Gå til innhold

Han skriker under orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fy faen så jævlig å være nabo med en sånn 😳 

Anonymkode: c73ee...85a

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du mindre spasmer under høye stønn og skrik? Typen blir helt stiv i kroppen under orgasme. Er spasmene vonde, eller overføres innbitt taushet til spasmer og kramper i stede?

Anonymkode: e0b5c...061

Jeg får alltid spasmer under orgasme, men prøver jeg være stille, så blir det mye mer, og kjenner sånn ekstremt behov for å bare brøle ut 😅 orgasmen er også mye bedre når jeg bare slipper meg helt løs og ikke holder igjen 

Anonymkode: 4086b...803

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg får alltid spasmer under orgasme, men prøver jeg være stille, så blir det mye mer, og kjenner sånn ekstremt behov for å bare brøle ut 😅 orgasmen er også mye bedre når jeg bare slipper meg helt løs og ikke holder igjen 

Er du stille under sex og stønner vilt og uhemmet når du onanerer?

Skrevet

Blir litt vel kunstig og tilgjort synes nå jeg, hver sin smak

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (2 minutter siden):

Ts.

Han er helt naturlig, han klarer ikke være stille. Da blir det veldig tilgjort de gangene han har prøvd å være stillere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Idiot? Den skjønner jeg ikke. Han sier det ikke går an å være stille, hender jeg demper hans hyl når vi har sex hos venner

Det er tilgjort, og han tror han er ekstra mann eller noe slikt tull. Alle klarer å holde en fis inne, og alle klarer en utløsning uten at man trenger leke Tarzan. 

Anonymkode: 5a860...829

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du stille under sex og stønner vilt og uhemmet når du onanerer?

Dette varier litt, siden hvor sensitiv jeg er kan variere fra dag til dag. Noen ganger kan jeg få helt ville orgasmer når jeg runker, og kan stønne høyt, men da kun under orgasmen.

Under sex så kan jeg lage mye lyder underveis også, og merker dama elsker det😊 Men ofte må vi være stille, men vi sliter veldig med å være stille begge to, hun presterer til å med å komme med masse dirty talk uten at hun merker det selv, så må ta hånden over munnen hennes noen ganger 😅

Skrevet

Det er tilgjort, og han tror han er ekstra mann eller noe slikt tull. Alle klarer å holde en fis inne, og alle klarer en utløsning uten at man trenger leke Tarzan. 

Dette har du lite erfaring med ser jeg. Jeg må anstrenge meg hardt for å være stille, klarer jeg det, ja, men det er slitsomt. Folk er forskjellige 

• Liker 1
Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (14 minutter siden):

Det er vel kun kunstig om man faker lyder. Er det stønning fordi man nyter og slepper seg løs, så er det selvsagt ikke kunstig. Aldri vært tilgjort her ihvertfall 😊

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, han klarer ikke det, jeg må holde han for munnen når han får orgasme da vi overnatter hos venner

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Okey, var det både hun og han som hadde høylytt sex. Det er jo lov det, så lenge ikke nattesøvnen forstyrres, er det etter kl. 23?

Ja, det er alltid etter kl. 33.

Anonymkode: 3881b...2af

Skrevet

Nei, han klarer ikke det, jeg må holde han for munnen når han får orgasme da vi overnatter hos venner

Tror det er vanskelig å forstå for folk som ikke har opplevd dette selv

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, det er alltid etter kl. 33.

Anonymkode: 3881b...2af

Kl 33??

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tror det er vanskelig å forstå for folk som ikke har opplevd dette selv

Ts

Helt enig, han har prøvd å være stille, det blir så kleint og det ender alltid med et hyl tilslutt som presser seg frem

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts

Helt enig, han har prøvd å være stille, det blir så kleint og det ender alltid med et hyl tilslutt som presser seg frem

Nyt det ❤️ Finnes vel knapt noen mer vakker lyd i verden enn å høre kjæresten sin stønne og nyte under sex

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nyt det ❤️ Finnes vel knapt noen mer vakker lyd i verden enn å høre kjæresten sin stønne og nyte under sex

Helt klart, nyter det❤️ Beste lyden i verden å høre hans nytelse❤️

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel kun kunstig om man faker lyder. Er det stønning fordi man nyter og slepper seg løs, så er det selvsagt ikke kunstig. Aldri vært tilgjort her ihvertfall 😊

Å skrike virker tilgjort for meg, stønning er jo helt ok😀

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stønning er en ting. Å skrike å rope er noe helt annet. Hadde jeg ikke orket.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Adrenalina1 skrev (2 minutter siden):

Stønning er en ting. Å skrike å rope er noe helt annet. Hadde jeg ikke orket.

Hver sin smak, jeg elsker at dama ikke klarer å styre seg og blir veldig høylytt. Men tror noen henger seg litt opp i valg av ord her, for vil anta at TS ikke snakker om skriking som i piping i ørene etter sexen 

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Bør kunne finnes en mellomting mellom stille og gorilla/løve. Fyren er idiot spør du meg. 

Du tror ikke vi snakker om en gorilla? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...