AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Nå ønsker jeg å gi henne beskjed. Jeg har hatt kontakt med mannen hennes i 1 år. Hva kan jeg skrive? Anonymkode: df684...fa0 2 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Og dette skjedde i 2003 — før MySpace og facebook? Anonymkode: d6771...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Det synes jeg ikke du skal. Si til mannen at han må fortelle hva som har skjedd på egen hånd. Dersom han nekter, da kan du ta kontakt med henne. Gi han en sjanse til å gjøre det riktige, selv om han åpenbart har gjort noe galt. Eller enkelt- si at hvis han ikke sier noe, så gjør du det. Men gi han sjansen. Anonymkode: add2e...ca1 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var med en mann - viste seg at han har kone. Nå ønsker jeg å gi henne beskjed. Jeg har hatt kontakt med mannen hennes i 1 år. Hva kan jeg skrive? Anonymkode: df684...fa0 Skriv akkurat det. Anonymkode: d7281...4cf 3
Hippogriff Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Du var sammen med ham et helt år uten å vite at han hadde kone? 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 Skriv det du sier ja. Hei. Jeg har ligget med din mann i 1år. Jeg visste ikke han var gift. Jeg vil fortelle deg dette så vet du sannheten. Anonymkode: 879a6...1be 13
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 Finne ut hvorfor er vel så viktig. Er han i psykopat skiktet eller er han i et dårlig forhold. Finnes menn som er i partnerskap hvor dama er ufyselig og hvor de ikke har økonomisk mulighet til å komme seg ut Anonymkode: 2a3e9...263 1
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 Hvorfor skal du det? Dere er jo ikke gift, da har de monopol, det er jo ikke hennes skyld. Her må du stikke fingeren i jorda og tenke at du er blitt ført bak lyset. Hvordan kan du ha unngått å vite at han var gift? Det er jo noe en senser, hjem til middag etc.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 Hoia skrev (Akkurat nå): ...Hvordan kan du ha unngått å vite at han var gift? Det er jo noe en senser, hjem til middag etc. Det er vel bare å lyve bra nok det. Han kan ha sagt til kona at han var på reise og motsatt. Anonymkode: d7281...4cf 2
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 (endret) Men du har vel litt intuisjon? Ett år? Når du har spurt om å finne på noe? Hvordan har han svart da? Har dere sett hverandre sjeldnere enn andre "i starten av et forhold?". Kan ikke ha vært mange søndags formiddager? Endret 8. februar 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 Hoia skrev (10 minutter siden): Hvorfor skal du det? Fordi kona fortener å vite det, sjølvsagt. Hadde ikkje du likt å vite det om din partnar var utru? Anonymkode: 1390e...187 11
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi kona fortener å vite det, sjølvsagt. Hadde ikkje du likt å vite det om din partnar var utru? Anonymkode: 1390e...187 Det er ikke ditt ansvar å fortelle det til kona hans. Du kan jo si at det er leit at han er i så dårlig forhold. Så forlate det synkende skipet. Endret 8. februar 2024 av Hoia
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #13 Skrevet 8. februar 2024 (endret) Jeg tror jeg hadde skjønt det om partneren min var utro, det samme om han var gift. En annen greie hadde vært om du kjente til kona hans, men da ville du vel ikke ha vært sammen med ham. Endret 8. februar 2024 av Hoia
MariaIsabel Skrevet 8. februar 2024 #14 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Finne ut hvorfor er vel så viktig. Er han i psykopat skiktet eller er han i et dårlig forhold. Finnes menn som er i partnerskap hvor dama er ufyselig og hvor de ikke har økonomisk mulighet til å komme seg ut Anonymkode: 2a3e9...263 Dette føler jeg var en stretch i en situasjon hvor mannen har jugd for elskeren sin i et år ... Er du kanskje utro selv, og forsøker å unnskylde det? 7 1 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #15 Skrevet 8. februar 2024 Hoia skrev (4 minutter siden): Det er ikke ditt ansvar å fortelle det til kona hans. Du kan jo si at det er leit at han er i så dårlig forhold. Så forlate det synkende skipet. Ikkje TS sitt ansvar, men ekstraservice til ei medsøster Anonymkode: 1390e...187 10 3
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #16 Skrevet 8. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikkje TS sitt ansvar, men ekstraservice til ei medsøster Anonymkode: 1390e...187 Det hadde jeg ikke gjort. Så kjipt. Er du bitter og hevngjerrig på ham? Jeg tror de fleste hadde tenkt det, men ikke gjort det. Her er det bare å passere videre. Han vil du ikke ha, enten om han forlater kona eller ikke. Men å hjelpe ham med å gjøre det slutt med kona hadde jeg ikke giddet. Endret 8. februar 2024 av Hoia
MariaIsabel Skrevet 8. februar 2024 #17 Skrevet 8. februar 2024 Hoia skrev (4 minutter siden): Det hadde jeg ikke gjort. Så kjipt. Er du bitter og hevngjerrig på ham? Jeg tror de fleste hadde tenkt det, men ikke gjort det. Det er da voldsomt på du skulle være på at man ikke skal "sladre" om slikt ... Noen grunn til det kanskje ..? 9 1
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #18 Skrevet 8. februar 2024 (endret) MariaIsabel skrev (5 minutter siden): Det er da voldsomt på du skulle være på at man ikke skal "sladre" om slikt ... Noen grunn til det kanskje ..? Da rydder du jo i livet hans, du overfører din sveket-opplevelse over på henne. Men det er hun som er mest sveket i situasjonen. Du hjelper ham til enten å få det bedre, ved at de kommer nærmere hverandre, eller at de slår opp. Står du først på en søppelplass, så for guds skyld komme deg selv vekk. Så tar det deg mer tid å komme over ham. Du er ikke Jesus? Endret 8. februar 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #19 Skrevet 8. februar 2024 Hoia skrev (8 minutter siden): Det hadde jeg ikke gjort. Så kjipt. Er du bitter og hevngjerrig på ham? Jeg tror de fleste hadde tenkt det, men ikke gjort det. Jeg hadde definitivt gjort det om noen oppførte seg sånn mot meg - og en annen. Hadde ikke snakket om sex, men derimot gitt henne oversikt over sted- og tidsbruken hans med meg. Hvis han lyver for kona, er det viktige å vite hvordan han får til å være utro; hvilke tidspunkt han lyver om. Men hadde skrevet det fra anonym konto slik at jeg ikke ble dratt inn i dramaet. Anonymkode: d7281...4cf 1
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #20 Skrevet 8. februar 2024 (endret) MariaIsabel skrev (7 minutter siden): Det er da voldsomt på du skulle være på at man ikke skal "sladre" om slikt ... Noen grunn til det kanskje ..? Ingen grunn, bortsett fra en klar tanke til deg. Du er sveket, men du er sveket som nr to på listen. Deal with it, kom deg videre! Og øk styrken på brillene! Endret 8. februar 2024 av Hoia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå