Gå til innhold

Premier til loddsalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle på laget må bidra med premier, og det er listet opp en del forslag. Men det står ingenting om hvordan premiene skal anskaffes. Kjøper man selv, eller skal man mase om sponsing? Kake kan man jo bake selv, det er jo greit. Men tenker på andre ting som leker, gavekort osv. 

Anonymkode: e195a...c95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du lage noe? Strikkede tova ullvotter? Bruker kanskje 1-1,5 nøste for et par?

Skrevet
Tipaa skrev (1 minutt siden):

Kan du lage noe? Strikkede tova ullvotter? Bruker kanskje 1-1,5 nøste for et par?

Jeg strikker ikke dessverre. Er sånn sett ikke noe problem økonomisk å kjøpe noe, men lurer på om det er det som er meningen? Gjør andre det?

Anonymkode: e195a...c95

Skrevet

Mange får reklameprodukter fra arbeidsgiver, f.eks ryggsekker, paraplyer o.l. med firmalogo. Jeg jobbet i butikk tidligere, og fikk alltid en liten ting hvis jeg spurte sjefen. Der jeg jobber nå gir vi gavekort hvis noen spør om gevinst til utlodning. 

Anonymkode: 83740...728

Gjest jegerrinne
Skrevet

Vi pleide å spørre butikk osv om premier. Eller fikk noen vi kjente til å strikke noe for oss

Skrevet

Her går vi rundt og spør. Bensinstasjoner gir kaffekoppen for inneværende år noen ganger.

Anonymkode: f61c4...199

Skrevet

Av og til jobber noen i firmaer eller butikker som bidrar med sponsing. F.eks gavekort, matvarer, fruktkurv osv. 

Anonymkode: 87cde...721

Skrevet

Jeg hadde nok kjøpt premier selv. Jeg er ikke komfortabel med å gå rundt å spørre om gratis ting i butikker eller hos bedrifter. Regner med at det ikke er veldig store og dyre premier det spørres om.

Ellers har vi vel alle noe liggende, ubrukt selvsagt, som andre kan ha nytte av?

• Liker 1
Skrevet

Hør rundt om noen vil sponse xxx med premie til loddsalg. 
Alt fra gavekort på den lokale pizzaen, til bilvask, fruktkurv fra nærbutikken etc.

Anonymkode: 080a0...929

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...