AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Hei, er litt usikker på hvor jeg skal poste dette, men der går nok under mental helse. Jeg har en jobb jeg trives i, men jeg sliter veldig med selvtillit. På min forrige jobb ble jeg sett ned på, og det var flere arbeidsoppgaver som var utfordrende. Derfor skiftet jeg arbeidsplass. I min nåværende jobb trives jeg, men jeg går hele tiden rundt med en vond klump i magen. Er redd for å ikke være god nok rett og slett. Jeg er på jobb hver dag, har 3 unger og gjør så godt jeg kan på alt på alle felt i livet. Arbeidsgiver sier ho er fornøyd, men jeg tror ikke på ho, dessverre. Ofte står jeg i dusjen og griner . Klisjé, men sant. Jeg blir så sliten! Jeg har vært innom tanken på at dette livet er ikke noe for meg, og at alle har det bedre uten meg. Jeg har hatt en vanskelig barndom med en mor som aldri bekreftet meg, så heg ser jo hvor det bunner hen. Vil ikke til psykolog. Er redd for at folk ser på meg som svak og uegnet Anonymkode: 28ad3...7e7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Jeg hadde selv veldig dårlig selvtillit, følte meg mindreverdig både på jobb og sosialt. Jeg fikk god hjelp av psykolog, men jeg ser jo at jeg hadde det motsatt: Jeg klandret meg selv for min ulykkelige situasjon. Det var først i terapi at jeg fikk hint om at barndommen min ikke hadde vært bare rosenrød. Bare kaster det fram. Du må selv bestemme deg for hvilke skritt du vil ta. Anonymkode: c6e93...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå