AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Jeg tror hele tiden jeg er i ferd med å spontanabortere for jeg har mensensmerter som innimellom tar litt tak helt nederst i magen. Kommer og går. Har ikke sett noe blod heldigvis. Er det normalt at det kan være ganske vondt til tider? Har prøvd i 1.5 år før spiren satt så er litt nervøs for at det skal gå galt. Anonymkode: f60ac...fa7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Ja, det er ligamentene som strekker seg. Livmora vokser😊 Anonymkode: f1e08...70e 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Jeg hadde det også, frem til uke 8-9 mener jeg å huske. Sterke lignende menssmerter gjennom hele dagen, trodde også flere ganger at jeg skulle miste pga smertene var så inntense. Jeg husker jeg googlet meg ihjel og var livredd hele tiden, vi hadde prøvd i så mange år på spiren. En natt våknet jeg av et ekstremt hugg i magen, det var veldig vondt. Jeg løp på do,klar for å se blod i trusa- men ingenting. Alt gikk veldig bra, vi fikk en frisk liten gutt ❤️ Anonymkode: 6eaee...ba1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 Ja, jeg hadde mye av det. Jeg hadde litt småblødninger også, så jeg var helt sikker på at jeg holdt på å spontanabortere, særlig i første svangerskap (det var på samme måte andre gang, men da hadde jeg jo opplevd det gå bra en gang før). Jeg husker også jeg googlet og googlet, og leste at den typen smerte var vanlig de første ukene. Anonymkode: e4563...065 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Jeg opplevde menstruasjonssmerter som var sterkere enn vanlig i mange uker, først nå det begynner å roe seg og ikke ha vondt hver dag (uke 18 nå). Jeg fikk også beskjed fra gynekolog at det er at livmor vokser og ligamenter strekker seg Anonymkode: 543e6...35f 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 Jeg slet så mye med dette i uke 5-6 at jeg måtte sykmeldes 100 %. Våknet flere ganger om natten og vred meg i smerte. Men ingen blødninger. Er nå 13 uker og baby har det fint. Det gav seg for meg rundt uke 7. Anonymkode: 2bdd1...40e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #7 Skrevet 9. februar 2024 Jeg hadde også mensensmerter i lang tid, tror ikke de begynte å gi seg før etter nærmere 10 uker. Opplevde disse smertene som verre enn de ved menstruasjon. De var ikke nødvendigvis vondere tror jeg, men opplevde de som verre enn vanlig allikevel - trolig for at de normalt sett ville vært over i løpet av et par dager, mens det denne gangen var uvisst hvor lenge de ville vare. 😅 Hadde litt småblødninger i form av rosa papir et par ganger også, kanskje 3 ganger mellom uke 5 og uke 13. Er 23 uker på vei nå og alt ser foreløpig fint ut. Masse liv i magen 🥰 Anonymkode: b4c8c...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå