Gå til innhold

Hvordan finne ut om han snakker med noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med en mann i to år, den siste uka har han vært avvisende og jeg føler meg helt desperat. Viser ikke dette til han, men det er virkelig et tankekjør og kaos inni hodet mitt. Det føles helt jævlig. I tillegg er han på ferie utenlands nå, alene. Han har nylig begynt å bruke en chatte app han vanligvis ikke bruker.

Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg få det bekreftet? Om jeg spør han så sier han ting som «skjerp deg». Jeg vil bare ha et svar, slik at jeg kan gå videre om magefølelsen min stemmer. Og ja, mange vil mene jeg burde gå videre allerede nå. Det er ikke så lett å bare gå videre. 😭

Anonymkode: 07364...43a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha 

Anonymkode: c95ba...3ea

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere bare har snakket sammen i to år, så kan du nok regne med at han gjør der, ja. Uten tvil.

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg hadde tatt betalt for å chatte med noen i 2 år..Hvorfor??

Anonymkode: ae04e...eec

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har snakket med en mann i to år, den siste uka har han vært avvisende og jeg føler meg helt desperat. Viser ikke dette til han, men det er virkelig et tankekjør og kaos inni hodet mitt. Det føles helt jævlig. I tillegg er han på ferie utenlands nå, alene. Han har nylig begynt å bruke en chatte app han vanligvis ikke bruker.

Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg få det bekreftet? Om jeg spør han så sier han ting som «skjerp deg». Jeg vil bare ha et svar, slik at jeg kan gå videre om magefølelsen min stemmer. Og ja, mange vil mene jeg burde gå videre allerede nå. Det er ikke så lett å bare gå videre. 😭

Anonymkode: 07364...43a

Stalker alert! Stalker alert! 

Anonymkode: 85380...4d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...