Gå til innhold

Bryllupsnatta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på hvordan det var? Jeg har prestasjonsangst. Dessuten er det ingen som vil snakke om dette. De fleste bare ler. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, hva er du redd for? Sex`en? Er det første gangen for deg/dere?

Uansett kan jeg trøste deg med at de aller fleste - hverfall de jeg kjenner - er for trøtte og slitne etter en lang dag med masse inntrykk og opplevelser til å prestere noe som helst.

Og når morgenen kommer, kan dere jo snakke om det,om hva som skal skje og hvordan.

Dette går helt sikkert bra skal du se. Lykke til :klem:

Gjest Bertine
Skrevet

Uff da, hvordan kan du grue deg til bryllups natten? Den er jo helt fantastisk! Uansett om dere har sex eller sover godt etter en herlig dag, så er den flott! :klem:

Skrevet

Må bare si det: Det er viktig for et samliv at sex'en fungerer.. Jeg hadde ikke tatt sjansen på å ikke "testet" dette før jeg giftet meg!? Det er mange som ikke vil ha sex før de gifter seg, men du er faktisk ganske bundet som forlovet. Jeg ville ha gjort unna "første gang" før bryllupet - så slipper du å grue deg til det som skal være en fin kveld/natt. Og - ja det var litt vondt første gang..

Lykke til!

Gjest Gamle Alex
Skrevet

jeg tror bryllupsnatten for mange er oppskrytt.

Kjenner mange som bare kolapset i seng etterpå.

Ikke tenk så mye, vi hadde en flaske vin med i kofferten vi, delte den mens vi satt og snakket lenge om dagen, da var vi begge så avslappet så vi fikk en perfekt natt :sjarmor: og morgen.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Vi var veldig slitne, men det ble en bra natt likevel. :sjarmor:

Skrevet

Vi avtalte lenge på forhånd at på bryllupsnatta skulle vi i alle fall ikke ha sex!

I stedet spratt vi en champagne og prata litt. Men jaggu.... :sjarmor:

Skrevet
Hei. Lurer på hvordan det var? Jeg har prestasjonsangst. Dessuten er det ingen som vil snakke om dette. De fleste bare ler.  :(

Stakkars deg.. Synes det her høres litt søtt ut, jeg.. Det blir nok spesielt uansett om du selv ser på det som vellykket fra din side eller ikke. Hvis dere virkelig er glad i hverandre, så er vel ikke denne natten avgjørende for resten av ekteskapet? Husk at dere har god tid til å øve senere! :klem:

Gjest Very Victoria
Skrevet

Det er ingen her som kan tenke seg til at hovedinnlegger kanskje er jomfru og er vettskremt?

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Det er ingen her som kan tenke seg til at hovedinnlegger kanskje er jomfru og er vettskremt?

Kjære deg, hva er du redd for? Sex`en? Er det første gangen for deg/dere?

Uansett kan jeg trøste deg med at de aller fleste - hverfall de jeg kjenner - er for trøtte og slitne etter en lang dag med masse inntrykk og opplevelser til å prestere noe som helst.

Og når morgenen kommer, kan dere jo snakke om det,om hva som skal skje og hvordan.

Dette går helt sikkert bra skal du se. Lykke til :klem:

Gjest Gjest_Nuwanda_*
Skrevet

Om det nå er slik at du faktisk ikke har hatt sex før, så er faktisk mitt råd at du blir enig med forlovden din om at dere ikke har sex på bryllupsnatta. Som regel er man kjempesliten, trøtt, men allikevel gira, lykkelig og full av inntrykk, tanker og følelser. Da synes jeg det er smartere å bearbeide dette ved å snakke sammen og kose seg. Så kan man vente med selve sex-en til en natt når man er mer uthvilt og klar for det. Da tror jeg det blir en mye bedre førstegangs-opplevelse. Dessuten - du bør slippe å gå hele bryllupsdagen din og grue deg for bryllupsnatta!

Skrevet

Folk er vel jomfru av forskjellige grunner.

På sørladet finner du nok en del som er det når de gifter seg, og jeg skjønner kjempegodt at man gruer seg da. Tror det er lurt å snakke om det på forhånd, sånn at det ikke blir så stort press.

Glad for å slippe det presset altså!

Men det går sikkert kjempefint, det er jo en du elsker, og skjer det ikke den natten så skjer det når det føles naturlig. Når du først har prøvd går det sikkert ikke an å stoppe dere på en stund... hehe

Skrevet

Mitt råd er at du prøver å slappe av og tenke på at det er kjærligheten dere skal feire, og hvis dere tar dere god tid og er oppmerksomme på hverandre kommer det til å bli fantastisk, helt sikkert!

Har du snakket med din tilkommende om at du er litt usikker? Det kan kanskje være godt å snakke litt sammen om det, så slipper dere å gå og være så nervøse på den store dagen deres. Han har sikkert litt prestasjonangst han også!

Lykke til!!

:kose:

Skrevet
Folk er vel jomfru av forskjellige grunner.

På sørladet finner du nok en del som er det når de gifter seg, og jeg skjønner kjempegodt at man gruer seg da. Tror det er lurt å snakke om det på forhånd, sånn at det ikke blir så stort press.

Glad for å slippe det presset altså!

På sørlandet????

Nå er jeg fra selveste kristiansand - og har stor omgangskrets - og vet ikke om en eneste som ikke har hatt sex før ekteskapet - hva hadde sørlndet med dette å gjøre????

Til du som skrev først er mitt råd å prate om dette.

Antagelig orker dere ikke. Og om det er første gang for dere tror jeg nok alle inntrykk er nok - og kanskje d er best å vente til bryllupereisen.

Ikke noe å grue seg til - slapp av og kos deg med bryllusforberedelser!!!

Skrevet

Jeg har aldri vært med en mann før på den måten intimt. Bare med venninder har vi prøvd av og til.

Jeg kjenner han ikke så godt heller. Men han er fin og jeg gruer meg til første gangen til mye. Tenk om han ikke liker meg og blir skuffet. Tenk om han vil ha en annen og bli utro. Jeg vet ikke hva han venter heller.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg har aldri vært med en mann før på den måten intimt. Bare med venninder har vi prøvd av og til.

Jeg kjenner han ikke så godt heller. Men han er fin og jeg gruer meg til første gangen til mye. Tenk om han ikke liker meg og blir skuffet. Tenk om han vil ha en annen og bli utro. Jeg vet ikke hva han venter heller.

Jeg håper ikke du er trådstarter. Men jeg tror det er normalt å være litt nervøs for første gangen.

Skrevet

Jo, jeg kjenner ham. Men ikke så godt. Det er arrangert. Men han er fin, snill og rik.

Skrevet

Nå tuller du, sant???? Du kan jo ikke gifte deg med en du ikke kjenner så godt bare fordi han er fin, kanskje snill og rik???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...