Gå til innhold

Kan det være at jeg aldri kommer over han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå gått to år siden han satte spikeren i kista og sa han ikke ville ha meg som kjæreste. Venn ja, men ikke livspartner. Jeg er ikke over han. Kan det være at jeg må leve hele livet i kjærlighetssorg? Jeg later som alt er bra, men det er det ikke.

Anonymkode: 1bb51...c1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går over når du kommer deg under en ny mann. Lover.

Anonymkode: d7e21...49f

• Liker 4
Skrevet

Det har gått 2,5 år for meg. Vi har ikke kontakt. Viss du har kontakt har du et lite håp, da kan det ta mange år. 

Anonymkode: 0c877...a91

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det går over når du kommer deg under en ny mann. Lover.

Jeg er gift og har vært det i 15 år. 😔

TS

Skrevet

Her har det gått 5 år...har vært innom to andre i mellomtiden, siste er jeg samboer med, men tenker og drømmer fortsatt til tider om han som måtte gå. 

Anonymkode: 380ef...bab

Skrevet

Om dere har holdt på et vennskap etter at han sa han ikke ville være kjæreste med deg - dropp ham som venn. I hvert fall inntil du er kommet helt over ham. Hvis du fortsetter å ha nær kontakt med ham vil du mest trolig fortsette å lete etter tegn og finne håp om noe mer der han kun er vennskapelig hyggelig og omtenksom.

Det er dessuten noe med at du må ønske å komme over ham. Når det har gått to år så må du jobbe aktivt for å komme ut av hektet du er i nå. Minn deg selv på hans negative sider (joda, han også har slike).

Minn deg selv på at du ønsker deg en mann som også vil ha deg! Minn deg selv på at det finnes mange menn i verden og mange av dem kan være gode partnere for deg, menn som er minst like bra som ham, menn som vil ha deg. En mann som ønsker å skape et liv med nettopp deg fordi han elsker deg og liker deg for den du er - og du føler det samme.

Du kan selvfølgelig velge å leve resten av livet med å dyrke sorg over en mann som ikke vil ha deg. Men får du da et godt liv, tror du? Du må ønske å komme deg videre i ditt liv!

Bestem deg her og nå at du skal gjøre 2024 til et bedre år for deg selv. Ikke for å kapre en mann, men for deg selv. Spis sunnere, bli mer aktiv, utfordre deg selv på nye arenaer og med nye aktiviteter som kan gi deg mestringsfølelse og glede, utvid på den måten nettverket ditt slik at du kan møte flere enn du gjør i dag, få deg en ny hobby, start en utdannelse du har ønsket deg, eller ta et kurs... hva som helst. Plei deg selv. Kort sagt, jobb for å bli mer fornøyd med deg selv og eget liv. Da fyller du eget liv med noe positivt, og du endrer deg i prosessen slik at også andre menn plutselig blir attraktive for deg.

Anonymkode: faf6d...8c9

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

TS

Da er det første du må gjøre å rydde opp i eget liv. Du kan virkelig ikke forvente at en annen mann vil satse på deg så lenge du selv er gift.

Rydd opp i eget liv!

Anonymkode: faf6d...8c9

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Sliter med det samme (er ikke gift da). Hjelper ikke å finne andre heller, for ingen er så bra som ham 🤷‍♀️

Anonymkode: 0803d...b94

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

TS

Så han var en elsker du var utro med?

• Liker 1
Skrevet

Han ville ikke ha deg som kjæreste for 2 år siden, men du har vært gift i 15 år? Nå skjønte jeg ingenting. 

Anonymkode: a6f15...a22

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Så han var en elsker du var utro med?

Kun mentalt utro, men det er kanskje vel så ille.

TS

Skrevet

Det er fullt mulig at du gjør.. jeg sørger fortsatt etter 27 år. Tårene kommer når jeg er alene. Kan aldri snakke om han eller vise at jeg sørger. Det skjer når jeg er alene. Det kan ikke beskrives hvor vondt det er at han har ny kone. Møter jeg på han så må jeg "flykte" for å skjule at jeg ikke takler det. Tar nok med sorgen i graven om sånn ca 25-30 år!?! mulig jeg dør av sorg som gammel..

Anonymkode: c5239...456

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Han ville ikke ha deg som kjæreste for 2 år siden, men du har vært gift i 15 år? Nå skjønte jeg ingenting. 

Anonymkode: a6f15...a22

Jeg traff en annen mens jeg var gift. Er fremdeles gift, men prøver å finne tilbake til han jeg en gang giftet meg med. Det er vanskelig så lenge jeg ikke kommer over han andre. 
TS

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg traff en annen mens jeg var gift. Er fremdeles gift, men prøver å finne tilbake til han jeg en gang giftet meg med. Det er vanskelig så lenge jeg ikke kommer over han andre. 
TS

Shit for noen issues! Skal be for deg

Skrevet

Når det er ekte kjærlighet tror jeg ikke alle ser på det som utro... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er fullt mulig at du gjør.. jeg sørger fortsatt etter 27 år. Tårene kommer når jeg er alene. Kan aldri snakke om han eller vise at jeg sørger. Det skjer når jeg er alene. Det kan ikke beskrives hvor vondt det er at han har ny kone. Møter jeg på han så må jeg "flykte" for å skjule at jeg ikke takler det. Tar nok med sorgen i graven om sånn ca 25-30 år!?! mulig jeg dør av sorg som gammel..

Dette er sykelig. 

Anonymkode: 34789...f08

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er nå gått to år siden han satte spikeren i kista og sa han ikke ville ha meg som kjæreste. Venn ja, men ikke livspartner. Jeg er ikke over han. Kan det være at jeg må leve hele livet i kjærlighetssorg? Jeg later som alt er bra, men det er det ikke.

Du kommer over det. Du må bare ta deg sammen. 

Skrevet

Hadde du pause med mannen du er gift med? Og så hadde et forhold? Eller var du med han mens du var gift og var med han bak ryggen til mannen?

Anonymkode: 9e7a2...ec3

Skrevet

Ja det kan godt være sitter med sorg på 13 året 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er sykelig. 

Det er troll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...