AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Ok, singel kvinne her i midten av 20-årene og er på dater’n. Jeg kommer jo i prat med mange og noen spør jo om date allerede i første melding og det elsker jeg, fordi å chatte er ikke min greie. Så har vi det da når jeg snakker med en mann og jeg synes han er blodig kjekk, men har spør aldri om en date. Vi kan snakke i dagevis eller i uker, men han spør aldri. Det er sånn at jeg får lyst til å spørre, men jeg føler jo at jeg som kvinne blir det veldig rart. Jeg hater når menn putter meg i den maskuline energien og at jeg ikke føler meg som en kvinne. Jeg skriver jo i min profil at jeg er der for å date. Hvorfor matcher de om deres plan bare er å chatte? Synes det er unødvendig og bortkasta tid… Anonymkode: e3ea5...348 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Jeg har spurt mange ganger, men ja jeg er lei av det samme. «Ja, men jeg må jobbe og er veldig travel.» «Jeg har ikke tid, må på treningsstudio.» «Bare hvis du kommer hjem til meg.» SUUKK… Anonymkode: 46dd4...3c6 5 1
imagineme Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Men, ER det egentlig så farlig om du spør om dere skal ta en kaffe en dag? 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 En kvinne som klager på at menn er passive og tafatte😅 Selvinnsikt er noe dritt. Hvis man skal kalle et av kjønnene for passive en en slik sammenheng, så er det ihvertfall ikke menn, det er vi som i 9 av 10 tilfeller tar initiativ Anonymkode: 2e74b...31a 14 1 6
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ok, singel kvinne her i midten av 20-årene og er på dater’n. Jeg kommer jo i prat med mange og noen spør jo om date allerede i første melding og det elsker jeg, fordi å chatte er ikke min greie. Så har vi det da når jeg snakker med en mann og jeg synes han er blodig kjekk, men har spør aldri om en date. Vi kan snakke i dagevis eller i uker, men han spør aldri. Det er sånn at jeg får lyst til å spørre, men jeg føler jo at jeg som kvinne blir det veldig rart. Jeg hater når menn putter meg i den maskuline energien og at jeg ikke føler meg som en kvinne. Jeg skriver jo i min profil at jeg er der for å date. Hvorfor matcher de om deres plan bare er å chatte? Synes det er unødvendig og bortkasta tid… Anonymkode: e3ea5...348 Å? Så denne equality greia ekke greia altså. Nammen se der ja. Jaja.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har spurt mange ganger, men ja jeg er lei av det samme. «Ja, men jeg må jobbe og er veldig travel.» «Jeg har ikke tid, må på treningsstudio.» «Bare hvis du kommer hjem til meg.» SUUKK… Anonymkode: 46dd4...3c6 Prøver man seg, så er det vanlig å bli avvist. Velkommen til virkeligheten. Menn blir avvist mange ganger før vi får et ja Anonymkode: 2e74b...31a 5 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 imagineme skrev (5 minutter siden): Men, ER det egentlig så farlig om du spør om dere skal ta en kaffe en dag? Ja, jeg er en kvinne - TS Anonymkode: e3ea5...348 1 2
Gjest ElderMillenial Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 Du må jo bare spørre? Dersom han snakker med deg i ukesvis uten å ta initiativ til å treffes så kan det hende han prioriterer å date andre å holder deg varm imens med litt chatting? Hvis mannen er for tafatt for din del så får du jo bare gå videre om du ikke klarer å ta i itinativ selv🤷♀️ du kan jo ikke klage på mennene når du er like tafatt selv😅
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg er en kvinne - TS Anonymkode: e3ea5...348 Så tafatt og passiv er kvinnelig trekk? Siden du mener kvinner skal være passive? Anonymkode: 2e74b...31a 10 4
imagineme Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg er en kvinne - TS Anonymkode: e3ea5...348 So? Så, du mener at du som kvinne ikke skal kunne ta initiativ? Skal det følge deg resten av i et evt samliv med en mann så kommer han til å gå rimelig lei. På tide å våkne, vi lever i 2024 - Likestilling lenge leve. Mannfolk ELSKER at kvinner tar initiativ. 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 imagineme skrev (6 minutter siden): Mannfolk ELSKER at kvinner tar initiativ. Rart flere damer ikke vet dette. Jeg har vært med en del damer gjennom årene, men bare 2 av de som våget å ta initiativ, men faen så hot med en dame som tar initiativ og viser tydelig at hun er interessert! Mange damer er desverre alt for redd for avvisning Anonymkode: 2e74b...31a 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, jeg er en kvinne - TS Anonymkode: e3ea5...348 Herregud, du kommer til å gå glipp av mange bra muligheter hvis du bare skal sitte på rævva og vente. Anonymkode: 4ad51...e5f 9 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #13 Skrevet 8. februar 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Prøver man seg, så er det vanlig å bli avvist. Velkommen til virkeligheten. Menn blir avvist mange ganger før vi får et ja Anonymkode: 2e74b...31a Jeg skjønner ikke hvorfor menn skal gjøre dette til en kjønnskamp. Ja, det er slitsomt med tafatte mennesker på datingapper som bare er ute etter oppmerksomhet og ikke vil date. Anonymkode: 46dd4...3c6 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #14 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke hvorfor menn skal gjøre dette til en kjønnskamp. Ja, det er slitsomt med tafatte mennesker på datingapper som bare er ute etter oppmerksomhet og ikke vil date. Anonymkode: 46dd4...3c6 Nå var det TS som gjorde dette til en kjønnskamp fra start når hun klager på tafatte menn, når hun selv er minst like tafatt. Selvinnsikten er jo komplett borte Anonymkode: 2e74b...31a 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #15 Skrevet 8. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Nå var det TS som gjorde dette til en kjønnskamp fra start når hun klager på tafatte menn, når hun selv er minst like tafatt. Selvinnsikten er jo komplett borte Anonymkode: 2e74b...31a Da kan du siterte TS og ikke meg, så kan du uttrykke der hva du mener om hennes meninger. Jeg har jo akkurat sagt at jeg har tar masse iniativ som kvinne og inviterer på dater. Siste mannen jeg traff så var det jeg som inviterte på alle datene, men uansett kjønn så er det slitsomt å være på apper når man ser etter et seriøst forhold også får du "har ikke tid" "det passer ikke" "kan ikke" eller "du må komme hjem til meg".. Anonymkode: 46dd4...3c6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #16 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ok, singel kvinne her i midten av 20-årene og er på dater’n. Jeg kommer jo i prat med mange og noen spør jo om date allerede i første melding og det elsker jeg, fordi å chatte er ikke min greie. Så har vi det da når jeg snakker med en mann og jeg synes han er blodig kjekk, men har spør aldri om en date. Vi kan snakke i dagevis eller i uker, men han spør aldri. Det er sånn at jeg får lyst til å spørre, men jeg føler jo at jeg som kvinne blir det veldig rart. Jeg hater når menn putter meg i den maskuline energien og at jeg ikke føler meg som en kvinne. Jeg skriver jo i min profil at jeg er der for å date. Hvorfor matcher de om deres plan bare er å chatte? Synes det er unødvendig og bortkasta tid… Anonymkode: e3ea5...348 Vi lever i 2024 så du kan godt spørre om en date selv om du er dame. Anonymkode: c3fad...881 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #17 Skrevet 8. februar 2024 Er dette en paroditråd? Du gjør overhode intet, men beskylder han for å være passiv og tafatt? Anonymkode: ec788...26a 10 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #18 Skrevet 8. februar 2024 Hei TS, dette er ikke klaging fra min side, bare sånn det er og har vært for min del. Tilsynelatende har jeg en veldig populær Tinder profil. Jeg får mange matcher, med veldig attraktive damer. Tidligere har jeg alltid tatt kontakt, men fikk nesten aldri svar. Av de jeg fikk svar fra, var det en brøkdel som ville bli med på date. Av de som ville på date var det igjen en brøkdel som faktisk ble med på date. Jeg har ventet på date som ikke kom, damer har unmatchet med plutselig. Etter en stund går man lei, og jeg har det nå mye bedre med meg selv med min nye strategi, som også fungerer myyye bedre. Jeg sier aldri hei først, men svarer alltid til de som tar kontakt. Jeg tar aldri initiativ til eskalering (date, snap, ol), men jeg er aktivt deltakende i samtalen. Dette har gjort Tinder dating mye gøyere og mer produktivt for min del. Jeg bruker bare tid på damer som faktisk er interessert. Anonymkode: a1b52...cff 11 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #19 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Rart flere damer ikke vet dette. Jeg har vært med en del damer gjennom årene, men bare 2 av de som våget å ta initiativ, men faen så hot med en dame som tar initiativ og viser tydelig at hun er interessert! Mange damer er desverre alt for redd for avvisning Anonymkode: 2e74b...31a Det er ikke lett. Jeg tar initiativ, faren er å havne med en mann som ikke kan, slik jeg også gjorde. Men går an å avbryte dating når du innser du er alene om innsatsen. Personlig liker jeg ikke menn som setter seg på bakbena og ikke vil prøve seg påå noen selv, også om de er single år etter år. Men er enig i at begge kan, det er jo fordi jeg har opplevd hvor kjedelig tafatt er, at jeg tenker ikke noe tap når menn sier de ikke skal prøve seg i det hele tatt, om det er tilfellet. Krever 2 for tango Anonymkode: a3ad7...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #20 Skrevet 8. februar 2024 Jeg matchet med en mann fra Tinder som ikke initierte første kontakt. Jeg tok saken i egne hender, og etter en kort chat spurte jeg om han ville møtes. Vi har nå vært sammen siden og er SÅ lykkelige! Jeg hater for øvrig også tafatte menn, men han her er alt annet enn det etter at vi ble kjent. Derfor TS, ta sjansen! Send mannfolka en melding og se hvor det bærer hen😎 Anonymkode: 2fe71...431 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå