AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Kona er borte et par dager på mini ferie. Så jeg sendte melding at jeg elsket henne og god natt i går kveld. Uten at hun svarte. Jeg skrev dårlig gjorte senere i natt Fikk svar i morges at hun sov. Men det gjorde hun ikke, for hun la ut snapp en time etterpå og var pålogget på facebook. Jeg vet det bare er en liten ting, men der er samtidig løgn også. Det synes jeg er ubehagelig. Men er det noe å ta opp og potensielt lage en mini krangel av? Anonymkode: b4d3a...371
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Det er dårlig gjort mot deg og temmelig barnslig av henne å gjøre. Helt rettferdig at du tar det opp. Hun hadde nok ikke likt om du gjorde slikt mot henne. Anonymkode: cfa06...02f 8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Det er vel ikke den verste løgnen i seg selv, men bakgrunnen for hvorfor hun valgte å lyve her vær du finne ut av, for det virker ganske opplagt at det er noe som skjedde den kvelden som hun ønsker å skjule. Jeg ville tatt det opp, men prøv å gjør det på en god måte så hun ikke kommer rett i forsvar Anonymkode: 02730...7b0 5 1
Fireflies Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 Pålogging på FB ville jeg ikke nødvendigvis stolt på, men snap en time etterpå er jo et bevis på at man var våken. Da kunne man heller sagt man ikke så meldingen. 9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Jeg synes det var litt teit å sende en "dårlig gjort" melding. For alt du vet fikk hun ikke varsel/overså varslingen. Jeg ville ikke lagt noe mer i dette, og slutte å sende sånne meldinger. Om det plager deg veldig kan du jo snakke med henne når hun kommer hjem. Anonymkode: 13e3a...379 18
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det var litt teit å sende en "dårlig gjort" melding. For alt du vet fikk hun ikke varsel/overså varslingen. Jeg ville ikke lagt noe mer i dette, og slutte å sende sånne meldinger. Om det plager deg veldig kan du jo snakke med henne når hun kommer hjem. Anonymkode: 13e3a...379 Men det er da en grunn for at hun latet som hun sov, noe prøver hun skjule, da er det vel lurt å finne ut av hva hun skjuler Anonymkode: 02730...7b0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men det er da en grunn for at hun latet som hun sov, noe prøver hun skjule, da er det vel lurt å finne ut av hva hun skjuler Anonymkode: 02730...7b0 Det kan jo hende hun ikke fikk med seg varslingen. Om hun er på ferie er det jo ikke sikkert hun husker akkurat klokkeslett hun la seg. Kanskje så hun meldingen først på morgenen, og trodde hun sov da den kom. Dersom forholdet ellers er bra tror jeg ikke Ts har noen grunn til bekymring. I mitt forhold kan både typen og jeg godt overse en nattamelding, både bevisst og ubevisst. Vi svarer når det passer seg, for vi vet jo at vi elsker hverandre og tenker på hverandre uansett. Men om forholdet til Ts ikke er stabilt, da kan jeg skjønne at Ts er bekymret. Men for min del hadde dette vært en ikke-sak. Hadde selv følt meg hysterisk om jeg sendte en «dårlig gjort»-melding. Anonymkode: 13e3a...379 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan jo hende hun ikke fikk med seg varslingen. Om hun er på ferie er det jo ikke sikkert hun husker akkurat klokkeslett hun la seg. Kanskje så hun meldingen først på morgenen, og trodde hun sov da den kom. Dersom forholdet ellers er bra tror jeg ikke Ts har noen grunn til bekymring. I mitt forhold kan både typen og jeg godt overse en nattamelding, både bevisst og ubevisst. Vi svarer når det passer seg, for vi vet jo at vi elsker hverandre og tenker på hverandre uansett. Men om forholdet til Ts ikke er stabilt, da kan jeg skjønne at Ts er bekymret. Men for min del hadde dette vært en ikke-sak. Hadde selv følt meg hysterisk om jeg sendte en «dårlig gjort»-melding. Anonymkode: 13e3a...379 Overse nattamelding er noe annet igjen. Å ikke svare for så å skylde på at en sov, når det ikke var tilfelle, det er mye verre. Å glemme når man la seg blir for tynn unnskylding, her er det et eller annet som stinker Anonymkode: 02730...7b0 2
PM75 Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 Jeg synes det var teit å skrive dårlig gjort. For da var din sms egentlig en bestilling om å få det tilbake med en gang, istedenfor en hyggelig sms fra hjertet. Hun er kanskje vant til at du blir furten og tok en hvit løgn for å slippe mer mas? 10 1
Example Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 Du er ute etter å lage konflikt med kona di, og får det. For en filleting å henge seg opp i. 9 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 Dramaking💣 Anonymkode: 3a1f5...37d 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 29 minutter siden, AnonymBruker said: Kona er borte et par dager på mini ferie. Så jeg sendte melding at jeg elsket henne og god natt i går kveld. Uten at hun svarte. Jeg skrev dårlig gjorte senere i natt Fikk svar i morges at hun sov. Men det gjorde hun ikke, for hun la ut snapp en time etterpå og var pålogget på facebook. Jeg vet det bare er en liten ting, men der er samtidig løgn også. Det synes jeg er ubehagelig. Men er det noe å ta opp og potensielt lage en mini krangel av? Anonymkode: b4d3a...371 At du sendte melding «dårlig gjort» er bare rart.. Og har du seriøst oversikt over når og hva hun driver med på telefonen sin?😳 Rødt flagg. Anonymkode: 976a4...f13 8 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #13 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Overse nattamelding er noe annet igjen. Å ikke svare for så å skylde på at en sov, når det ikke var tilfelle, det er mye verre. Å glemme når man la seg blir for tynn unnskylding, her er det et eller annet som stinker Anonymkode: 02730...7b0 Kjenner mange som glemmer når de legger seg, har inntrykk av at det er helt vanlig. Tror Ts lager storm i vannglass, men det er bare meg. Anonymkode: 13e3a...379 3 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #14 Skrevet 8. februar 2024 Hun så vel ikke meldingen og vet du elsker drama, så hun tok en hvit løgn. Prøv mindre mini-krangler framover så skal du se hun kanskje blir mer ærlig. Anonymkode: fae97...ba3 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #15 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner mange som glemmer når de legger seg, har inntrykk av at det er helt vanlig. Tror Ts lager storm i vannglass, men det er bare meg. Anonymkode: 13e3a...379 Mulig, men dette hadde vært så langt ifra hvem min kjæreste er, dette hendelsesforløpet hadde vært helt utenkelig, så jeg ville spurt, men nå kjenner ikke jeg dama til TS Anonymkode: 02730...7b0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #16 Skrevet 8. februar 2024 PM75 skrev (4 minutter siden): Jeg synes det var teit å skrive dårlig gjort. For da var din sms egentlig en bestilling om å få det tilbake med en gang, istedenfor en hyggelig sms fra hjertet. Hun er kanskje vant til at du blir furten og tok en hvit løgn for å slippe mer mas? Jeg vet det var dumt å skrive det. Hun pleier aldri gi en pip på mange dager med mindre jeg gir lyden først, når hun er borte. Sånn har det alltid vært og jeg har laget litt drama av det et par ganger, for hvor vanskelig er det å sende en sms på 6 ord pr døgn. Så dette irriterer meg litt, rett og slett. Anonymkode: b4d3a...371
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #17 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Men det er da en grunn for at hun latet som hun sov, noe prøver hun skjule, da er det vel lurt å finne ut av hva hun skjuler Anonymkode: 02730...7b0 Tull. Kanskje hun bare ikke orket å skrive «god natt sussebass»-melding fordi hun skravlet med en venninne, og så glemte hun hele greia. Anonymkode: fcb97...da9 1
PM75 Skrevet 8. februar 2024 #18 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet det var dumt å skrive det. Hun pleier aldri gi en pip på mange dager med mindre jeg gir lyden først, når hun er borte. Sånn har det alltid vært og jeg har laget litt drama av det et par ganger, for hvor vanskelig er det å sende en sms på 6 ord pr døgn. Så dette irriterer meg litt, rett og slett. Anonymkode: b4d3a...371 Det at hun ikke gir lyd fra seg på mange dager, det skjønner jeg at du reagerer på!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #19 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): At du sendte melding «dårlig gjort» er bare rart.. Og har du seriøst oversikt over når og hva hun driver med på telefonen sin?😳 Rødt flagg. Anonymkode: 976a4...f13 Ja når det kommer opp snappbilde av en tv skjærm og at en tilfeldigvis ser at personen er på messenger, så har jeg jo oversikt over det Anonymkode: b4d3a...371
Juliv Skrevet 8. februar 2024 #20 Skrevet 8. februar 2024 Du fikk servert en hvit løgn fordi du skrivet « dårlig gjort» 🙄 hvis du er så usikker på deg selv/ forholdet når hun er bortreist så må du kommunisere det tydelig til din kone før hun reiser. En voksen mann/dame som blir snurt for å ikke få god natt melding er jo bare trist. Sånn sett så lyver du også, når du sier «god natt» så antyder du at skal legge deg og ikke være våken en time seinere og skjekke om hun er pålogget på FB. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå