Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor settes nålene? Og hva er du til behandling for?

Anonymkode: 8a4c5...d2b

Nålene settes i min hals i nakken, i ørene, i korsryggen, der går nervebanene som styrer orgasmerefleksen. Settes også nåler i føttene, i lysken og innsiden av lårene.

Anonymkode: 5a6d6...2f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MuffinStud skrev (4 timer siden):

Jeg tenker det er stimuli og du opplever en kroppslig respons. Akupunktur er ganske "invaderende" i forhold til personlig barrierer og instinkter, så jeg har ikke noe problem med å se at det trigger et tenningsmønster. Men det kan også det å bindes fast til en stol.

Dersom definisjonen av akupunktur er å stikke nåler på bestemte punkter på kroppen, så har akupunktur ingen påvist terapeutisk effekt når det blindes. Altså, det er like effektivt når nålene settes tilfeldige steder og når personen som behandles ikke selv kan oppfatte om nålene penetrerer huden eller ikke.

Det betyr ikke at du ikke får en opplevelse som du beskriver når du går til en akupunktør. Men vær så snill å behold fastlegee som første stopp dersom du har andre helseproblemer. Tenk på det som et tenningsmønster. Tenningmønster er (delvis) utenfor din bevisste kontroll og noe som du bare må finne en måte å spille på lag med. Hvis en akupunktur setting "gjør det" for deg og du har penger til det, så fortsett.

Litt som å se en skrekkfilm. Selv om du rasjonelt vet nøyaktig hvordan filmer lages, vet utmerket godt at du overhode ikke er i fare der du sitter og ser på filmen og at filmen egentlig ikke har noe magisk makt over deg. Så får du allikevel en kroppslig reaksjon som om det er fare på ferde, allikevel. Så du trenger heller ikke rasjonelt tro at det er noe spesielt ved akupunktur for å anerkjenne ditt reaksjonsmønster på det.

Ja jeg går jevnlig og er under oppfølging av fastlege siden jeg for tiden er sykmeldt.

Jeg bruker akupunktur for å forebygge depresjon. Har mer tro på det enn antidepressiva. Det fungerer for meg har jeg merket så det er jeg glad for.

Ja det er viktig å spille på lag med kroppen sin, ellers tenker jeg ikke akupunktur har noe for seg.....

Så jeg er enig i mye av det du skriver.

Takk for tilbakemelding 👌

• Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (9 timer siden):

Ja kroppen er fantastisk og finurlig sånn 👌.

Alt vi har, har vi på en måte inni oss fra før. 

Vi må bare få hjelp til å skjønne hvordan vi kan hente det fram 👌.

Har hatt lege og venninner som mener jeg burde ha begynt på antidepressiva...

For meg er det oppskriften på katastrofe...

Tenker at det må finnes bedre alternativer enn den vanlige "skolemedisinen".

Så jeg er sjeleglad for at jeg fant ut at akupunktur var noe for meg.

Har reddet livet mitt dette her føles det ut som 👌. Så jeg er dypt dypt takknemlig ❤️

Det hele begynte med Thai massasje over tre ganger. Da ble senene aktivert i ryggen, og de begynte å verke og gjøre vondt.

Så fikk jeg tips om akupunktur av ei venninne som er sykepleier. Tre behandlinger så hadde ho fikset hele ryggen min 👌. Det er jo helt fantastisk ❤️

Så spurte akupunktøren hvordan jeg hadde det egentlig, og jeg fortalte. Da fikk jeg bare beskjed om å legge meg på ryggen.

Så merket jeg bare at jeg ble veldig veldig glad av det, og sensetiv slik du beskriver....

Folk rundt meg trodde tydeligvis jeg var gal 🤣. Var jo bare utbrent, og litt manisk pga akupunkturen 🤣🤣🤣

Så det har skapt litt trøbbel for meg også i forhold til at jeg faktisk fikk bekymringsmld på meg til barnevernet. Heldigvis så har jeg god dialog med barnevernet så det er ikke noe problem sånn sett 👌

Folk tror mye rart har jeg skjønt dog gidder de ikke å spørre hva som faktisk er greia....

Jaja jeg er heldigvis en dame som er veldig veldig trygg på meg selv, og har stort sett beina godt planta på jorda ellers...

Bortsett fra når jeg "letter" litt av nålene 🤣👌

Ja det er den og kroppen og dens sjelelige evner er formbar🫶🥰 Der har du det, det må hentes frem, det gjøres med tankens kraft og ved tålmodighet og med totalt avslapping med null bekymringer som forstyrrer tankenes kraft og fokus🫶🥰

Lov meg en ting, prøv ALDRI antidepressiva, det er dom gift for kroppen og kan gjøre deg rusavhengig. Begynn ALDRI.

Så bra, akupunktur er rene vidundermedisin. Endel har lært og vet, andre har oppdaget magien, mens mange flere vil etterhvert oppdage dens magi🥰🫶 Glad det reddet livet og livskvaliteten din🥰❤️

Helt avgjørende at du sluttet der thai massasjen ikke funket og du fikk råd om akupunktur og det funket bare sååå bra for deg❤️

Det er oppdagelse som kommer når roen og tryggheten kommer, da vekkes sensitiviteten og den helende effekten av akupunktur behandlingen🥰🫶

Det kan for noen virke overveldende, men dette er selve magien til å forstå hvor effektfull akupunturen er🥰🤩😅

Hva!!!?? Hva sier du, bekymringsmelding på deg til Barnevernet, hva er det du sier? Men hvorfor, var det fordi du fremsto som helt ny kvinne? Rareste jeg har hørt🤷🏻‍♀️ Bra du har god konektion med Barnevernet🫶

Bra, ikke la deg påvirke av så mange rare mennesker..🤗🫶

Så bra du er jordnær og ikke lar deg vippe av pinnen og står stødig i livet❤️ Ja jeg vet, du kan bokstavelig talt «lette» litt av nålene🫶🤩🤣😅 Jeg vet av erfaring🥰❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja det er den og kroppen og dens sjelelige evner er formbar🫶🥰 Der har du det, det må hentes frem, det gjøres med tankens kraft og ved tålmodighet og med totalt avslapping med null bekymringer som forstyrrer tankenes kraft og fokus🫶🥰

Lov meg en ting, prøv ALDRI antidepressiva, det er dom gift for kroppen og kan gjøre deg rusavhengig. Begynn ALDRI.

Så bra, akupunktur er rene vidundermedisin. Endel har lært og vet, andre har oppdaget magien, mens mange flere vil etterhvert oppdage dens magi🥰🫶 Glad det reddet livet og livskvaliteten din🥰❤️

Helt avgjørende at du sluttet der thai massasjen ikke funket og du fikk råd om akupunktur og det funket bare sååå bra for deg❤️

Det er oppdagelse som kommer når roen og tryggheten kommer, da vekkes sensitiviteten og den helende effekten av akupunktur behandlingen🥰🫶

Det kan for noen virke overveldende, men dette er selve magien til å forstå hvor effektfull akupunturen er🥰🤩😅

Hva!!!?? Hva sier du, bekymringsmelding på deg til Barnevernet, hva er det du sier? Men hvorfor, var det fordi du fremsto som helt ny kvinne? Rareste jeg har hørt🤷🏻‍♀️ Bra du har god konektion med Barnevernet🫶

Bra, ikke la deg påvirke av så mange rare mennesker..🤗🫶

Så bra du er jordnær og ikke lar deg vippe av pinnen og står stødig i livet❤️ Ja jeg vet, du kan bokstavelig talt «lette» litt av nålene🫶🤩🤣😅 Jeg vet av erfaring🥰❤️

Så lenge jeg opplever at akupunktur er bra for meg så kommer jeg til å fortsette med det.

Var bare at folk rundt meg merket at jeg endret litt adferd, for jeg var veldig glad i den perioden der, og det er visst ikke lov det.

Skjønner det ikke helt selv for jeg var flink til å holde avtalene mine, ungene kom seg greit på skolen og de virket fornøyd med meg.

Ja jeg har mye god erfaring med barnevernet så det er null stress 👌. Har for det meste hatt veldig positiv erfaring med de. 

De er jo selvfølgelig pliktig til å gå gjennom slike meldinger sammen med deg, dog presiserte de at de ikke var bekymra, så det har jeg faktisk svart på hvitt 👌

Så det er en veldig god følelse ❤️

Takk for råd og tips.

Jeg tar det litt som det kommer.

Veien blir til mens man går den 👌

• Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (27 minutter siden):

Så lenge jeg opplever at akupunktur er bra for meg så kommer jeg til å fortsette med det.

Var bare at folk rundt meg merket at jeg endret litt adferd, for jeg var veldig glad i den perioden der, og det er visst ikke lov det.

Skjønner det ikke helt selv for jeg var flink til å holde avtalene mine, ungene kom seg greit på skolen og de virket fornøyd med meg.

Ja jeg har mye god erfaring med barnevernet så det er null stress 👌. Har for det meste hatt veldig positiv erfaring med de. 

De er jo selvfølgelig pliktig til å gå gjennom slike meldinger sammen med deg, dog presiserte de at de ikke var bekymra, så det har jeg faktisk svart på hvitt 👌

Takk for råd og tips.

Helt sant det❤️🫶

Skrevet
Irak skrev (15 timer siden):

Takk for råd og tips.

Gjør det, akupunktur er den beste behandlingen som finnes, det gir en god deilig feeling og det hjelper på smerter og psyke. Det høres ut til at behandlingen gir balanse i livet ditt. Det gjør det i hvertfall for meg. Ingen medisiner slik som antidepressiva hjelper, de er farlige. Akupunktur derimot, gir en helt ny sinnsro og gir en nærmest smertefri tilværelse for meg.

Så godt at du hadde god dialog med Barnevernet og at tingene ordnet seg👌🫶

Skrevet
Irak skrev (På 8.2.2024 den 15.39):

Er det noen som har prøvd akupunktur, og blitt skikkelig kåte av det?

Jeg hadde time idag, og opplevde å bli nærmest euforisk....

Har tatt akupunktur mange ganger tidligere dog har jeg ikke hatt denne opplevelsen før...

Så fikk jeg tilbakemelding fra akupunktøren at det er visst veldig vanlig for menn dog ikke for kvinner...

Vil gjerne høre andres erfaringer med akupunktur? 

Hilsen K40

Og nei dette er ikke en runketråd eller trolletråd! Ønsker seriøse svar hvis det er mulig 👌. Takk på forhånd 👌

Jeg vet, det gir en eufori som ikke er så lett å forklare, den bare oppstår av seg selv og kan ikke sånn sett styres.

Akupunktur gir meg og den samme euforiske feelingen som faktisk kan gi orgasme, uten at noe seksuelt er involvert.

Kos deg med det, nyt behandlingene og effektene av akupunktur. Jeg vet selv at dette ikke er en onanitråd😊👌

K26

Skrevet

Takk for råd og tips.

Sorry min venn, det ble kanskje too much😢 Håper du ikke lo deg ihjel🤣🤣

Jeg ønsker deg det fineste og beste og både tror og vet at akupunktur behandlingene vil hjelpe deg sååå mye🫶👌🤗

Skrevet
Coachshinny skrev (48 minutter siden):

Sorry min venn, det ble kanskje too much😢 Håper du ikke lo deg ihjel🤣🤣

Jeg ønsker deg det fineste og beste og både tror og vet at akupunktur behandlingene vil hjelpe deg sååå mye🫶👌🤗

Det går fint 👌.

Tusen takk 😀

Skrevet (endret)
Irak skrev (6 timer siden):

Det går fint 👌.

Tusen takk 😀

Så fint👌🤗

Endret av Coachshinny
  • Liker 1
Skrevet
Irak skrev (På 10.2.2024 den 10.07):

Det går fint 👌.

Tusen takk 😀

Hei Irak, tar denne anonymt. Hvorfor slettet du meg og blokkerte meg fra å skrive mer?

Jeg følte vi hadde en fin dialog, men plutselig var jeg bare slettet og blokkert uten at jeg får anledning til å få svar, eller Vita hva som ble galt. Jeg er så opptatt av å ikke såre noen eller påføre andre noe som blir feil.

Hilsen bruker av akupunktur behandling.

Håper du får prøvd ut noen av mine råd.

Skjønner hvis du ikke ønsker pm kontakt, men vil så gjerne vite hva som ble galt, føler jeg såret deg.😢

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei Irak, tar denne anonymt. Hvorfor slettet du meg og blokkerte meg fra å skrive mer?

Jeg følte vi hadde en fin dialog, men plutselig var jeg bare slettet og blokkert uten at jeg får anledning til å få svar, eller Vita hva som ble galt. Jeg er så opptatt av å ikke såre noen eller påføre andre noe som blir feil.

Hilsen bruker av akupunktur behandling.

Håper du får prøvd ut noen av mine råd.

Skjønner hvis du ikke ønsker pm kontakt, men vil så gjerne vite hva som ble galt, føler jeg såret deg.😢

Hei.

Du har ikke gjort noe galt....

Jeg bare tenkte at dialogen var over.

Beklager hvis den ikke var det fra din side....

Jeg pleier ikke å spare på samtaler skjønner du.

Jeg er nok litt rar sånn.....

Skrevet

Hei.

Du har ikke gjort noe galt....

Jeg bare tenkte at dialogen var over.

Beklager hvis den ikke var det fra din side....

Jeg pleier ikke å spare på samtaler skjønner du.

Jeg er nok litt rar sånn.....

Oki, det forklarer alt❤️ Det var bare jeg som følte det kanskje ble mye og detaljert.

Syns det er fint med venninner på pm, men skjønner deg der👌

Alt er helt fint🫶🤍 Jeg håper du finner det aller beste for deg vedrørende akupunktur, og at du får prøvd noen av mine råd🤍👌🫶

Nyt dagen🫶👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...