Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Helt Siden vi datet, daten har vært og er så fin med meg og en gentleman jeg har aldri sett lignende på alle måter , vi har god kjemi og trives sammen. Vi bor ca 2 timer fra hverandre.

vi er godt voksne og har hvert vår livssituasjon. Jobb, barn og venner. 
Spørsmålet mitt er: Siden vi begynte å date så han har sin måte å si «i kveld skal jeg være opptatt og kanskje vi kan ikke snakke» og jeg forstår det veldig godt og krever ikke noe fra ham, og jeg sier det går helt fint kjære., men så ringer han og snakker lenge. 
Det har skjedd nå mye i begynnelsen men ble litt av det og nå etter 2 måneder sier han igjen « i kveld skal jeg være opptatt og muligens kan ikke snakke» 🙂 … Hva mener han med det? Hva slags budskap vil han formidle ? Tester han meg ang om jeg gir ham et rom til å være alene?? Selvom de 2 månedene vi datet så har jeg aldri ringt ham, men han tar alltid initiativet. 
Er det noe jeg går glippe av her? 

Noen som har en ide om hva dette er?

Takk på forhånd

Endret av Lillirose
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke sikker på om han får ringt deg. Og så får han tid, så da ringer han deg. Det betyr at han liker å snakke med deg.

Hvorfor ringer du han aldri? Hvis min kjæreste aldri hadde ringt meg, at alltid JEG tok initiativet, så hadde jeg tenkt han ikke var interessert i meg.

Anonymkode: cabd3...fb1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er ikke sikker på om han får ringt deg. Og så får han tid, så da ringer han deg. Det betyr at han liker å snakke med deg.

Hvorfor ringer du han aldri? Hvis min kjæreste aldri hadde ringt meg, at alltid JEG tok initiativet, så hadde jeg tenkt han ikke var interessert i meg.

Takk for svart😊

Siden han har den tendensen å gi meg signal at han er alltid opptatt og har ikke tid og dagen er helt full organisert, men så ringer han, noen ganger vi snakker korte samtaler og andre hanger lange! Og det er alltid slik at han avslutter samtalen. Så jeg lar ham på en måte styre dette siden jeg får den følelsen at han ønsker det. 
Og siden han ringer såpass nok, så rekker jeg ikke å ta initiativet. 
Dessuten så liker jeg best å skrive enn å snakke og han er motsatt 😊

Skriver jeg melding til ham så ringer han 😄

Skrevet

Budskapet er at han muligens er opptatt og ikke kan snakke.

Hvorfor skulle det være noe mer i det?

Anonymkode: 04b42...3b2

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Budskapet er at han muligens er opptatt og ikke kan snakke.

Hvorfor skulle det være noe mer i det?

Anonymkode: 04b42...3b2

Så ringer han og snakker likevel 😂

Skrevet
Lillirose skrev (3 minutter siden):

Takk for svart😊

Siden han har den tendensen å gi meg signal at han er alltid opptatt og har ikke tid og dagen er helt full organisert, men så ringer han, noen ganger vi snakker korte samtaler og andre hanger lange! Og det er alltid slik at han avslutter samtalen. Så jeg lar ham på en måte styre dette siden jeg får den følelsen at han ønsker det. 
Og siden han ringer såpass nok, så rekker jeg ikke å ta initiativet. 
Dessuten så liker jeg best å skrive enn å snakke og han er motsatt 😊

Skriver jeg melding til ham så ringer han 😄

Du bør lytte til egne behov også. Selv om han sikkert er en snill fyr, blir du gående på akkord med deg selv om du ikke tar dine egne følelser på alvor.

Anonymkode: 526bc...ff2

• Liker 2
Skrevet
Lillirose skrev (5 minutter siden):

Fordi han liker deg. Mucho.

Anonymkode: a219e...d48

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Lillirose skrev (17 minutter siden):

Han sa jo KANSKJE. Han har gjerne opplevd tidligere at hvis han ikke får ringt en dag, så dikter dama opp masse teorier om hvorfor han ikke ringte.

• Hjerte 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sa jo KANSKJE. Han har gjerne opplevd tidligere at hvis han ikke får ringt en dag, så dikter dama opp masse teorier om hvorfor han ikke ringte.

Jeg tenkte det, at kanskje han har opplevd misforståelser og dame-drama tidligere. 
Men jeg gir ham all kapasitet , og når han sier at han vil være opptatt så respekterer jeg dette og sender ikke et eneste melding, helt til han gjør selv dette. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi han liker deg. Mucho.

Anonymkode: a219e...d48

Det høres bra det 😄

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Du bør lytte til egne behov også. Selv om han sikkert er en snill fyr, blir du gående på akkord med deg selv om du ikke tar dine egne følelser på alvor.

Anonymkode: 526bc...ff2

Helt enig med deg. 
Jeg prøver å forstå ham og ikke motsatt, derfor jeg spør, for jeg har ikke så mye erfaring med dette. 

Skrevet

Han har sikkert fått kjeft tidligere for å ikke svare rast nok. Så han er vel bare høflig og sier fra på forhånd,  så du ikke skal bli frustrert og sinna.

Har jo sett hvor cracy enkelte her inne blir om man ikke svarer innen en time.

Høres ut som han liker deg godt

Anonymkode: e733e...f8a

• Hjerte 1
Skrevet

Er det slik at du er usikker på om du syns det er greit at han så ofte sier at han er opptatt og kanskje ikke kan prate? Eller er deg helt greit for deg?

For jeg tenker at han bare vil informere deg om at han blir opptatt, og at dere derfor muligens ikke får pratet sammen eller at han ikke svarer på meldinger. Så slipper du eventuelt å bekymre deg over hvorfor han ikke svarer deg. Men så ringer han deg når han er ferdig med det han er opptatt med.

Anonymkode: 8c2d5...afe

• Hjerte 1
Skrevet

Regner med at, siden du har laget et innlegg her om det, så har du en slags magefølelse rundt dette. 

Hva forteller magefølelsen deg? Hva slags følelser er det som kommer opp, og som du ikke helt klarer å sette ord på?

Anonymkode: c1bdb...f6e

• Nyttig 1
Skrevet

Er det ikke bedre å snakke med mannen?
Fortell ham akkurat det du har skrevt her inne. Men ikke anklag ham på noen måte, bare forsøk å ha en rolig prat med ham.

Vi kan ikke gi deg noen innsikt i måten han tenker på.

• Liker 1
Skrevet

Det virker litt rart, spesielt hvis det skjer ofte, men kan du ikke bare spørre litt sånn tilfeldig? "Så hyggelig at du ringer, jeg trodde du var opptatt i kveld ..?" For da vil det jo være naturlig for ham å svare at "Jeg skulle egentlig få besøk, men så kom ikke Knut likevel / Knut dro tidligere enn planlagt / Det regnet, så vi kunne ikke ..."

Men sier han bare at han kommer til å være opptatt uten å si hva han skal? For det høres i hvert fall merkelig ut.

Eller er du en sånn som maser veldig når du ikke får svar på meldinger med en gang, så han kanskje tror han må "advare" deg om at han kanskje ikke svarer med en gang? For da kan jeg forstå at han sier det.

Skrevet
25 minutter siden, ti10 said:

Det virker litt rart, spesielt hvis det skjer ofte, men kan du ikke bare spørre litt sånn tilfeldig? "Så hyggelig at du ringer, jeg trodde du var opptatt i kveld ..?" For da vil det jo være naturlig for ham å svare at "Jeg skulle egentlig få besøk, men så kom ikke Knut likevel / Knut dro tidligere enn planlagt / Det regnet, så vi kunne ikke ..."

Men sier han bare at han kommer til å være opptatt uten å si hva han skal? For det høres i hvert fall merkelig ut.

Eller er du en sånn som maser veldig når du ikke får svar på meldinger med en gang, så han kanskje tror han må "advare" deg om at han kanskje ikke svarer med en gang? For da kan jeg forstå at han sier det.

Han sier bare det slikt jeg skrev , en gang han forklarte til meg hvor opptatt han skal være den dagen slik jeg regnet med i hodet mitt at jeg skal ikke forstyrre ham i det hele tatt. 
Så har det ikke gått noen få timer så ringer han og viser interesse med å prate . 
Jeg blir forvirret, hvis du skjønner.

Nei, har aldri maset på noen.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Regner med at, siden du har laget et innlegg her om det, så har du en slags magefølelse rundt dette. 

Hva forteller magefølelsen deg? Hva slags følelser er det som kommer opp, og som du ikke helt klarer å sette ord på?

Anonymkode: c1bdb...f6e

Takk for svaret😊

Magefølelsen sier til meg at han ønsker å teste hvor tålmodig jeg er og hva slags person jeg er om han sier at han skal ikke være tilgjengelig 😂.  Så kanskje han er ikke opptatt likevel som han tror og ringer meg  tilbake 😄

Du er smart 😉

Men liker ikke å bli testet 🥹

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det slik at du er usikker på om du syns det er greit at han så ofte sier at han er opptatt og kanskje ikke kan prate? Eller er deg helt greit for deg?

For jeg tenker at han bare vil informere deg om at han blir opptatt, og at dere derfor muligens ikke får pratet sammen eller at han ikke svarer på meldinger. Så slipper du eventuelt å bekymre deg over hvorfor han ikke svarer deg. Men så ringer han deg når han er ferdig med det han er opptatt med.

Anonymkode: 8c2d5...afe

Syns ikke det er noe problem at han er opptatt men at han sier det. For jeg uansett ikke maser og ikke ringer i om han sier det eller ikke.

Ja, veldig enig med deg. Han sier det ofte for kanskje jeg ikke skal bekymre meg

Endret av Lillirose
Skrevet
57 minutter siden, Huldra-78 said:

Er det ikke bedre å snakke med mannen?
Fortell ham akkurat det du har skrevt her inne. Men ikke anklag ham på noen måte, bare forsøk å ha en rolig prat med ham.

Vi kan ikke gi deg noen innsikt i måten han tenker på.

Vi har bare vært sammen i 2 måneder og jeg har ikke erfaring akkurat der, dessuten så bor vi langt fra hverandre , noe som gjør at den tiden vi er sammen er veldig kort og umulig å bruke til spørsmål på. 
Jeg er også ikke en person som spør men lar tiden viser meg for å ikke vise at jeg maser og er nysgjerrig 🙃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...