Gå til innhold

Dere som skal lage bryllups scrapbook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å lage en bryllups scrapbook, og har tenkt å ta med litt fra hvordan/når vi møttes o.l, samt frieriet og selve bryllupet såklart.

Men sånn fra forberedelsene og sånt, hva skriver dere om og putter inni? Er spent på om jeg klarer å fylle opp en hel scrapbook nemlig... ;) Derfor trenger jeg tips om hva dere har med i scrapbook'en, dere andre som lager det?

Forøvrig, er det mange her inne som har tenkt å lage/har laget en bryllups scrapbook?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, jeg er ikke engang gift...men jeg har kanskje et tips:

Hvis du får problemer med å fylle boken, hva med å droppe å fylle den. Så kan et visst antall sider stå igjen til bilder for evt bryllupsdagsfeiringer senere i livet?

Skrevet

Jeg har en bryllupsscrapbook! :)

I den har jeg alt fra invitasjoner og bordkort, gjesteliste med navntrekket til alle gjestene, menyen og bilder av hver enkelt rett, navnet på serveringsdamene og kokken, liste over gaver og avsendere, eksemplarer av sanger og taler som ble holdt.

Og selvfølgelig bilder av alle begivenhetene i løpet av dagen.

Skrevet

Lure idear Kverula! Det er noko slikt et skal ha også, tenker eg!

Skrevet

Takk for tips! :) Har notert meg dem alle sammen! Men..Hva er navnetrekk?... :sjenert:

Har du ikke puttet inn noe fra forberedelsene annet enn invitasjonene o.l. Kverula?

Skrevet

Et navnetrekk er vel den såkalte "autografen"...!?

Skrevet

Oooh... Takk for opplysningen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...