AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Jeg og ektemannen min har hatt en veldig vanskelig periode i noen mnd og jeg sa tilslutt at vi trengte hjelp fra en nøytral tredjepart for å løse ting. Jeg lette meg frem til en som har et godt rykte og har ventet lenge på denne timen. Men nå gruer jeg meg så mye at jeg fysisk skjelver og er kvalm og kjenner jeg rett og slett raser litt mot andre mennesker rundt meg fordi jeg er så stresset. Vet ikke om det er mening med innlegget mitt her men måtte bare dele det med noen. Anonymkode: b7c53...9d2
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Lykke til! Du virker ikke som å være den eneste personen på dette forumet som kunne trengt det. Så utrolig kult at du presser deg selv mot et bedre liv.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 3 minutter siden, Hoia said: Lykke til! Du virker ikke som å være den eneste personen på dette forumet som kunne trengt det. Så utrolig kult at du presser deg selv mot et bedre liv. Oh tusen takk for støttende ord. Nå var vi bare nødt om vi skulle klare å komme oss videre, heldighvis ville han også så jeg slapp å presse han, men tror han også gruer seg. Anonymkode: b7c53...9d2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 Hvordan gikk det? ❤️ Anonymkode: a67c2...aab
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 Det gikk litt som forventet. Parterapauten var veldig nøytral for å gjøre ting bra for begge. Men min mann hadde mange klager over meg og nevnte brudd flere ganger, noe som såret meg veldig. Så fikk vi litt verktøy til hvordan vi kunne gjøre ting men han virket litt uinteressert. Da vi gikk hjemover så gikk han mange meter foran meg og sa ikke ett ord, det har han ikke gjort i dag heller. Er ganske knust egentlig og vet ikke om han blir med igjen. Føler jeg tvinger han til å være med meg og det er forferdelig. Takk for at du bryr deg ❤️ Anonymkode: b7c53...9d2 8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg og ektemannen min har hatt en veldig vanskelig periode i noen mnd og jeg sa tilslutt at vi trengte hjelp fra en nøytral tredjepart for å løse ting. Jeg lette meg frem til en som har et godt rykte og har ventet lenge på denne timen. Men nå gruer jeg meg så mye at jeg fysisk skjelver og er kvalm og kjenner jeg rett og slett raser litt mot andre mennesker rundt meg fordi jeg er så stresset. Vet ikke om det er mening med innlegget mitt her men måtte bare dele det med noen. Anonymkode: b7c53...9d2 Sånn hadde jeg det før første timen også. Men det var ikke så skummelt som jeg trodde, og et år etterpå går vi dit fortsatt og holder sammen. Anonymkode: 53976...f4d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #7 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det gikk litt som forventet. Parterapauten var veldig nøytral for å gjøre ting bra for begge. Men min mann hadde mange klager over meg og nevnte brudd flere ganger, noe som såret meg veldig. Så fikk vi litt verktøy til hvordan vi kunne gjøre ting men han virket litt uinteressert. Da vi gikk hjemover så gikk han mange meter foran meg og sa ikke ett ord, det har han ikke gjort i dag heller. Er ganske knust egentlig og vet ikke om han blir med igjen. Føler jeg tvinger han til å være med meg og det er forferdelig. Takk for at du bryr deg ❤️ Anonymkode: b7c53...9d2 Virker som om han er ferdig med deg og ikke veg helt hvordan han skal komme seg ut. Anonymkode: 561f0...bd8 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #8 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det gikk litt som forventet. Parterapauten var veldig nøytral for å gjøre ting bra for begge. Men min mann hadde mange klager over meg og nevnte brudd flere ganger, noe som såret meg veldig. Så fikk vi litt verktøy til hvordan vi kunne gjøre ting men han virket litt uinteressert. Da vi gikk hjemover så gikk han mange meter foran meg og sa ikke ett ord, det har han ikke gjort i dag heller. Er ganske knust egentlig og vet ikke om han blir med igjen. Føler jeg tvinger han til å være med meg og det er forferdelig. Takk for at du bryr deg ❤️ Anonymkode: b7c53...9d2 Da synes jeg du skal tenke nøye igjennom om du vil være med han. Fikk du også klagd litt på han? Å gå flere meter foran deg og ikke si noe til deg på et døgn er drøyt. Noe å ta opp i neste time!!! Anonymkode: 768eb...82c 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå