AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Hei! Jeg har bestilt noe tungt, og derfor valgt hjemlevering. Med posten kan man velge tidspunkt på døgnet man vil ha pakken levert, eller til utleveringssted. Jeg jobber turnus, og kan umulig vite hvilken dag jeg er hjemme tidlig og sent ift levering. Det er også umulig å vite om pakken leveres om 3 dager eller 1,5 uke.. dvs måtte jeg bare gamble, og velge levering mellom 17-21. I går sjekket jeg tilfeldigvis posten-appen (når jeg er på vei til kveldsvakt), og ser at min pakke er forventet levert «i kveld», og at tidspunkt kommer senere… Jeg forsøker og snu meg om og alliere meg med nabo, og den ene hadde mulighet til å ta i mot etter 20:00. Jeg forsøker å endre på postens side hvor man kan skrive hvilken klokke man skal ringe på at de skal ringe på «Andersen (kan ta i mot fra 20:00). Plutselig står det at pakken leveres mellom 17:30-18:30. ingen måte å ta kontakt, eller gi beskjed. I verstefall synes jeg det er dumt de skal kjøre bomtur når jeg absolutt ikke er hjemme. De forsøker å ringe meg flere ganger og sende sms (jeg så ikke dette med en gang ettersom jeg var på jobb). Jeg svarer som skrevet over; nabo kan ta i mot etter 20:00, jeg er på jobb. Så er selvsagt pakken på vei til utleveringssted… 100kg pakke (5kolli), flere km unna. Hva i all verden gjør man?? Det er jo en grunn til at man ønsker hjemlevering. Jeg bor midt i Oslo, så pakken kan ikke bare settes utenfor. er det noe sted å gi ordentlig tilbakemelding om dette på? Blir gal. Anonymkode: e770a...fc2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Jeg ville forsøkt å ringe Posten/Bring kundeservice og hørt om du fikk til en løsning med dem. Anonymkode: 7fd02...3c5 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Til neste gang så ringer du posten før du får tidspunkt for elevering og sier ifra om dette. Att den og den dagen er ikke mulig, Anonymkode: 8ab9b...e1c 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 Du må ringe kundeservice dersom du får tildelt en dag som ikke passer innenfor tidsrommet. De legger opp kjøreplan etter adresser og ruter, for å være effektive og spare tid og drivstoff, og kan ikke kjøre frem og tilbake fordi noen kun kan være tilgjengelig en kort periode. Endre i appen at man kun er tilgjengelig etter kl 20 er håpløst, de ser ikke det før de står utenfor og skal sjekke om du har oppgitt portkode eller navn på ringeklokken. Anonymkode: 95e14...c6f 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Det er ikke alt som kan ordnes i en app. Noen ganger må man faktisk ta en telefon. Anonymkode: 01660...bcc 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 Jeg har også posten km unna så en gang opplevde jeg det samme og valgte til slutt å ta en taxi og hente pakken selv på den måten. Ble litt dyrt men jeg hadde ikke bil og annen mulighet. Anonymkode: 13225...923
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 Dersom du jobber turnus, hvordan kan det være umulig å vite hvordan du jobber i overskuelig fremtid? Du kan ringe Postens kundeservice. Min erfaring med den er helt middels minus. Anonymkode: 1a0d8...22e 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 Ring kundeservice neste gang. Jeg gjorde det da jeg dagen før så at jeg ikke var hjemme når pakken var forventet levert. Da avtalte vi ny tid. Eller så kan du bestille ny hjemlevering når pakken er ankommet hentested, men da må du nok betale litt for det Anonymkode: 8c433...c0f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #9 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 19.26): Dersom du jobber turnus, hvordan kan det være umulig å vite hvordan du jobber i overskuelig fremtid? Du kan ringe Postens kundeservice. Min erfaring med den er helt middels minus. Anonymkode: 1a0d8...22e Jeg vet jo når jeg jobber, men når jeg velger f.eks at pakken skal leveres mellom 16-21 så vet jeg ikke om de prøver å levere den på onsdag (da er jeg hjemme), eller på torsdag (da er jeg på jobb). Jeg forsøkte å ringe kundeservice uten hell. TS Anonymkode: e770a...fc2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #10 Skrevet 13. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg vet jo når jeg jobber, men når jeg velger f.eks at pakken skal leveres mellom 16-21 så vet jeg ikke om de prøver å levere den på onsdag (da er jeg hjemme), eller på torsdag (da er jeg på jobb). Jeg forsøkte å ringe kundeservice uten hell. TS Anonymkode: e770a...fc2 Start en chat, da pleier man å få hjelp nesten med en gang. Anonymkode: ebe5b...b2a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #11 Skrevet 13. februar 2024 Taxi eller Uber fra postkontor/post i butik kan være vel så greit, og sannsynligvis ikke særlig forskjell i pris, gitt at det får plass selvsagt. Anonymkode: fe15b...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå