Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd akupunktur, og blitt skikkelig kåte av det?

Jeg hadde time idag, og opplevde å bli nærmest euforisk....

Har tatt akupunktur mange ganger tidligere dog har jeg ikke hatt denne opplevelsen før...

Så fikk jeg tilbakemelding fra akupunktøren at det er visst veldig vanlig for menn dog ikke for kvinner...

Vil gjerne høre andres erfaringer med akupunktur? 

Hilsen K40

Og nei dette er ikke en runketråd eller trolletråd! Ønsker seriøse svar hvis det er mulig 👌. Takk på forhånd 👌

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alderen din. Ser du er 40. Mange som mener at når de passere 40 så er det som det blir slått på en bryter, når det gjelder kåthet, og ikke minst hva en blir kåt av. Moro det da. Nyt det.

Anonymkode: f34ba...ef4

• Liker 1
Skrevet
Irak skrev (1 time siden):

Er det noen som har prøvd akupunktur, og blitt skikkelig kåte av det?

Jeg hadde time idag, og opplevde å bli nærmest euforisk....

Har tatt akupunktur mange ganger tidligere dog har jeg ikke hatt denne opplevelsen før...

Så fikk jeg tilbakemelding fra akupunktøren at det er visst veldig vanlig for menn dog ikke for kvinner...

Vil gjerne høre andres erfaringer med akupunktur? 

Hilsen K40

Og nei dette er ikke en runketråd eller trolletråd! Ønsker seriøse svar hvis det er mulig 👌. Takk på forhånd 👌

Hei. Må nesten ta denne anonym. Jeg har samme erfaring, men jeg har fått denne euforiske stemningen mange ganger, nesten hver gang. Jeg har til og med fått orgasme flere ganger. Det har vært så intenst at akupunktøren første gangen skjønte det var noe, for kroppen min skikkelig ristet og klynket også. Jeg måtte si jeg fikk orgasme av det. Han sa det ikke var uvanlig. Etter den første gangen kommer jeg i samme sinnstilstand og får orgasme nesten hver gang, nå slapper jeg av å bare lar det skje og nyter det.

Anonymkode: 5a6d6...2f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei. Må nesten ta denne anonym. Jeg har samme erfaring, men jeg har fått denne euforiske stemningen mange ganger, nesten hver gang. Jeg har til og med fått orgasme flere ganger. Det har vært så intenst at akupunktøren første gangen skjønte det var noe, for kroppen min skikkelig ristet og klynket også. Jeg måtte si jeg fikk orgasme av det. Han sa det ikke var uvanlig. Etter den første gangen kommer jeg i samme sinnstilstand og får orgasme nesten hver gang, nå slapper jeg av å bare lar det skje og nyter det.

Utifra beskrivelsen din så høres det ut som at du er dame?

Stemmer det?

• Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (2 minutter siden):

Stemmer det?

Ja, jeg er dame og nyter det så.

Skrevet
Irak skrev (3 minutter siden):

Stemmer det?

Det er faktisk utrolig intenst og gir en superkåt tilstand som er helt umulig å beskrive.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er faktisk utrolig intenst og gir en superkåt tilstand som er helt umulig å beskrive.

Ja jeg ble mildt sagt litt overraska siden jeg har tatt akupunktur mange ganger før..

Har ikke opplevd det slik som dette tidligere...

Hadde vært gøy om jeg hadde fått orgasme en gang da 🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er alderen din. Ser du er 40. Mange som mener at når de passere 40 så er det som det blir slått på en bryter, når det gjelder kåthet, og ikke minst hva en blir kåt av. Moro det da. Nyt det.

Anonymkode: f34ba...ef4

Jeg var slik når jeg var liten også...

Kneket meg visst oppetter alt 🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (1 minutt siden):

Ja jeg ble mildt sagt litt overraska siden jeg har tatt akupunktur mange ganger før..

Hvis du lar deg rive med, lar kåtheten få slippe til, vil det tilslutt utløses i orgasme. Jeg får orgasme med akupunktør punkter i lysken, halsen, ørene og i korsryggen😍😅

Skrevet
Irak skrev (4 minutter siden):

Sendte en pm til deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du lar deg rive med, lar kåtheten få slippe til, vil det tilslutt utløses i orgasme. Jeg får orgasme med akupunktør punkter i lysken, halsen, ørene og i korsryggen😍😅

Herregud så stilig 🙌🙌🙌

Skal prøve å være litt mer avslappa neste gang....

Er jo litt rart når man ligger der på benken 🤣🤣🤣

Det ødelegger litt 🤣🤣🤣

Hardt underlag.....

• Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (Akkurat nå):

Herregud så stilig 🙌🙌🙌

Skal prøve å være litt mer avslappa neste gang....

Er jo litt rart når man ligger der på benken 🤣🤣🤣

Det ødelegger litt 🤣🤣🤣

Hardt underlag.....

Stilig og herreguuud så deilig. Det bygger seg opp leeenge. Jeg kan ligge på bristepunktet til orgasme fra 30 - 60 minutter før jeg sprenges og da kan orgasmen med etterdønninger vare i 5 minutter før kroppen kommer tilbake😅😅😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stilig og herreguuud så deilig. Det bygger seg opp leeenge. Jeg kan ligge på bristepunktet til orgasme fra 30 - 60 minutter før jeg sprenges og da kan orgasmen med etterdønninger vare i 5 minutter før kroppen kommer tilbake😅😅😅

Ja dette er skikkelig tøft synes jeg...

Det fascinerer meg at det faktisk i det hele tatt går an 🤣🤣🤣

Å herregud....

Hvordan opplever du at det er etterpå en slik orgasme?

• Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (15 minutter siden):

Ja dette er skikkelig tøft synes jeg...

Det fascinerer meg at det faktisk i det hele tatt går an 🤣🤣🤣

Å herregud....

Hvordan opplever du at det er etterpå en slik orgasme?

Alt handler om å slippe verden inn og anstrengelser og bekymringer ut.

Deg tok litt tid, men etter at koden var løst, var det bare å slippe seg løs.

Jeg er helt tømt for energi, totalt avslappet, døsig og helt fri for smerter og en euforisk ro i hele kroppen etter en slik orgasme.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Alt handler om å slippe verden inn og anstrengelser og bekymringer ut.

Deg tok litt tid, men etter at koden var løst, var det bare å slippe seg løs.

Jeg er helt tømt for energi, totalt avslappet, døsig og helt fri for smerter og en euforisk ro i hele kroppen etter en slik orgasme.

Tusen takk for utfyllende svar 👌.

Denne kommentaren satt jeg veldig pris på 👌

Ja jeg får jo bare se....

Alt er mulig har jeg skjønt 🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (13 timer siden):

Tusen takk for utfyllende svar 👌.

Denne kommentaren satt jeg veldig pris på 👌

Ja jeg får jo bare se....

Alt er mulig har jeg skjønt 🤣🤣🤣

Det er bare hyggelig. De som ikke vet, vet heller ikke hvor intenst dette er, selv uten å få orgasme av det.

Under en akupunktur behandling, blir kroppen vektløs, du svever, tid og sted forsvinner. Du bare er, svever på en sky, blir supersensitiv, helt våken og senser alt, men samtidig døs, kåt, avslappet og helt smertefri.

Det er under slike behandlinger jeg slipper friheten til, lar alle sanser og senser alt. Det er da kroppen slippes fri, fri for alle bekymringer, alle hemninger, skam og skyldfølelse og smerter slipper taket. Det er da jeg flyter over i orgasme, en orgasme som bygger seg opp innenfra og flyter fritt rundt i hele kroppen. Det går orgasme ilinger gjennom hver fiber og varer i evigheter før kroppen faller til ro og sjelen flyter fritt, kroppen er fri for angst, smerte og ubehag.🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er bare hyggelig. De som ikke vet, vet heller ikke hvor intenst dette er, selv uten å få orgasme av det.

Under en akupunktur behandling, blir kroppen vektløs, du svever, tid og sted forsvinner. Du bare er, svever på en sky, blir supersensitiv, helt våken og senser alt, men samtidig døs, kåt, avslappet og helt smertefri.

Det er under slike behandlinger jeg slipper friheten til, lar alle sanser og senser alt. Det er da kroppen slippes fri, fri for alle bekymringer, alle hemninger, skam og skyldfølelse og smerter slipper taket. Det er da jeg flyter over i orgasme, en orgasme som bygger seg opp innenfra og flyter fritt rundt i hele kroppen. Det går orgasme ilinger gjennom hver fiber og varer i evigheter før kroppen faller til ro og sjelen flyter fritt, kroppen er fri for angst, smerte og ubehag.🥰

Ja kroppen er fantastisk og finurlig sånn 👌.

Alt vi har, har vi på en måte inni oss fra før. 

Vi må bare få hjelp til å skjønne hvordan vi kan hente det fram 👌.

Har hatt lege og venninner som mener jeg burde ha begynt på antidepressiva...

For meg er det oppskriften på katastrofe...

Tenker at det må finnes bedre alternativer enn den vanlige "skolemedisinen".

Så jeg er sjeleglad for at jeg fant ut at akupunktur var noe for meg.

Har reddet livet mitt dette her føles det ut som 👌. Så jeg er dypt dypt takknemlig ❤️

Det hele begynte med Thai massasje over tre ganger. Da ble senene aktivert i ryggen, og de begynte å verke og gjøre vondt.

Så fikk jeg tips om akupunktur av ei venninne som er sykepleier. Tre behandlinger så hadde ho fikset hele ryggen min 👌. Det er jo helt fantastisk ❤️

Så spurte akupunktøren hvordan jeg hadde det egentlig, og jeg fortalte. Da fikk jeg bare beskjed om å legge meg på ryggen.

Så merket jeg bare at jeg ble veldig veldig glad av det, og sensetiv slik du beskriver....

Folk rundt meg trodde tydeligvis jeg var gal 🤣. Var jo bare utbrent, og litt manisk pga akupunkturen 🤣🤣🤣

Så det har skapt litt trøbbel for meg også i forhold til at jeg faktisk fikk bekymringsmld på meg til barnevernet. Heldigvis så har jeg god dialog med barnevernet så det er ikke noe problem sånn sett 👌

Folk tror mye rart har jeg skjønt dog gidder de ikke å spørre hva som faktisk er greia....

Jaja jeg er heldigvis en dame som er veldig veldig trygg på meg selv, og har stort sett beina godt planta på jorda ellers...

Bortsett fra når jeg "letter" litt av nålene 🤣👌

• Hjerte 1
Skrevet

Så nå forbinder jeg dette sitatet her med akupunktur 🔥🔥🔥

Screenshot_20240108-143634.png

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker det er stimuli og du opplever en kroppslig respons. Akupunktur er ganske "invaderende" i forhold til personlig barrierer og instinkter, så jeg har ikke noe problem med å se at det trigger et tenningsmønster. Men det kan også det å bindes fast til en stol.

Dersom definisjonen av akupunktur er å stikke nåler på bestemte punkter på kroppen, så har akupunktur ingen påvist terapeutisk effekt når det blindes. Altså, det er like effektivt når nålene settes tilfeldige steder og når personen som behandles ikke selv kan oppfatte om nålene penetrerer huden eller ikke.

Det betyr ikke at du ikke får en opplevelse som du beskriver når du går til en akupunktør. Men vær så snill å behold fastlegee som første stopp dersom du har andre helseproblemer. Tenk på det som et tenningsmønster. Tenningmønster er (delvis) utenfor din bevisste kontroll og noe som du bare må finne en måte å spille på lag med. Hvis en akupunktur setting "gjør det" for deg og du har penger til det, så fortsett.

Litt som å se en skrekkfilm. Selv om du rasjonelt vet nøyaktig hvordan filmer lages, vet utmerket godt at du overhode ikke er i fare der du sitter og ser på filmen og at filmen egentlig ikke har noe magisk makt over deg. Så får du allikevel en kroppslig reaksjon som om det er fare på ferde, allikevel. Så du trenger heller ikke rasjonelt tro at det er noe spesielt ved akupunktur for å anerkjenne ditt reaksjonsmønster på det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvor settes nålene? Og hva er du til behandling for?

Anonymkode: 8a4c5...d2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...