AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Er det håp for å finne noen? Har vært i samme forhold i 20 år og føler jeg har kastet bort hele livet på å være i et forhold som ikke har vært sunt. Finnes det menn som faktisk tar vare på sin andre halvdel og som ikke er utro og manipulerende? Anonymkode: 5bba4...297 2
imagineme Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Så klart er det håp om å finne noen 🙂 Du må først finne deg selv før du finner din sjelevenn 🙂 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Tror ikke det, har lett i tre år etter samlivsbrudd og det virker umulig. Anonymkode: 196f8...6e0 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 Ja, det kan du finne. Vi damer er ikke noe bedre. Men kommer du ut for en manipulerende utrohans igjen - ikke bli i 20 år. Vi har alle møtt noen "assholes" på veien, men for å lykkes gjelder det å være obs på faresignaler og kommer raskt videre Anonymkode: 5e1b1...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det håp for å finne noen? Har vært i samme forhold i 20 år og føler jeg har kastet bort hele livet på å være i et forhold som ikke har vært sunt. Finnes det menn som faktisk tar vare på sin andre halvdel og som ikke er utro og manipulerende? Anonymkode: 5bba4...297 Ja! At the end... Måtte bli 39 år og 10 mnd 😅😭😩 før jeg møtte en fantastisk mann etter 2 helvetes menn. Psykopat og overgriper. Flott det. Men så kom den beste..men ønsket han kom før...hadde spart meg for mye helvete. Anonymkode: 96b50...392 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 Ble singel 30 år gammel med 4 barn, etter et 13 år langt forhold. Følte livet var ødelagt og overbevist om at jeg kom til å bli singel resten av livet. At ingen ville ha en på min alder som var ferdig å få barn og atpåtil hadde 4😆 så hadde jeg jo noen kriterier OM jeg skulle involvere meg en ny også etterhvert… nå er jeg 34 år og har flyttet sammen med en fantastisk mann og fått en bonusdatter🥰 så JA, det er håp når du føler deg klar for det❤️ Anonymkode: 80dbb...da0 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble singel 30 år gammel med 4 barn, etter et 13 år langt forhold. Følte livet var ødelagt og overbevist om at jeg kom til å bli singel resten av livet. At ingen ville ha en på min alder som var ferdig å få barn og atpåtil hadde 4😆 så hadde jeg jo noen kriterier OM jeg skulle involvere meg en ny også etterhvert… nå er jeg 34 år og har flyttet sammen med en fantastisk mann og fått en bonusdatter🥰 så JA, det er håp når du føler deg klar for det❤️ Anonymkode: 80dbb...da0 Lagt til: Eksen min fortalte meg da jeg var høygravid han ikke hadde følelser for meg lenger, men han håpte det skulle ordne seg med tiden. Noen måneder senere flytter vi fra hverandre. Så ble han sammen med kollegaen sin rett etterpå og de flyttet raskt sammen. fått høre i ettertid der gikk rykter på arbeidsplassen at se holdt på mens jeg var gravid Anonymkode: 80dbb...da0 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. februar 2024 #9 Skrevet 9. februar 2024 Klart det! Ble separert før sommeren i en alder av 41. 7 mnd senere ble jeg sammen med drømmemannen🥰
Sander33 Skrevet 9. februar 2024 #10 Skrevet 9. februar 2024 Ja, 35år er ingen alder og har mange år igjen. Du er knapt over 20årene. 3barnsmødre på 35år er ganske ettertraktede. Vanskelig å finne den rette med en gang, men etter 45år begynner det å haste.. dvs 10år.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #11 Skrevet 9. februar 2024 Du er ganske uselvstendig om du allerede nå tenker på en ny etter 20 år i forhold. Bruk tiden på å vokse opp. Anonymkode: 927b4...5f4 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #12 Skrevet 9. februar 2024 Skjønner ikke at du allerede vil finne deg ny mann etter å ha levd i et dårlig forhold i 20 år. Hvis mannen min og jeg blir skilt så er én ting klinkende klart for min del; da skal jeg storkose meg som singel!! Ingen å rydde opp etter, jeg kan spise hva jeg vil til alle måltider, ikke noe mas om sex, ingen gubbe som bruker opp masse penger på tull hele tiden, ååh hadde vært deilig 😂 Anonymkode: 3897d...e47 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #13 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det håp for å finne noen? Har vært i samme forhold i 20 år og føler jeg har kastet bort hele livet på å være i et forhold som ikke har vært sunt. Finnes det menn som faktisk tar vare på sin andre halvdel og som ikke er utro og manipulerende? Anonymkode: 5bba4...297 Lær deg å virkelig sette pris på at du er alene - elsker du å være med deg selv, tar vare på dine egne behov, har dine egne prioriteringer og klarer deg selv - så ser du aldri behovet for å gå inn i ett dårlig forhold. Da er bare de som virkelig tilfører livet noe bra de eneste du ser potensialet i. For voksne folk som har livet på stell og ønsker voksne relasjoner - så er det ikke så veldig tiltrekkende med en partner som vil bli tatt vare på og er uselvstendig. Er det målet - så er det de som vil ha partnere som er avhengige av dem du finner. Anonymkode: 0803d...108 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #14 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Lagt til: Eksen min fortalte meg da jeg var høygravid han ikke hadde følelser for meg lenger, men han håpte det skulle ordne seg med tiden. Noen måneder senere flytter vi fra hverandre. Så ble han sammen med kollegaen sin rett etterpå og de flyttet raskt sammen. fått høre i ettertid der gikk rykter på arbeidsplassen at se holdt på mens jeg var gravid Anonymkode: 80dbb...da0 Husker du svarte meg i en tråd om skillsmisse. Så nydelig at det ordnet seg så bra for deg ❤️ Anonymkode: fa6fc...9d4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #15 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 13.59): Er det håp for å finne noen? Har vært i samme forhold i 20 år og føler jeg har kastet bort hele livet på å være i et forhold som ikke har vært sunt. Finnes det menn som faktisk tar vare på sin andre halvdel og som ikke er utro og manipulerende? Anonymkode: 5bba4...297 Selvfølgelig er det håp. Og selvfølgelig finnes det mange menn der ute som ikke er utro eller manipulerende... Se rundt deg, mener du at alle venninnene dine sine menn er utro og manipulerende? Vil du råde samtlige venninner til å gå fordi mannen er så manipulerende? Hvor mange menn har du opplevd som er utro og manipulerende? Siden du må spørre om det finnes noen som ikke er det? Anonymkode: 6328c...941
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. februar 2024 #16 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner ikke at du allerede vil finne deg ny mann etter å ha levd i et dårlig forhold i 20 år. Hvis mannen min og jeg blir skilt så er én ting klinkende klart for min del; da skal jeg storkose meg som singel!! Ingen å rydde opp etter, jeg kan spise hva jeg vil til alle måltider, ikke noe mas om sex, ingen gubbe som bruker opp masse penger på tull hele tiden, ååh hadde vært deilig 😂 Anonymkode: 3897d...e47 Det handler ikke om å ikke være alene. Men å være åpen for å finne kjærlighet igjen. En partner, bestevenn og elsker. Jeg og kjæresten er nettopp det. Kjærester. Han har sitt liv og sine barn og jeg mitt liv med mitt barn. Vi er sammen så ofte vi kan og det er koselig å gjøre ting sammen med barna. Men vi har ingen planer om å bli samboere på minst 3 år; om det i det hele tatt skjer før ungene flytter ut. Men når jeg møter en som føles som en Tvillingsjel lar jeg ikke det glippe mellom fingrene 🌹
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #17 Skrevet 9. februar 2024 Jeg har selv tre barn og fant min drømmemann i en alder av 35! Anbefaler deg å være singel litt først, bli kjent med deg selv. Anonymkode: 32b0d...0c8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #18 Skrevet 10. februar 2024 Jeg var 36 da jeg ble skilt og vi hadde vært sammen i 18 år. Den første tiden fokuserte jeg på at barna skulle ha det bra, og lage nye rutiner og gleder for dem. Etter kanskje et halvt års tid begynte jeg å oppsøke nye vennskap, for de fleste jeg hadde fra før av var knyttet til familieliv og barn. Traff mange fine mennesker og fikk vennskap som jeg fremdeles har 5 år etter, og en av dem var min nåværende samboer. Anonymkode: d073b...c44
Odine Skrevet 12. februar 2024 #19 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 13.59): Er det håp for å finne noen? Har vært i samme forhold i 20 år og føler jeg har kastet bort hele livet på å være i et forhold som ikke har vært sunt. Finnes det menn som faktisk tar vare på sin andre halvdel og som ikke er utro og manipulerende? Anonymkode: 5bba4...297 Det skal du ikke tenke på nå. Hab finnes, men vær alene sammen med barna dine en god stund. Mitt tips til deg fordi jeg er i samme situsjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå