Tough cookie Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 I går var jeg hos en alternativ behandler som ønsket at jeg skulle ta en hårmineralanalyse, for å se hva jeg manglet i kroppen av vitaminer og mineraler. Hun måtte da klippe av 3 cm av håret som vokser nærmest hodebunnen og sende prøven til et laboratorium i Texas for analyse, og det koster 2000,- Er det humbug eller et verktøy for å finne ut hva kroppen trenger?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Hva er problemet med å ta en vanlig blodprøve hos lege? 😅 Anonymkode: 53a63...338 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Humbug, dra til lege og ta blodprøve heller, billigere er det også Anonymkode: 1b4da...4f0 1
Tough cookie Skrevet 8. februar 2024 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2024 Hun sa at en hårmineralanalyse er mye mer nøyaktig og viser ubalanser som blodprøver ikke viser. Grunnen til at de klipper av tre cm innerst mot hodet, er fordi man da ser hvordan kroppen har vært de siste tre månedene siden håret vokser ca én cm i måneden. Man får også vite om intoleranser, allergier og matvarer man bør spise eller holde seg unna+kosttilskudd man bør ta ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå