Coachshinny Skrevet 6. september 2024 #61 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Fryktelig turnoff med menn som skriker🤮. Såvidt meg bekjent, er det heldigvis ikke vanlig Anonymkode: dbd3c...8c0 Hva om orgasmen blir så intens at han ikke klarer å være stille?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #62 Skrevet 6. september 2024 Coachshinny skrev (39 minutter siden): Hva om orgasmen blir så intens at han ikke klarer å være stille? Stor forskjell på skriking og stille. Jeg har i mine 30+ år som seksuelt aktiv aldri vært i nærheten av å skrike pga sex. Det handler ikke om sexen, men om at mennesker har forskjellige utrykk for smerte, nytelse osv. Selv kan jeg ikke fordra høylydt sex dersom det er påtatt/overdrevet. Men alt som kommer 100% naturlig er fin fint. Anonymkode: c4338...787
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #63 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 15.16): Idiot? Den skjønner jeg ikke. Han sier det ikke går an å være stille, hender jeg demper hans hyl når vi har sex hos venner Anonymkode: e0b5c...061 Hender! Anonymkode: 9aadd...7dd
Coachshinny Skrevet 6. september 2024 #64 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Stor forskjell på skriking og stille. Jeg har i mine 30+ år som seksuelt aktiv aldri vært i nærheten av å skrike pga sex. Det handler ikke om sexen, men om at mennesker har forskjellige utrykk for smerte, nytelse osv. Selv kan jeg ikke fordra høylydt sex dersom det er påtatt/overdrevet. Men alt som kommer 100% naturlig er fin fint. Anonymkode: c4338...787 Jeg har en kjæreste som stønner og skriker og nærmest som hyl når jeg spesielt tar han analt. Det er intens nytelse og ikke noe kunstig, han er helt vill.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå