AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Hei. har en god venninne som jeg har følelser for, noe hun er veldig klar over da vi har snakket om det. Vi har planlagt tur i lag med overnatting på hotell (dobbeltrom/seng). Men i det siste så er hun blitt veldig kort, svarer Skjeldent.. Akkurat som det er noe men får meg ikke til å spørre. Det hun skriver når hun skriver er at hun gleder seg til turen. (Ikke jeg som tok initiativ til overnatting på samme rom.). Blir bare et stort spørsmålstegn her jeg sitter… Noen tanker?? (Jeg kommer ikke til å legge an eller gjøre noe på turen) Anonymkode: 038e5...af2
seriousgirl Skrevet 9. februar 2024 #2 Skrevet 9. februar 2024 Føler det er vanskelig å komme med noen meninger uten detaljene rundt. Hvor lenge har hun svart deg "kort"? Høres jo rart ut at hun tok initiativ til turen hvis hun ikke er noe interessert. Reiser dere alene? Hvor lenge er det siden dere bestilte tur? Kvinne, 30
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #3 Skrevet 9. februar 2024 seriousgirl skrev (3 timer siden): Føler det er vanskelig å komme med noen meninger uten detaljene rundt. Hvor lenge har hun svart deg "kort"? Høres jo rart ut at hun tok initiativ til turen hvis hun ikke er noe interessert. Reiser dere alene? Hvor lenge er det siden dere bestilte tur? Kvinne, 30 Skulle bare en liten dagstur som jeg inviterte med på for en stund siden. Der hun foreslår overnatting på hotell for ikke så lenge siden. Bare vi som reiser. Det har egentlig variert til tider, noen ganger "på" noen ganger "av", dette startet vel egentlig før hun foreslo overnatting. Kan jo si at vi begge er voksne, slutten av 30 starten av 40 og har kjent hverandre lenge. virker som at hun vil jeg skal jage henne mer, men jeg har heller ikke lyst å risikere vennskapet om dette ikke skulle stemme. Finner vell ut av det på turen, hun vet hva jeg føler, så får bare se hva som skjer. Anonymkode: 038e5...af2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #4 Skrevet 9. februar 2024 Kanskje du overtolker. Hun sier hun gleder seg, kanskje det er sant? Anonymkode: 29fc6...df9 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Kanskje du overtolker. Hun sier hun gleder seg, kanskje det er sant? Anonymkode: 29fc6...df9 Jeg har vell egentlig hele tiden sagt til meg selv hele tiden at det ikke er noe og at det aldri kommer til å bli noe, å det er jeg egentlig veldig klar på… klarer bare ikke helt å forstå hvorfor legge opp til hotell og overnatting ++ når hun vet akkurat hva jeg føler😊 Men misforstå meg rett, hun er verdens snilleste og har nok ikke helt tenkt over det. Så er neppe noe som jeg egentlig har sagt til meg selv hele tiden🙂 Anonymkode: 038e5...af2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 Alt annet enn snilt det hun holder på med. Hvem drar på overnatting med en fyr som er forelsket i en når du selv ikke er det?! Det er bare vondt. Anonymkode: 75b6c...5fc
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #7 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Alt annet enn snilt det hun holder på med. Hvem drar på overnatting med en fyr som er forelsket i en når du selv ikke er det?! Det er bare vondt. Anonymkode: 75b6c...5fc Er jo ikke det i utgangspunktet, så får jeg se om det er noe annet hun vil. Hun reagerer jo når jeg spiste lunsj med med en yngre kvinnelig kolega ( vi var på jobb). Vil planlegge flere ting frem i tid, veldig på hva jeg gjør og med hvem.. Så enten bare et kontrollbehov (rødt flagg), eller er der noe, men hun vet, så det står på hun nå.. Det blir som det blir😊 Anonymkode: 038e5...af2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #8 Skrevet 9. februar 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: virker som at hun vil jeg skal jage henne mer, men jeg har heller ikke lyst å risikere vennskapet om dette ikke skulle stemme. Finner vell ut av det på turen, hun vet hva jeg føler, så får bare se hva som skjer. Anonymkode: 038e5...af2 Vennskap ? Dere har jo ikke noe "vennskap", du er jo forelsket. Dere kan aldri bli venner.... asså, hva går det av folk i dag. Anonymkode: 9e5c3...f57
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #9 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vennskap ? Dere har jo ikke noe "vennskap", du er jo forelsket. Dere kan aldri bli venner.... asså, hva går det av folk i dag. Anonymkode: 9e5c3...f57 Hæ?? Kan ikke være venner siden jeg er forelsket?? Vi har vært venner siden skolen der hun har vært min beste venn siden, hverken hun eller jeg kan noe før at jeg utviklet følelser og ikke hun.. Hun har vært min største støttespiller uansett, så en god venn er hun og det er det jeg ønsker skal fortsette. så si meg, hvorfor kan vi ikke være venner?? Anonymkode: 038e5...af2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #10 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hæ?? Kan ikke være venner siden jeg er forelsket?? Vi har vært venner siden skolen der hun har vært min beste venn siden, hverken hun eller jeg kan noe før at jeg utviklet følelser og ikke hun.. Hun har vært min største støttespiller uansett, så en god venn er hun og det er det jeg ønsker skal fortsette. så si meg, hvorfor kan vi ikke være venner?? Anonymkode: 038e5...af2 Det er ikke opp til deg dessverre. Når man velger å fortelle noen om følelsene sine så må man også ta med i beregningen at denne personen kanskje synes det er ubehagelig å fortsette vennskapet. Så du må nesten bare ta et steg tilbake, og se hvordan ting går. Anonymkode: 5a70d...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #11 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke opp til deg dessverre. Når man velger å fortelle noen om følelsene sine så må man også ta med i beregningen at denne personen kanskje synes det er ubehagelig å fortsette vennskapet. Så du må nesten bare ta et steg tilbake, og se hvordan ting går. Anonymkode: 5a70d...8ec Så hvorfor inviterer hun da på hotellovernatting?? Bestiller konsertbilletter osv osv? Alt dette gjort leeenge etter min innrømmelse.. Jeg har prøvd å sagt i fra om at jeg trekker meg tilbake, men da fikk jeg så mye voksenkjeft som jeg aldri har fått før🙂 Anonymkode: 038e5...af2
svartkatt Skrevet 9. februar 2024 #12 Skrevet 9. februar 2024 Hadde snakket med henne om dette, og sagt at du ikke kommer til å prøve deg, at det må hun gjør i tilfelle.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #13 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så hvorfor inviterer hun da på hotellovernatting?? Bestiller konsertbilletter osv osv? Alt dette gjort leeenge etter min innrømmelse.. Jeg har prøvd å sagt i fra om at jeg trekker meg tilbake, men da fikk jeg så mye voksenkjeft som jeg aldri har fått før🙂 Anonymkode: 038e5...af2 Hun vil pule deg hva tror du lol Anonymkode: 9a99b...f9a
Gjest ti10 Skrevet 9. februar 2024 #14 Skrevet 9. februar 2024 Hvis hun vet du har følelser for henne, er det jo rart at hun ikke sier fra hvis du føler det på samme måte. Det kan jo virke som at hun liker oppmerksomheten, å la deg liksom ligge på vent i tilfelle hun ikke møter noen andre. Det synes jeg er litt slemt og egoistisk av henne. Men du kan jo tenke over at hvis hun ikke har fått følelser for deg hittil, kommer hun neppe til å få det, og du kaster bort muligheten til å møte noen andre hvis du skal henge rundt henne i all evighet og vente på noe som mest sannsynlig aldri kommer til å skje.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #15 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så hvorfor inviterer hun da på hotellovernatting?? Bestiller konsertbilletter osv osv? Alt dette gjort leeenge etter min innrømmelse.. Jeg har prøvd å sagt i fra om at jeg trekker meg tilbake, men da fikk jeg så mye voksenkjeft som jeg aldri har fått før🙂 Anonymkode: 038e5...af2 Hvilken konsert skal dere på?☺️ Anonymkode: 75b6c...5fc
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #16 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvilken konsert skal dere på?☺️ Anonymkode: 75b6c...5fc Rod Stewart i Oslo, hvordan det??😊 Anonymkode: 038e5...af2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #17 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei. har en god venninne som jeg har følelser for, noe hun er veldig klar over da vi har snakket om det. Vi har planlagt tur i lag med overnatting på hotell (dobbeltrom/seng). Men i det siste så er hun blitt veldig kort, svarer Skjeldent.. Akkurat som det er noe men får meg ikke til å spørre. Det hun skriver når hun skriver er at hun gleder seg til turen. (Ikke jeg som tok initiativ til overnatting på samme rom.). Blir bare et stort spørsmålstegn her jeg sitter… Noen tanker?? (Jeg kommer ikke til å legge an eller gjøre noe på turen) Anonymkode: 038e5...af2 Er du gutt eller jente? Får litteratur overblikk på situasjonen da. Anonymkode: 9afa2...ae6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #18 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hæ?? Kan ikke være venner siden jeg er forelsket?? Vi har vært venner siden skolen der hun har vært min beste venn siden, hverken hun eller jeg kan noe før at jeg utviklet følelser og ikke hun.. Hun har vært min største støttespiller uansett, så en god venn er hun og det er det jeg ønsker skal fortsette. så si meg, hvorfor kan vi ikke være venner?? Anonymkode: 038e5...af2 Det er vanskelig for deg om du har følelser og ikke hun. Jeg selv måtte gå i meg selv når en jeg lenge var betatt av ble betatt i meg også, men han avsluttet det med vennskap til slutt. Da klarte jeg ikke å kun forholde meg med avstand til han lengre, uten kos og uten å være intime med hverandre. Du burde stoppe møte med henne om følelsene tar overhånd. Det finnes heldigvis mange damer der ute😊 Anonymkode: 9afa2...ae6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #19 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Rod Stewart i Oslo, hvordan det??😊 Anonymkode: 038e5...af2 Bare lurte på om vi hadde lik musikksmak Anonymkode: 75b6c...5fc
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #20 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er du gutt eller jente? Får litteratur overblikk på situasjonen da. Anonymkode: 9afa2...ae6 Gutt/mann Anonymkode: 038e5...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå