AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Vi har vært sammen i syv måneder. Han har barn fra før som han bor med 50 %. De er tenåringer. Jeg føler meg ikke inkludert i livet hans. Han planlegger ofte detaljerte reiser/turer med venner/barn, men ikke med meg. Jeg spurte om han så for seg at vi skulle flytte sammen noen gang, noe han svarte ja på, men han skiller veldig mitt liv fra hans liv. Påpeker feks ting jeg burde skaffe til leiligheten min som er av typen langtidsinvestering. Om jeg legger igjen en hårbørste hos han får jeg fort en melding om jeg har glemt den. Han legger ingenting igjen hos meg. Jeg vet det fortsatt kanskje er tidlig, men er det et dårlig tegn at han ikke virker å se for seg en felles fremtid? Anonymkode: 99232...c42
HemmeligSpion Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 At han sier fra om du har glemt hårbørsten din hos han er et tegn på omsorg. Ville vært mer bekymret for ikke å bli inkludert i reiser etter å ha vært sammen i syv måneder. 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Jeg har datet en fyr en måned og han har lagt igjen ett par boxere hos meg🙈 Anonymkode: 5b656...832 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 Vi har også bestilt tur sammen i påsken Anonymkode: 5b656...832
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Investerer han tid i deg - utover sex? Han har jo sagt ja til at han vil bo med deg på sikt, så med ord viser han det - men så er det handlinger da.. derfor jeg spør om han investerer i deg. Anonymkode: 6e7e6...3ed
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 Ja, han tilbringer mye tid med meg. Vi sees flere ganger i uken og snakker på telefon når vi ikke sees. Da er det ikke bare sex det går i. Er jeg bare klagete? Anonymkode: 99232...c42
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 Hvor mange turer reiser han egentlig på? Og er det av den typen turer du også vil være med på? Avviser han deg når du spør om dere skal planlegge en tur? Hva sier han når du sier at hårbørsten like greit kan ligge der siden du er der ofte? Er dere ofte sammen med barna hans, og finner på ting med dem? Anonymkode: 74017...e53
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor mange turer reiser han egentlig på? Og er det av den typen turer du også vil være med på? Avviser han deg når du spør om dere skal planlegge en tur? Hva sier han når du sier at hårbørsten like greit kan ligge der siden du er der ofte? Er dere ofte sammen med barna hans, og finner på ting med dem? Anonymkode: 74017...e53 Det er mest kompisturer til både inn- og utland. Ikke noe for meg. Det har vel blitt fem sånne siden vi ble sammen. Vi har reist på en tur sammen. Den var det jeg som bestilte. Han sier at hårbørsten kan ligge der, det er bare det at hver gang jeg legger igjen noe så kommer det spørsmål om det. Som det var et problem. Jeg har møtt barna at par ganger. Vi har ikke funnet på masse ting med dem enda. ts Anonymkode: 99232...c42
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 Skal han fortelle deg i klartekst at du ikke skal forsøke deg på snikinnflytting? Anonymkode: dc179...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, han tilbringer mye tid med meg. Vi sees flere ganger i uken og snakker på telefon når vi ikke sees. Da er det ikke bare sex det går i. Er jeg bare klagete? Anonymkode: 99232...c42 Tenker ikke du er klagete, men usikker på han. Bra at du er litt oppmerksom på hva han legger i forholdet og hva han tenker fremover. Ut i fra det du skriver virker han til å inkludere deg i sitt liv. Men den turen du bestilte for dere, betalte han sin del eller tok du alt? Anonymkode: 6e7e6...3ed
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 Bare, hadde ikke orket. Nei, han er ikke fullt inn i forholdet, hadde jeg tolket alt det der som. Og han mannen som svarer at han sendte melding om hårbørste, er et tegn på omsorg? haha, herregud, dere menn altså! 😅 Hadde sagt at jeg synes hele oppførselen hans er veldig unnvikende, og at jeg hadde oppfattet han som lite invistert. Hadde sagt at jeg ser etter en mann som er investert i en framtid sammen med meg. Ikke det der. Anonymkode: 36154...e83 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 Hvilke incentiv tar du? Hva om du hører om du kan legge igjen en tannbørste og hårbørste, og et skift - hva sier han da? Hva om du nevner at det hadde vært hyggelig med en helgetur sammen når han snakker om fremtidige reiser? Hvordan responderer han når du snakker om en fremtid som også inkluderer han` Anonymkode: 2c6e4...368
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #13 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenker ikke du er klagete, men usikker på han. Bra at du er litt oppmerksom på hva han legger i forholdet og hva han tenker fremover. Ut i fra det du skriver virker han til å inkludere deg i sitt liv. Men den turen du bestilte for dere, betalte han sin del eller tok du alt? Anonymkode: 6e7e6...3ed Han inkluderer meg til en viss grad her og nå, men snakker aldri om fremtidsplaner med meg. Sier aldri noe sånn som vi eller oss om fremtiden. Han betalte selvsagt for sin del. Jeg har på ingen måte råd til å betale ferie for to. Ts Anonymkode: 99232...c42
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #14 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skal han fortelle deg i klartekst at du ikke skal forsøke deg på snikinnflytting? Anonymkode: dc179...8a2 Er det snilinnflytting å legge igjen ting hos kjæresten? Anonymkode: 99232...c42 1
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #15 Skrevet 8. februar 2024 (endret) Hvorfor er det så viktig for deg å ha hårbørsten der da? Du bor jo ikke der? Bare være der du er i nuet, ikke manipulere deg inn, da kommer han plutselig til å lure på hvorfor du ikke legger igjen greier der, så vil han ønske å tilpasse seg. Det virker som om autonomi er sentralt for den karen der, mer enn at hårbørsten er problematisk. Han må bli indre motivert. Det kan en jo skjønne, det er hans hjem. Endret 8. februar 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #16 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det snilinnflytting å legge igjen ting hos kjæresten? Anonymkode: 99232...c42 Ja, det synes jeg. Da kan du heller spørre om å få en skuff/hylle til dine greier. Hvor ofte møter du barna hans, forresten? Anonymkode: 45699...52d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #17 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilke incentiv tar du? Hva om du hører om du kan legge igjen en tannbørste og hårbørste, og et skift - hva sier han da? Hva om du nevner at det hadde vært hyggelig med en helgetur sammen når han snakker om fremtidige reiser? Hvordan responderer han når du snakker om en fremtid som også inkluderer han` Anonymkode: 2c6e4...368 Jeg legger igjen ting der som truser og hygieneartikler siden det blir mye å dra på frem og tilbake. Han protesterer ikke men må alltid kommentere om det ligger igjen noe nytt. Om det så var en hårstrikk. Jeg har nevner at det hadde vært hyggelig å dra på tur sammen, men da er det visst jeg som må planlegge det. Han har veldig stor entusiasme for kompisturer, og null for turer med meg. Jeg synes det er litt vanskelig å snakke om de tingene. Har tatt det opp før, da jeg spurte om han så for seg at vi bor sammen noen gang. Han sa at det gjorde han, men at han syntes det var litt tidlig å snakke om slike ting. Jeg vil jo ikke presse fram noe. Ts Anonymkode: 99232...c42
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #18 Skrevet 8. februar 2024 Hoia skrev (5 minutter siden): Hvorfor er det så viktig for deg å ha hårbørsten der da? Du bor jo ikke der? Bare være der du er i nuet, ikke manipulere deg inn, da kommer han plutselig til å lure på hvorfor du ikke legger igjen greier der, så vil han ønske å tilpasse seg. Det virker som om autonomi er sentralt for den karen der, mer enn at hårbørsten er problematisk. Han må bli indre motivert. Det kan en jo skjønne, det er hans hjem. Hva mener du med autonomi? Og hvordan blir han indre motivert? ts Anonymkode: 99232...c42
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #19 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det synes jeg. Da kan du heller spørre om å få en skuff/hylle til dine greier. Hvor ofte møter du barna hans, forresten? Anonymkode: 45699...52d Ja, det kan jeg gjøre. Jeg har ikke møtt barna hans ofte. Tre ganger til nå. ts Anonymkode: 99232...c42
Gjest Hoia Skrevet 8. februar 2024 #20 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva mener du med autonomi? Og hvordan blir han indre motivert? ts Anonymkode: 99232...c42 Selvbestemmelse, og utvikling i eget tempo. Det er visstnok viktig for autister, uten at kjæresten din er det. Kanskje han har vært låst i dårlig forhold over lang tid, da vil en helst ha litt frihet. Så det trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Til slutt ønsker han å ha tannbørsten din der. Jeg ville ikke fokusert så mye på det, det blir stress for alle parter. Og du trenger vel hårbørsten der du er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå