Gå til innhold

Gjøre plassen til en positiv plass å slippe av på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har kanskje gjort en tabbe med å la hunden sove alle lurer ved siden av meg i sofaen. Det er i orden for meg, men av og til er det greit å ha en hund som kan finne roen på plassen sin. Som ved besøk, når jeg spiser (hun får ikke være i sofaen når jeg spiser) etc. 

Det jeg har gjort i det siste er å gi henne godbiter når hun ligger rolig på plassen sin, hun får tyggebein der og hun får kongen sin der. Da ligger hun på plassen sin og ser ut til å trives med det. Men ellers går hun ikke på plassen sin. Hun er dessuten ganske egenrådig så usikker på hvordan lære henne å gå på plass og bli liggende der. 

Tips? 

Bruke samme strategi som når jeg lærer henne bli? 

Det er en valp. 

Anonymkode: caddc...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene🙈 Valpen min nekter å sove andre plasser enn i sofaen ved siden av meg eller i sengen vår. Hun spiser og drikker og leker i buret, men nekter å finne roen til å sove. Hun er bare 9 uker så stresser ikke med det enda, men skulle også gjerne hatt råd til hvordan hun kan finne roen til å sove i buret. 

Anonymkode: c4f3b...22c

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du er ikke alene🙈 Valpen min nekter å sove andre plasser enn i sofaen ved siden av meg eller i sengen vår. Hun spiser og drikker og leker i buret, men nekter å finne roen til å sove. Hun er bare 9 uker så stresser ikke med det enda, men skulle også gjerne hatt råd til hvordan hun kan finne roen til å sove i buret. 

Hvordan går det om natten? På natta så finner mi roen i buret med en gang. Men på dagtid er det sofaen som gjelder! :)

9 uker er ikke mye da. Men jeg også tenkte at det skulle jeg ikke stresse med. Hun er tre måneder nå og veldig tilvent sofaen. 😛

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan går det om natten? På natta så finner mi roen i buret med en gang. Men på dagtid er det sofaen som gjelder! :)

9 uker er ikke mye da. Men jeg også tenkte at det skulle jeg ikke stresse med. Hun er tre måneder nå og veldig tilvent sofaen. 😛

Hun sover i en egen seng oppi sengen min om natten😅 Er så gulvkaldt på soverommet og jeg har ingenting imot at hun sover der. 
Men hun importerte nå i ettermiddag med å gå å legge seg til å sove i reisebagen som stod på stuen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...