AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Min forlovede har Snapstreak på over 500 dager med en annen dame. Han er 48 år. Han sier det er helt uskyldig og hverdagslige bilder men jeg finner dette ubehagelig. Vi var sammen når det startet og da var hun singel. De har aldri rotet sier han. Kjenner henne fra byen og sosiale medier. Er dette greit synes dere? Han og henne sender jo bilder hver eneste dag til hverandre .. Anonymkode: 864a5...102
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Har det samme med en mann selv. Jeg er singel, ikke interessert i han. Tror han kanskje har et godt øye til meg, men det hele er helt uskyldig snapping og ikke noe annet. Anonymkode: 7eadc...00a 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Nei, det hadde jeg ikke syntes var ok. Og det tror jeg ikke han hadde syntes var ok hvis det var du som gjorde det, Ts... Har du spurt ham om det? Anonymkode: 0772f...92a 11 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min forlovede har Snapstreak på over 500 dager med en annen dame. Han er 48 år. Han sier det er helt uskyldig og hverdagslige bilder men jeg finner dette ubehagelig. Vi var sammen når det startet og da var hun singel. De har aldri rotet sier han. Kjenner henne fra byen og sosiale medier. Er dette greit synes dere? Han og henne sender jo bilder hver eneste dag til hverandre .. Anonymkode: 864a5...102 Hadde virkelig spurt hva som var så interessant med henne. Hadde absolutt ikke likt det, så forstår deg godt. Anonymkode: 1f46f...1c8 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Et voksent menneske i 40-årene kan ikke sutre over en snapstreak. Det er ikke lov. Anonymkode: 800da...c7b 12 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 Gjør det ham noe om den snapstreaken stoppes? Spør da vel. Burde ikke gjøre noe. De har hatt daglig kontakt, og dette ser jeg på som feil siden han er sammen med deg. Hun er sikkert gledelig happy med å ha 500 dagers streak, så ødelegg den du. Anonymkode: 1f46f...1c8 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 Jeg forstår du ikke liker det, men hadde det vert noe ugler i mosen hadde han garantert ikke hatt noen snapstreak på 500 med denne personen. Anonymkode: 1f2cf...b88 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 Jeg hadde sagt fra mye tidligere. 500 dager? 😬 Anonymkode: ef864...eaa 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg forstår du ikke liker det, men hadde det vert noe ugler i mosen hadde han garantert ikke hatt noen snapstreak på 500 med denne personen. Anonymkode: 1f2cf...b88 De kan vel fint skjule det? Bare det å vite at de kanskje sender "uskyldige" bilder av hverandre blir feil. Anonymkode: 1f46f...1c8
nordicfox Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 Kjenner henne fra byen er alt jeg trenger å høre. Det ville føltes respektløst for meg. Men dette er jo et helt typisk scenario hvor du ikke kan tvinge han til å respektere deg, men du kan sette grenser for deg selv. Ergo, du kan endre dine valg basert på valgene han tar. Men du kan ikke si at han må ta a dre valg, det må han velge selv. F.eks kan du si at du synes det er veldig uattraktivt med menn som nærer opp under overfladiske vennskap med andre damer de møter på byen i stedet for å respektere sin forlovede, og at det får deg til å se han i et annet lys og at konsekvensen på sikt kan være ødeleggende for dine følelser/respekt for han. 12 5
Nonish91 Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 🤣🤣🤣🤣 48 år og holder på med streak??? Dump han 🤣🤣 9 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 Jeg har streak med en tidligere kollega på 290 dager, han har dame, og med to andre single kompiser på 370 og 390 dager. Det "heftigste" vi har gjort er å gi hverandre klem... Snap går stort sett kun i bilder av dyr, mat, jobb eller spill. Og noe sutring over trafikk eller vær. Anonymkode: 21ba8...ae6 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #13 Skrevet 8. februar 2024 Hvordan vet du det? jeg legger meg ikke opp i hvem mannen snapper med. Anonymkode: 0d912...d4d 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #14 Skrevet 8. februar 2024 Såklart er det ikke greit. .. Aaaaah! Dere må finne dere menn, som faktisk har et liv! en som er ambisiøs en som vet hvordan man ter seg! Hva ,er han 14år og har INGENTING annet nyttig å gjøre med tiden sin ? Herregud! De, av dere som kaller meg golddigger. Jeg er ikke det, men blandt de mennene jeg dater, finner man ALDRI slik oppførsel for de hadde aldri hatt TID til det... De, har også andre mål her i livet. Anonymkode: a1c24...53c 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #15 Skrevet 8. februar 2024 Mannen min har streak med 3-4 damer, ca 10 kompiser og meg. Jeg kunne ikke brydd meg mindre faktisk! Jeg har med et par kompiser jeg og, han ene har jeg rundt 1700 dager streak med, går for det meste i god morgen/god natt.. og litt hverdags snap innimellom. Ser ikke problemet, det er lov og ha venner av motsatt kjønn lissom🤷♀️ Anonymkode: 66a5e...8f9 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #16 Skrevet 8. februar 2024 Jeg hadde ikke giddet å forlove meg med noen som er opptatt av «snapstreaks» i utgangspunktet. Høres ut som en forvokst fjortis. Anonymkode: ffad9...d97 10 9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #17 Skrevet 8. februar 2024 53 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen min har streak med 3-4 damer, ca 10 kompiser og meg. Jeg kunne ikke brydd meg mindre faktisk! Jeg har med et par kompiser jeg og, han ene har jeg rundt 1700 dager streak med, går for det meste i god morgen/god natt.. og litt hverdags snap innimellom. Ser ikke problemet, det er lov og ha venner av motsatt kjønn lissom🤷♀️ Anonymkode: 66a5e...8f9 Er dette venner som du har møtt på byen i løpet av forholdet ditt? Anonymkode: 8dce5...128 1
endo Skrevet 8. februar 2024 #18 Skrevet 8. februar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Min forlovede har Snapstreak på over 500 dager med en annen dame. Han er 48 år. Han sier det er helt uskyldig og hverdagslige bilder men jeg finner dette ubehagelig. Vi var sammen når det startet og da var hun singel. De har aldri rotet sier han. Kjenner henne fra byen og sosiale medier. Er dette greit synes dere? Han og henne sender jo bilder hver eneste dag til hverandre .. Anonymkode: 864a5...102 Jeg er ikke helt inn i dette. Betyr det at hun er hans nye forlovede grunnet det virker som at snapstreaken mellom dem er høyere enn mellom deg og han? Betyr det også at jeg kan få meg kjæreste med snapstreak? Noe jeg gjerne vil ha.(kjæreste altså)
svartkatt Skrevet 8. februar 2024 #19 Skrevet 8. februar 2024 Så du er en av de som sjekker mobilen til typen.. det er ikke akkurat så kult det heller, kanskje verre. For snapene kan være helt uskyldige. 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #20 Skrevet 8. februar 2024 Har aldri hatt en eneste «streak» med samboeren min. Snapet hverandre kanskje 20-30 ganger siden snapchat kom. Ikke følger vi hverandre på Instagram heller. Syntes noen legger alt for mye vekt på sosiale medier. Hvordan vet du i det hele tatt hvem han har på snap? Syntes nesten det er rarere en at han har streak med en eller annen dame. Anonymkode: 96bea...f7e 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå