeg har god erfaring med de, ikke opplevd noen bivirkninger. Startet på de for flere år siden da jeg pga operasjon ble «kastet» ut i overgangsalderen. Funket ganske raskt. En må ta årlig mammografi når en står på de, for de øker risikoen for brystkreft. Måtte slutte en periode pga høyt blodtrykk og DET merket jeg godt… hetetokter, verking i alle ledd, urolige ben, mareritt og urolig søvn gjorde hverdagen miserabel, så jeg ba om å få «noe». Fikk starte opp igjen siden blodtrykket er stabilisert, så nå har jeg ingen slike plager lenger 👏 1
MiominMio Skrevet 8. februar 2024 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2024 Fjugur skrev (1 time siden): Jeg har god erfaring med de, ikke opplevd noen bivirkninger. Startet på de for flere år siden da jeg pga operasjon ble «kastet» ut i overgangsalderen. Funket ganske raskt. En må ta årlig mammografi når en står på de, for de øker risikoen for brystkreft. Måtte slutte en periode pga høyt blodtrykk og DET merket jeg godt… hetetokter, verking i alle ledd, urolige ben, mareritt og urolig søvn gjorde hverdagen miserabel, så jeg ba om å få «noe». Fikk starte opp igjen siden blodtrykket er stabilisert, så nå har jeg ingen slike plager lenger 👏 Takk ❤️ Jeg får veldig god oppfølging av gynekolog og lege og føler meg trygg, men er spent på virkningen. Håper virkelig at jeg kan få litt av hverdagen tilbake 1
klarinetta Skrevet 20. juni 2024 #4 Skrevet 20. juni 2024 MiominMio skrev (På 8.2.2024 den 20.32): Takk ❤️ Jeg får veldig god oppfølging av gynekolog og lege og føler meg trygg, men er spent på virkningen. Håper virkelig at jeg kan få litt av hverdagen tilbake Hei, hvordan har erfaringen vært med Activelle?
MiominMio Skrevet 21. juni 2024 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2024 klarinetta skrev (På 20.6.2024 den 14.42): Hei, hvordan har erfaringen vært med Activelle? Personlig har jeg hatt veldig god erfaring med Activelle. Jeg har fått nettene til bake og disse hersens hetetoktene har forsvunnet. Så jeg vil si at jeg er tilbake til der jeg var før overgangsalderen ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #6 Skrevet 21. juni 2024 MiominMio skrev (2 timer siden): Personlig har jeg hatt veldig god erfaring med Activelle. Jeg har fått nettene til bake og disse hersens hetetoktene har forsvunnet. Så jeg vil si at jeg er tilbake til der jeg var før overgangsalderen ❤️ Så bra Anonymkode: 6102e...f62
klarinetta Skrevet 21. juni 2024 #7 Skrevet 21. juni 2024 MiominMio skrev (2 timer siden): Personlig har jeg hatt veldig god erfaring med Activelle. Jeg har fått nettene til bake og disse hersens hetetoktene har forsvunnet. Så jeg vil si at jeg er tilbake til der jeg var før overgangsalderen ❤️ Høres jo utrolig bra ut Må du ta mammografi hvert år når du tar dem..?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #8 Skrevet 21. juni 2024 Gått opp i vekt? Økt hodepine? Anonymkode: ca9f3...ada
enkefru Skrevet 22. juni 2024 #9 Skrevet 22. juni 2024 klarinetta skrev (11 timer siden): Høres jo utrolig bra ut Må du ta mammografi hvert år når du tar dem..? Ja, jeg har i alle fall måttet det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå